Pildid ja videod
http://www.youtube.com/watch?v=ww8FN2ZE ... creen&NR=1
Siin veel lisa Marek
Siin veel lisa Marek
Leidsin ühe huvitava video kuidas tiivad töötavad.
http://www.youtube.com/watch?v=aFO4PBolwFg&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=aFO4PBolwFg&feature=plcp
''Ohutut'' lendamist!
http://www.youtube.com/watch?v=tzXyYX7h ... re=related
mõned unustavad ohutuse pidasin seda ''ala'' veidi leebemaks
http://www.youtube.com/watch?v=tzXyYX7h ... re=related
mõned unustavad ohutuse pidasin seda ''ala'' veidi leebemaks
Kas tänapäeva propid on teritatud servadega või mis? Lapsepälves sai meie seltskonnnast igaüks korra või paar propiga vastu näppe ja õppis suurepäraselt ära, mismoodi käsi mootori käivitamisel peab liikuma. Verd ei pritsinud, kütust kll mõnevõrra.
Kui mina ohjad kätte võtsin, siis pritsis ka veid lennuki tükke...
Kui mina ohjad kätte võtsin, siis pritsis ka veid lennuki tükke...
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Lapsepõlves oli rohi rohelisem ja propid pehmemadfelch wrote:Kas tänapäeva propid on teritatud servadega või mis? Lapsepälves ...
Mul isegi üks veneaegne kummist propp alles. Tegelikult vist asi selles, et võimsama mootoriga saab ka võimsama laksu mööda sõrmi. Igatahes õõvastav video, lennuisu mitmeks tunniks kadunud
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Siit üks näide kuidas saavad "suured" piloodid "väikestele"pilootidele abiks olla. Ehk oskab Kalle kommenteerida kas päästekopter lendab välja ka sellistele abivajajatele.
http://www.youtube.com/watch?v=ffEYqGGY ... =g-all-lik
http://www.youtube.com/watch?v=ffEYqGGY ... =g-all-lik
long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
skype: kronja
www.skycam.ee
www.skycam.ee
kronja wrote:long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Väga vinge !
Andres leidis udu seest midagi
Jah nii see juhtus Pühapäeval 4 nov. kui kavatsesime udus ringi sõita . Oli tunne .et see ei lähegi terve päev minema. Siis järsku nagu oleks sattunud maailma ääre peale. Meri ja taevas sulasid tänu udule nii ilusasti kokku. Ja tänu sellele juhusele sündiski see pilt. Sama koha peal sai ka luikesid pildistatud. Materjali oli palju ja ilm hea.
Vinge lendamine tõesti.kronja wrote:long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Millal ja kus teie neid pilte ja filme kõike kunagi vaadata saab?prosper wrote:Jah nii see juhtus Pühapäeval 4 nov. kui kavatsesime udus ringi sõita . Oli tunne .et see ei lähegi terve päev minema. Siis järsku nagu oleks sattunud maailma ääre peale. Meri ja taevas sulasid tänu udule nii ilusasti kokku. Ja tänu sellele juhusele sündiski see pilt. Sama koha peal sai ka luikesid pildistatud. Materjali oli palju ja ilm hea.
Tõesti päris huvitav ja õpetlik lend. Lisaks visuaalsele ilule üritasin leida, mis õhuruumis lennu kestel viibiti. Kõrguse ja visuaalorientiiride järgi ütleks, et Tallinna lähenemisalas ja lähialas. Lisaks oldi suhteliselt lähedal Ämari lennuväljale. Julge hundi rind on ikka rasvane või haavleid täis.kronja wrote:long range fpv:
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Lennureeglid on koostatud teatud tagamõttega, soovitan neid järgida.
