StormDrone Soomaal Kuresoo rabas
Tänud aga ilmselt tuleb ikka ise ka appi tulla või lisaks varbaid hoida. Tänane 11st 15ni ei andnud ikka tulemust. Varsti ei oska enam kuskilt otsida. Nüüd ees kaks tööpäeva ja siis laupäeval jälle rappa. Maastik on suhteliselt karm ja järjest vesisemaks läheb. Nädalavahetusel lubab külma, ei tea mida siis veel oodata on. Hädasti oleks abi vaja, eelkõige neid, kes saaks õhust otsida!
Ei tea, kas sellest vees ligunenud süsteemist asja saab aga enamus stuff ilmselt kõlbab, kuigi ligunemine ei tule kindlasti kasuks!
Ei tea, kas sellest vees ligunenud süsteemist asja saab aga enamus stuff ilmselt kõlbab, kuigi ligunemine ei tule kindlasti kasuks!
Ma küll kahjuks praegu Tallinnast välja ei rabele aga koos pöialdega võin vabalt ka varbad hoiule võtta. Kui see aind aitaks.
Selle veesligunemine kasuks kindlasti ei tule aga vaata sinna teemasse.
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=7023
Seal veidi aretatud seda veest väljavõtmise protseduuri.
Sohu on muidugi talvel tiba ebamugav ämritega kolistama minna aga uued korralikud kilekotid võib ju küll põues kaasa tassida.
Seda vees hoidmise ideed nägin ka sellises saates:
http://www.youtube.com/watch?v=sfR1Z8G4Qsc
Vaata 18:20 ja edasi. Tõsi seal on nende bläck boxidega vist veidi vaatajaid petetud. Aga anname andeks.
Muuseas Crashi põhjus on ka päris shokeeriv.
Selle veesligunemine kasuks kindlasti ei tule aga vaata sinna teemasse.
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=7023
Seal veidi aretatud seda veest väljavõtmise protseduuri.
Sohu on muidugi talvel tiba ebamugav ämritega kolistama minna aga uued korralikud kilekotid võib ju küll põues kaasa tassida.
Seda vees hoidmise ideed nägin ka sellises saates:
http://www.youtube.com/watch?v=sfR1Z8G4Qsc
Vaata 18:20 ja edasi. Tõsi seal on nende bläck boxidega vist veidi vaatajaid petetud. Aga anname andeks.
Muuseas Crashi põhjus on ka päris shokeeriv.
Sa ütlesid alguses, et kopter muutus kontrollimatuks. Nüüd räägid, et aku sai tühjaks.. mõlemad põhjused korraga?Blizzard wrote:Isegi kui jätta välja see, et kopter kukkus alla kuna aku sai tühjaks siis oletades, et fpv saatja jäi terveks - võtab see pidevalt videosignaali saatmiseks viimasegi voolu ära. Ja kui akul pole kuskilt voolu juurde võtta siis pole mõtet unistagi, et prillidega midagi näeks.
Tundub, et sa ei ole just kõige teravam kriit karbispriitom wrote:Sa ütlesid alguses, et kopter muutus kontrollimatuks. Nüüd räägid, et aku sai tühjaks.. mõlemad põhjused korraga?Blizzard wrote:Isegi kui jätta välja see, et kopter kukkus alla kuna aku sai tühjaks siis oletades, et fpv saatja jäi terveks - võtab see pidevalt videosignaali saatmiseks viimasegi voolu ära. Ja kui akul pole kuskilt voolu juurde võtta siis pole mõtet unistagi, et prillidega midagi näeks.
Droon lendas levist välja, kui see juhtub siis võtab droon sisse oma kõrguse hoidmise olukorra ja jääb ootama, kuni saab signaali. Kui seda ei juhtu siis on õhus seni, kuni aku saab tühjaks! Kui aku saab tühjaks siis kukub alla! Ei ole ju väga raske seda mõista?
Probleemi jõuab süüvida siis, kui masin leitud, hetkel tuleb ülesse otsida aga kahjuks ei ole eriti palju neid inimesi, kes appi tõttaks. Isegi õhust otsijaid, kellelt teenust osta ei ole just palju. Proffe ei jõua ju tellida.
Kuigi ei olnud üldse kaugel siis lendas lihtsalt levist välja. Prillidega sain lendu vaadata seni kuni oli juba kaua kaua kukkunud enne kui pilt ära kadus. Väga sant tunne, kui vaatad ilusat pilti ja mitte üks kang ei reageeri, läheb lihtsalt ära
Et Sa siis nägid oma kukkumist? Tuleta meelde midagi.Metsa serv?Kas läbi pilvede alla? Kaua kukkusid? Kaugele nägid kui üleval olid?
