Bixler 2
Bixler 2
Tere,
Sai siis tellitud Bixler 2 kit ning loodetavasti kõik vajalikud jupid juurde, panen siia nimekirja, et siis targemad saaks üle vaadata.
1. Hobbyking Bixler 2 EPO 1500mm KIT
2. D2826-6 2200kv Outrunner Motor
3. Master Airscrew propeller 7x4 (Pusher)
4. Turnigy nano-tech 3000mah 3S 25~50C Lipo Pac
5. Hobbyking SS Series 40-50A ESC
6. HobbyKing HKU5 5V/5A UBEC
7. Corona 928BB Servo 2.0kg/ 9g/ 0.13sec 6tk
8. Turnigy Servo Signal Reverser (kas seda üldse vaja läheb turnigy 9x puldiga?)
9. 30CM Servo Lead Extention (JR) with hook 26A
10. HXT Lipo Monitor 3S. A must have for all lip
11. 4mm Male/Female Bullet Brushless Motor Exten
12. Male/Female XT60 connectors (5pcs/bag) GENUINE
13. Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Reciver
14. Turnigy nano-tech 2500mAh 3S1P 5~10C Transmitter pack
15. Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/
16. Hobbyking 60w Power Supply
17. Soldering Iron 230V 80W w/ Spare Tip
18. Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-night vision
Sai siis tellitud Bixler 2 kit ning loodetavasti kõik vajalikud jupid juurde, panen siia nimekirja, et siis targemad saaks üle vaadata.
1. Hobbyking Bixler 2 EPO 1500mm KIT
2. D2826-6 2200kv Outrunner Motor
3. Master Airscrew propeller 7x4 (Pusher)
4. Turnigy nano-tech 3000mah 3S 25~50C Lipo Pac
5. Hobbyking SS Series 40-50A ESC
6. HobbyKing HKU5 5V/5A UBEC
7. Corona 928BB Servo 2.0kg/ 9g/ 0.13sec 6tk
8. Turnigy Servo Signal Reverser (kas seda üldse vaja läheb turnigy 9x puldiga?)
9. 30CM Servo Lead Extention (JR) with hook 26A
10. HXT Lipo Monitor 3S. A must have for all lip
11. 4mm Male/Female Bullet Brushless Motor Exten
12. Male/Female XT60 connectors (5pcs/bag) GENUINE
13. Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Reciver
14. Turnigy nano-tech 2500mAh 3S1P 5~10C Transmitter pack
15. Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/
16. Hobbyking 60w Power Supply
17. Soldering Iron 230V 80W w/ Spare Tip
18. Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-night vision
See jootekolb on veidi liiga võimas minuarust, võid nt oomipoest vaadata 25-45W jootekolbi, vaja läheks ka jooteainet, hobbykingis võib pask kvaliteet ka sellistel riistadel olla. Regu võiks jah selline olla kus Bec on sees ja samuti poleks vaja led stripi aga see on valikuline, muidugi võiks veel olla ledidel eraldi aku. Aga kui esimene lennuk siis pole mõtet lede peale toppida enne kui kogemusi oled saanud, ega pimedas sa nagunii ei tohiks algul lennutada.
Bixlerile võiks olla veel üks carbon toru et vähendada tiibade väändumist.
Bixlerile võiks olla veel üks carbon toru et vähendada tiibade väändumist.
Jämedamate akujuhtmete jootmisel on 80W miinimum, mida võiks soovitada. Endal on 80W jootejaam ja mõnikord on ikka kõvasti kuumutamist 450 kraadi juures, enne kui Hiina tina pistiku ümbert sulama suvatseb hakata. Joodisena soovitan kasutada kas veneaegset POS-60 sulamit või analoogse koostisega (tina 60-63%, pliid 37-40%) kampolitäidisega tinatraati, selle sulamistemperatuur on 190 kraadi ümber.Climatix wrote:See jootekolb on veidi liiga võimas minuarust, võid nt oomipoest vaadata 25-45W jootekolbi, .
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Re: ...
Tiiba läheks kindlasti vaja teist toru veel juurde kuna lihtsalt murduvad ära need tiivad. Kasutaja FPVmarko müüb sobivaid carbon torusid, vaata müügi alafoorumisse.rydos wrote:Niipalju, kui ma aru saan, siis midagi olulist puudu pole:)
eks kui kätte saan tekib veel küsimusi, aga seniks ootan kiiret posti.
ei saanud sealt HK lehelt küll aru millised need esc ja bec ühised mudelid olid...