skype: kronja
www.skycam.ee
www.skycam.ee
üliäge ikka,krtkronja wrote:http://www.youtube.com/watch?v=CWh3dWLvF28
juz fpv-tab jälle oma quad'iga. päris äge, kurat
Tere.kronja wrote:long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Kirjutan Teile Lennuameti nimel. Meie tähelepanu on juhitud postitaja kroonja (4.nov 2012 postitus) üles laetud videolingile, kus ta jagab oma lennukogemust. Praegust postitust ajendas meid tegema asjaolu, et videost nähtav tegevus on vastuolus kehtestatud reeglitega. Nimelt sätestavad lennureeglid, et mehitamata õhusõidukite lennutamine kontrollitud õhuruumis on keelatud ja kontrollimata õhuruumis ei ole lubatud kõrgemal kui 500 jalga maa- või veepinnast, väljaarvatud juhul, kui selleks on eelnevalt saadud luba Lennuametist ja arvestatakse lennujuhtimisüksuse antud juhiste ja piirangutega. Sellised piirangud on kehtestatud lennuohutust silmas pidades, arvestades asjaoluga, et kontrollimata õhuruumis ei tohi õhusõidukid lennata madalamal, kui 500 jalga ja kontrollitud õhuruumis peab olema kõigi õhusõidukite ja lennujuhtimisüksuse vahel kahepoolne raadioside ja toimub lendude juhtimine. Kuna videolt on näha, et lennukõrgus tõuseb mehitamata õhusõidukil kohati üle kilomeetri ning lend on Paldiski suunal, siis just sellelt suunalt suundutakse Tallinna lennujaama maanduma (kui on kasutusel rada 08). Selline lennutegevus, nagu on seda näha eelpool mainitud videost, seab tõsiselt ohtu teiste õhusõidukite sh reisilennukite ohutuse (kokkupõrke tagajärjed võivad olla fataalsed).
Mehitamata õhusõidukite tsiviilotstarbel kasutamise reeglid on hetkel väljatöötamisel ja sellest tulenevalt peate oma praeguses tegevuses juhinduma ainult lennureeglites toodust (https://www.riigiteataja.ee/akt/13201154 ).
Täiendavat informatsiooni on võimalik saada lennutegevuse osakonnast.
Lugupidamisega
Jaanus Ojamets
Lennutegevuse osakonna juhataja
Lennuamet
aitähpriitr wrote:Tere.kronja wrote:long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Kirjutan Teile Lennuameti nimel. Meie tähelepanu on juhitud postitaja
....
Jaanus Ojamets
Lennutegevuse osakonna juhataja
Lennuamet
skype: kronja
www.skycam.ee
www.skycam.ee
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Dreddix wrote:Aga kui jutt läks sinna poole, kõik on nii toredasti lahtiseletatud, tore oleks ka näha lennuameti poolt kaardi, kus KÕIK saaksid näha, kus meil, Eestis on kontrollimata ja kus on kontrollitud õhuruumid!
Ma pole küll lennuametist aga leidsin kiirelt otsides sellise kaardi. Värvisin punaseks osa mis kontrollitud alates maapinnast.
Kaart ise http://aim.eans.ee/Files/UPLOADED_FILES ... _chart.pdf
Kas Kollane jääb siis ka kontrollitud õhuruumi sisse? Siis peaks seal lendamiseks olema raadioside lennujuhtidega?
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Jah, kainet mõistust eelkõige! Aga jätkame nüüd teemasse :
http://www.youtube.com/user/nastycop420 ... 9cSxEqKQ78
http://www.youtube.com/user/nastycop420 ... 9cSxEqKQ78
Tere,Võsalendur wrote:Dreddix wrote:Aga kui jutt läks sinna poole, kõik on nii toredasti lahtiseletatud, tore oleks ka näha lennuameti poolt kaardi, kus KÕIK saaksid näha, kus meil, Eestis on kontrollimata ja kus on kontrollitud õhuruumid!
Ma pole küll lennuametist aga leidsin kiirelt otsides sellise kaardi. Värvisin punaseks osa mis kontrollitud alates maapinnast.
Kaart ise http://aim.eans.ee/Files/UPLOADED_FILES ... _chart.pdf
Sellelt lehelt on võimalik leida VFR kaart ja muud vajalikku infot:
http://aim.eans.ee/
Siin kaardil punase joonega on välja toodud lähiala (kuhu ei tohi ilma lennujuhi loata siseneda). Kontrollitud õhuruum aga ulatub kaugemale.
Lisaks lennureeglid:
https://www.riigiteataja.ee/akt/13201154
Parimat