Tere,
sai kah asi kokkupandiud kuid juhe jooksis kinni. Ajuks KK trikoperdise firmwarega ja puldiks dx7se.
Mis swash tyyp peaks olema? Osadel 120 CCPM rcexplorer sait väidab, et 90 kraadi ja 2 serevoga swash. Mis ta nyyd siis on. Kiiruga katsetades tahtis kohe YAW 6la yle v6lli visata. Oskab keegi ehk n6u anda pisiseadistamisel kohe paugust?
tricopter kk ajuga ja dx7se
Kontrolli kas:
- propid pöörleksid õigetes suundades (eksitakse tihti !)
- ESCid on ikka kalibreeritud, vt. ESCi manuaali
- puldis on lennuvahendi tüüp lennuk, mitte kopter.
Kui see kõik ok, võiks masin juba lendu tõusta.
Isetehtud aju puhul (ja mitte ainult !) peaks vaatama, kas gürode mõju suund on õige. KK plaadid lubavad gürosid reverseerida. Võimalik, et seda on vaja. Hoia kopterit käes, anna veidi gaasi (et kaal kaob - masin tahaks õhku tõusta) ja kalluta. Peab vastu panema - ennast horisontaalis hoidma. Siis kalluta teises suunas (ette/taha ja vasakule/paremale). Jällegi peab vastu töötama. Siis on gürode töö õige.
PANE TÄHELE !!! Kui mingi güro töötab reeversis, keerab kopter end vähimagi liigutuse puhul sekundi murdosa jooksul sul käest ära ja asi kisub päris jamaks.
Jõud on seejuures üllatavalt suur, ma ise suutsin vaevu-vaevu teda kinni hoida toite maha kiskumiseni (suutsin seepärast, et ma ootasingi särast üllatust).
OLE ETTEVAATLIK, kaitse silmi sest neid enam ei taasta kunagi !!!
- propid pöörleksid õigetes suundades (eksitakse tihti !)
- ESCid on ikka kalibreeritud, vt. ESCi manuaali
- puldis on lennuvahendi tüüp lennuk, mitte kopter.
Kui see kõik ok, võiks masin juba lendu tõusta.
Isetehtud aju puhul (ja mitte ainult !) peaks vaatama, kas gürode mõju suund on õige. KK plaadid lubavad gürosid reverseerida. Võimalik, et seda on vaja. Hoia kopterit käes, anna veidi gaasi (et kaal kaob - masin tahaks õhku tõusta) ja kalluta. Peab vastu panema - ennast horisontaalis hoidma. Siis kalluta teises suunas (ette/taha ja vasakule/paremale). Jällegi peab vastu töötama. Siis on gürode töö õige.
PANE TÄHELE !!! Kui mingi güro töötab reeversis, keerab kopter end vähimagi liigutuse puhul sekundi murdosa jooksul sul käest ära ja asi kisub päris jamaks.
Jõud on seejuures üllatavalt suur, ma ise suutsin vaevu-vaevu teda kinni hoida toite maha kiskumiseni (suutsin seepärast, et ma ootasingi särast üllatust).
OLE ETTEVAATLIK, kaitse silmi sest neid enam ei taasta kunagi !!!
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Nii mul asi niimoodi on
parem ja vasak prop on erisuunalised. Ilmselt töötavad 6igetpidi kuna maast lahti nad rebivad end. Ilmselt peab ESCil seadistama throttle range vist ainult ära. On nii? ESCIks turnigu plush 18. Tuleb iga ESC eraldi seadistada v6i saab k6ike korraga läbi KUK aju teha? Sellised juhmardi kysimused.
parem ja vasak prop on erisuunalised. Ilmselt töötavad 6igetpidi kuna maast lahti nad rebivad end. Ilmselt peab ESCil seadistama throttle range vist ainult ära. On nii? ESCIks turnigu plush 18. Tuleb iga ESC eraldi seadistada v6i saab k6ike korraga läbi KUK aju teha? Sellised juhmardi kysimused.
Eks peab läbi proovima aga hetkle tulemus selline, pult lennuki modes, mootorid nagu hakkavad norm tööle aga gaasi andes tahab yaw ikkagi yle v6lli kiskuda. ESC-id ykshaaval seadistatud (throttle range). V6ib sellist asja pöhjustada see v6i on midagi kapitaalselt tagurpidi? Hetkel kopter kilomeeter eemal ja ei saa proovida ka.
Katsetatud nyydseks iga asju, k6ik oleks nagu tiptop aga ikkagi on sabamootoril rohkem funki kui teistel. Ei 6nnestu kuidagi stick centerit teha. Loe palju manuaali tahad.
Hetkel yritan tuvastada mis firmware peal on. Ehk keegi tallinnast viitsiks talle kk ver.1.6 peale panna, see vähemalt lollikidnel ja toimiv asi. Ple progejat käepärast...
Hetkel yritan tuvastada mis firmware peal on. Ehk keegi tallinnast viitsiks talle kk ver.1.6 peale panna, see vähemalt lollikidnel ja toimiv asi. Ple progejat käepärast...