Wookong H autopiloot

Post Reply
stnabaum
Posts: 50
Joined: Sun Oct 04, 2009 11:22

Wookong H autopiloot

Post by stnabaum »

Kas kellelgi on kogemusi Wookong H autopiloodiga?Probleem seisneb selles,et ma olen jännis tema häälestamisega.Algselt kui ma ta soetasin ja 600 nitrohelika peale panin,siis toimis kõik ideaalselt.Sain oma üle kümne lennu teha,kuni tuli crashh!Nimelt purunes siduri laager starteri muhvi alt ja kopter tuli hea matsuga alla.Ok olles positiivne inimene parandasin kõik ära.aga normaalselt lendu kopterit ei saa.Juba olen katsete käigus lõhkunud kahed jalased ja labad.Niipalju siis ajaloost,nüüd selgitan autopiloodi probleemi lähemalt.Algselt,enne kukkumist kui lülitasin süsteemi autopiloodi reziimi ja liigutasin gaasi kangi ülespoole.siis muutus pitch sujuvalt +5 kraadini,mootori pöördeid lisades üle viie kraadi labanurgad ei tõusnud,seega eeldan,et paigalt tõus ja hõljutamine toimus põhiliselt mootori pöörete kaudu
(manuaal reziimis toimib kõik nagu tavaliselt--muutes pöörete arvu muutub proportsionaalselt ka labade nurk)Aga nüüd peale kukkumist muutub autopiloodi reziimis labade nurk imelikult,ehk liigutades gaasi nollist veerandi peale muutub nurk väga vähe,jõudes poole peale liigub nurk sujuvalt masimaalseks ehk siis 15 kraadi peale.kopteri käitumine näeb välja selliselt:tõstes vaikselt pöördeid,kargab kopter järsku üles,ehk siis sujuvat tõusmist pole,pole ka sujuvat laskumist.Ehk suudab keegi aidata?
User avatar
MihkelP
Posts: 384
Joined: Wed May 06, 2009 1:47
Location: Mustamäe/Saue

Post by MihkelP »

Wookongi kogemust mul küll pole aga elektrooniku kogemus ütleb, et tuleb asi lahti võtta ja otsida matsu tagajärgi.
Aga kas pärast matsu manuaalreziim toimib samamoodi nagu enne või on seal ka midagi muutunud?
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
stnabaum
Posts: 50
Joined: Sun Oct 04, 2009 11:22

Post by stnabaum »

Manuaal töötab korralikult,samuti läbib kõik testid softi kaudu korralikult
User avatar
MihkelP
Posts: 384
Joined: Wed May 06, 2009 1:47
Location: Mustamäe/Saue

Post by MihkelP »

Tuleks siis ikkagi "karule kõhtu" vaadata.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
stnabaum
Posts: 50
Joined: Sun Oct 04, 2009 11:22

Post by stnabaum »

autopiloot koosneb kolmest osast 1.autopiloot 2.IMU 3. GPS
IMU ma võtsin lahti ,seal oli kõik korras pealiskaudsel vaatlusel.IMU sisaldab gürosid.GPS lagti võtta ei saa(vist)ja arvatavasti tama ei puutu asjasse.Jääb üle autopiloot.Ma homme proovin softis veel midagi muuta ja kui see ei aita peab autopiloodi lahti tegema.Kahju,et Kristjanit kodumaal pole--tuleb alles oktoobris.Tema selle süsteemiga rohkem tuttav
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Kas sul selle stabilisaatori kofiguratsioonifaili alles pole arvutis? Saab äkki reseti teha ja uuesti peale kirjutada.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Kui soovitatud ümberkonfimine ei aita, tasuks uurida plaati ja kivide jooteid lähemalt - luubiga. Mõni võib lahti olla. Näiteks IMU-s miskit.
Kas testmise softi ei ole? See ütleks kohe, kas mõni andur valetab või ei vasta.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
stnabaum
Posts: 50
Joined: Sun Oct 04, 2009 11:22

Post by stnabaum »

Tänan nõuannete eest.Viga oligi softis,proovisin muuta testprogrammis üles-alla liikumise suunda ja korda läks.Hakkas tõusma sujuvalt ATTI reziimis,kuigi vahepeal tuli vibra sisse(pöörded tõusid kuid maast lahti ei tõusnud),seejärel andsin tal rahuneda ehk siis otsisin stabiilsed pöörded ja veerand gaasi juures hakkaski tõusma.Nüüd peab võllid väljavahetama--on ju kaks korda labadega maad kündnud katsetuste ajal.Loodan ta korda saada.
Post Reply