Hei!
Toodi 1 säärane remonti - ei kuuletu. Ei kuuletu tõesti
Skeemi uurides tekkis kahtlus, et kvartsid ei ole õiged (omanik ei teadnud seda arvamust kinnitada või ümber lükata). Nii puldis kui ka autos on 26,540 MHz isendid. Kas ongi säärane tähistus või on siiski valed sagedused? Minu teada peaksid kvartsid erinema vahesageduse (st. 455 kHz) võrra.
On ehk kellelgi hetkeks laenata selles autos kindlalt toimivat kvartsipaari?
Kvartsid tekitasid kahtlust ka seetõttu, et vastuvõtu kivi (NJR 2609AL) sisendisse signaal ei jõua. Samas mõlemad kvartsgenerid võnguvad. "Möödarääkimine" ikkagi ? Muud kahtlast ei suutnud tuvastada. Jah, kivi ise käitus ka kuidagi kummaliselt aga tema tõsiseks süüdistamiseks peaks ikkagi enne signaal peale tulema. Seda aga ei juhtu.
Nikko RC-auto raadioside
Nikko RC-auto raadioside
Pole midagi paremat halvast ilmast !
nikko auto
Neil sindritel oli jah kaks ühesugust kvartsi.Kandesagedus moduleeriti omakorda vahesagedusega mis infot kandis,Kuidagi umbes nii ta toimis.Kontrolli ossiga saatjasse minevat signaali,peaks olema moduleeritud vahesagedus.Võin muidugi eksida.
auto
Vahesagedus saadaksegi nii et kandesagedus moduleeritakse vahesagedusega ja vastuvõtjas eraldatakase uuesti.kandesagedus+vahesagedus+info.Paremat infot leiad kui otsid vanematest amatöörjaamadest juttu,olid vist AM.Nimetati vist kahekordseks modulatsiooniks.Täpselt ei mäleta enam,see mingi 25-30a tagasi.
No nii - sportlik huvi on rahuldatud ja auto töötab. Läbi oli päris palju juppe - nii saatjas kui ka vastuvõtjas. Paar rada ka maha põlenud, salakavalalt, vahakihi alt!
Lisaks olid ka kvartsid valed: ikkag PEAB olema vahesageduse (455 kHz) võrra erinevus ! Joonisstasin skeemi maha ja - ta ei oleks kuidagi saanud tomida samade kvartsidega. Ei toiminud kah...
Lisaks olid ka kvartsid valed: ikkag PEAB olema vahesageduse (455 kHz) võrra erinevus ! Joonisstasin skeemi maha ja - ta ei oleks kuidagi saanud tomida samade kvartsidega. Ei toiminud kah...
Pole midagi paremat halvast ilmast !