Järgmine projekt sai käsile võetud, siinkohal tänud Rihole kes mulle projekti jaoks tooriku loovutas.
Plaan on teha endisest nitroraketist elektrirakett. Kuna paat ise on päris suur, siis siin ma väikeste mootoritega katsetama ei hakka. Esialgsete arvutuste kohaselt hakkab paat sõitma 6s lipode peal (ei välista ka 10s) ja mootoriks saab olema väga võimas 5500w nelja pooliga ja 880g kaaluv monster, millel KV näitaja on 1090 pöördeid 50 000 ja võlli läbimõõduks 8mm. Paat saab omale värvkatte airbrushi meistrite käe läbi. Paadile panin nimeks mitte paat vaid PSÜHHOPAAT mis on selle paadi juures veel kõige vingem osa kui see kerele saab kantud
Kuna hetkel on paar suurt projekti käsil mis võtavad nii aega kui kahjuks ka raha rohkem kui aega, siis see projekt on tuleviku teema. Seega niipea siin teemas uuendusi ei saa olema. Aga kes teab
Pilt toorikust ja tema väikevennast
FSR-V PAADI ELECTRIC CONVERSION
Overkill on kohe kindlasti, siia piisaks ka 2kw aga liiga palju jõudu ongi ju peaaegu piisav. Paadil on pikkust 96cm ja laiust 32.5cmSven wrote:Kas 5500w overkill pole sellele kerele? Mis kere mõõtmed on?
Muidu kift projekt saab kindlasti olema.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
Kas tallinnas kellelgi on aega ja vahendeid, et antud paadile( pilt esimeses postituses) kere peal olevatele avadele teha peale katted-kaaned. Mul puuduvad nii vahendid kui ka aega pole. Kindlasti jõuame kokkuleppele. Kaaned võiks olla natuke ümarad, mitte täiesti sirged.
Tel. 56947144
Tel. 56947144
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)