...
tere,
lennuk nüüd koos ja servod ka vist õigesti tööle saanud:)
väike mure on lennuki tasakaaluga, kekspunkt jääb tiibade keskkohast naukene ettepoole, umbes sinna kus on esimene tiiva äär ning millegi pärast ka vasakule kaldu tsipa.
Kas selle kõige pärast peaks muret tundma ja tasakaalustama veel?
flappe pole veel tööle pannud ja hea oleks kui keegi seletaks kuidas neid turnigy 9x puldi ja vastuvõtjaga seadsitama peaks...
lennuk nüüd koos ja servod ka vist õigesti tööle saanud:)
väike mure on lennuki tasakaaluga, kekspunkt jääb tiibade keskkohast naukene ettepoole, umbes sinna kus on esimene tiiva äär ning millegi pärast ka vasakule kaldu tsipa.
Kas selle kõige pärast peaks muret tundma ja tasakaalustama veel?
flappe pole veel tööle pannud ja hea oleks kui keegi seletaks kuidas neid turnigy 9x puldi ja vastuvõtjaga seadsitama peaks...
Re: ...
Midagi on sul mööda selle tasakaaluga, tasakaalu koht peaks olema seal kus lennuki tiib kõige paksem on, liiguta aku asukohta vastavalt vajadusele.rydos wrote:tere,
lennuk nüüd koos ja servod ka vist õigesti tööle saanud:)
väike mure on lennuki tasakaaluga, kekspunkt jääb tiibade keskkohast naukene ettepoole, umbes sinna kus on esimene tiiva äär ning millegi pärast ka vasakule kaldu tsipa.
Kas selle kõige pärast peaks muret tundma ja tasakaalustama veel?
flappe pole veel tööle pannud ja hea oleks kui keegi seletaks kuidas neid turnigy 9x puldi ja vastuvõtjaga seadsitama peaks...
raskuskese
Jah pead vist lisama sabale raskust, normaalselt peaks olema raskuskese 25 - 33 % tiiva esiservast, parandage mind kui ma eksin.
Aivar
Aivar
Re: ...
Ära nüüd enam pooleli jäta, puhka natuke ja liimi kõik tagasi, kabiin kinnita kõvemini, kas kummiga või teibiga, küll edaspidi läheb pareminirydos wrote:seekord läks vähe kehvemini:( keset meeldivat lendlemist lendas juhiistemga kaaneke taha propellerisse, mõlemad labad juppideks ja alla ta sadaski, nina eest läinud tiibadest alates...
ise olin juba täitsa õnnelik lendamise yle enne seda jama
Aivar
Bixler peaks olema ka ilma kabiini ja propellerita suht hästi juhitav. Äkki saab keegi kogenud silmaga su mudeli üle vaadata.rydos wrote:seekord läks vähe kehvemini:( keset meeldivat lendlemist lendas juhiistemga kaaneke taha propellerisse, mõlemad labad juppideks ja alla ta sadaski, nina eest läinud tiibadest alates...
Vahu liimimiseks kasutan ise UHU Por liimi ja Deko D4 polüuretaanliimi. UHU liim jääb kuivamisel elastseks, mis on vahust lennuki puhul päris hea omadus, aga seda on praktiliselt võimatu lihvida. Polüuretaanliim paisub kuivamisel vahule ja täidab praod, seda on hea lihvida. Deko D4 peaks olema põhimõtteliselt sama, mis Casco ja Soudali toodang ning neid kõiki saab näiteks Espakist.
Polüuretaanliim on väga hea vahu liimija - üks parimaid,aga sa pead arvestama,et ta paisub pisut. Kuna poes müüdav miinimumkogus pudelis on ca 800g siis võib liim seistes "halvaks" minna,st. kuivab ära kuramus,eriti kui õhku saab,ise hoian süstaldes.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Re: ...
Terv,Climatix wrote:Tiiba läheks kindlasti vaja teist toru veel juurde kuna lihtsalt murduvad ära need tiivad. Kasutaja FPVmarko müüb sobivaid carbon torusid, vaata müügi alafoorumisse.rydos wrote:Niipalju, kui ma aru saan, siis midagi olulist puudu pole:)
eks kui kätte saan tekib veel küsimusi, aga seniks ootan kiiret posti.
ei saanud sealt HK lehelt küll aru millised need esc ja bec ühised mudelid olid...
Mida sa selle "sobiva" all mõtled? Suurema läbimõõduga toru?