Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
nuudel
Posts: 391
Joined: Sat Apr 02, 2011 14:30
Location: TLL/DUB

Hobbyking KK2.0 Multi-rotor LCD Flight Control Board

Post by nuudel »

Tere,

omab keegi seda kasutaja tasandil? Kui jah, siis kuidas tundub? :=:)
User avatar
Scoop
Posts: 589
Joined: Fri Mar 16, 2012 23:13
Location: Tartu

Post by Scoop »

Minul on olemas. Väga lihtne aju on. Kõik käib ekraani ja nuppude järgi. Eestisse saan, siis panen uue octocopteri kokku ja jagan muljeid nii lennuomaduste kui auto-level kohta. Olen hetkel proovinud vaid quadcopteril "+" confis. Lendu saamiseks kulus reaalselt 2-3 minutit. Eelnevalt oli peal X confis V2.1.
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
nuudel
Posts: 391
Joined: Sat Apr 02, 2011 14:30
Location: TLL/DUB

Post by nuudel »

Pildil tundus ka lihtne ja paljulubav, seepärast uurisingi :) Hinna-kvaliteedi suhe on vist asjal paigas ja viimast rohkemgi kui muudel ananloogsetel asjadel.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ainuke asi on see, et ekraan kipub aluse pealt lahti tulema ja tilbendama jääma. Jupike õhukest 2-poolset teipi aitab.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

keegi seda kasutand ka lennukil? üritasin nii proowida,aga servod ei hakkand tööle.kiibi kallutamise ega ka pulti näppides.peab natukene foorumites sobrama,ehk ühendamise viga vms.nb! panin ka airplane 1s eleron mode.
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Kuidas see auto-level peaks toimima? Kas peaks hoidma ise kõrgust kui selle mingil kõrgusel sisse lülitan? ja kuidas võiks talle mõjuda lumme kukkumine? Võtsin küll kohe aku juhtme lahti aga enne ära kuivatamist oli ikka paar minutit täitsa märg.
qwerty009
Posts: 154
Joined: Tue Jul 17, 2012 11:48
Location: Tallinn

Post by qwerty009 »

Auto Level toimib nii, et hoiab kopteri raami loodis. Kui muljud mingit kangi ja kallutad kopterit (liigud kuskil suuunas) ja siis kangi lahti lased, viib auto level koteri utomaatselt loodis asendisse tagasi.
See ei tähenda muidugi seda, et kopter peatuks, inertsist liigub ta edasi.
Ja auto level ei ole ka 'position hold', (tuule jms mõjul driftib kopter ikka), ega ka 'altitude hold' (kõrgust pead ise hoidma).
Post Reply