Annab ehk aimu kus ja kõrgel üldse olid? Ehk otsid valest kohast? Muuda otsimise suunda sootuks teiselt poolt kui iga meetri arvatavast kohast oled läbi kamminud.Alati on selle kauguse ja kõrguse määramisega jama. Ma klubis tegin kord lastega katse. Altiomeeter oli peal ja siis lasin arvata kui kõrgel lennuk on.Tulemused alguses kohutavad. Eks me proovi ka kaugust varsti harjutada. See kindlasti kogemustes kinni. Vanad "kalad" saavad kohe aru kui kõrgel lennuk on. Plaaneri ässad teavad rääkida sellest ehk. Ja kui leiad räägi siis kogu lugu ära ja näita mis kaamera lindistas ka. Üks näide Hiiumaalt http://www.youtube.com/watch?v=-78pycRl-TY
Et Sa siis nägid oma kukkumist? Tuleta meelde midagi.Metsa serv?Kas läbi pilvede alla? Kaua kukkusid? Kaugele nägid kui üleval olid?
Annab ehk aimu kus ja kõrgel üldse olid? Ehk otsid valest kohast? Muuda otsimise suunda sootuks teiselt poolt kui iga meetri arvatavast kohast oled läbi kamminud.Alati on selle kauguse ja kõrguse määramisega jama. Ma klubis tegin kord lastega katse. Altiomeeter oli peal ja siis lasin arvata kui kõrgel lennuk on.Tulemused alguses kohutavad. Eks me proovi ka kaugust varsti harjutada. See kindlasti kogemustes kinni. Vanad "kalad" saavad kohe aru kui kõrgel lennuk on. Plaaneri ässad teavad rääkida sellest ehk. Ja kui leiad räägi siis kogu lugu ära ja näita mis kaamera lindistas ka. Üks näide Hiiumaalt http://www.youtube.com/watch?v=-78pycRl-TY
Blizzard wrote:priitom wrote:Kui ta sul kõrgust hoidma asus, siis poleks ju suure hurraaga teadmatusse lennanud. Sina kirjutasid alguses, et muutus kontrollimatuks ja siis kukkus alla.Blizzard wrote:Isegi kui jätta välja see, et kopter kukkus alla kuna aku sai tühjaks siis oletades, et fpv saatja jäi terveks - võtab see pidevalt videosignaali saatmiseks viimasegi voolu ära. Ja kui akul pole kuskilt voolu juurde võtta siis pole mõtet unistagi, et prillidega midagi näeks.
Tundub, et sa ei ole just kõige teravam kriit karbis
Droon lendas levist välja, kui see juhtub siis võtab droon sisse oma kõrguse hoidmise olukorra ja jääb ootama, kuni saab signaali. Kui seda ei juhtu siis on õhus seni, kuni aku saab tühjaks! Kui aku saab tühjaks siis kukub alla! Ei ole ju väga raske seda mõista?
Kas sa siis nö levisse tagasi joosta ei üritanud, passisid mitu minutit prillidega kohapeal ja ootasid imet?
Prosperile sportlik idee selle aasta Linnumäe päevadeks: levisse tagasijooks!
Sry, OT, aga ma ei suuda...
Aga teemasse:
Loodus pole kunagi omale midagi hoidnud, kõik on mingi aja jooksul välja tulnud, kellegi poolt üles leitud. Näiteid on mitmeid - jalutajad, jahimehed, kalastajad, seenelised jne. On vaid aja küsimus. Hinnalisemale lennuvahendile võiks ikka oma ID mingil moel peale panna, et leidja kontakti saaks võtta.
Mõistan seda kaotust, kerge ta ei ole.
Mida keerulisem on mudel, seda suurem on risk teda soovitud kohas maandumas näha. Sellega tuleb tehnikaspordis paraku juba enne starti alati arvestada.
Sry, OT, aga ma ei suuda...
Aga teemasse:
Loodus pole kunagi omale midagi hoidnud, kõik on mingi aja jooksul välja tulnud, kellegi poolt üles leitud. Näiteid on mitmeid - jalutajad, jahimehed, kalastajad, seenelised jne. On vaid aja küsimus. Hinnalisemale lennuvahendile võiks ikka oma ID mingil moel peale panna, et leidja kontakti saaks võtta.
Mõistan seda kaotust, kerge ta ei ole.
Mida keerulisem on mudel, seda suurem on risk teda soovitud kohas maandumas näha. Sellega tuleb tehnikaspordis paraku juba enne starti alati arvestada.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
priitom wrote:Blizzard wrote:Väike soovitus, kui sa ei taha endast väga rumalat muljet jätta siis kirjuta privaatselt!priitom wrote: Kui ta sul kõrgust hoidma asus, siis poleks ju suure hurraaga teadmatusse lennanud. Sina kirjutasid alguses, et muutus kontrollimatuks ja siis kukkus alla.
Kas sa siis nö levisse tagasi joosta ei üritanud, passisid mitu minutit prillidega kohapeal ja ootasid imet?
Kasuta oma linnavurle ajusid, kui tegemist on rabaga siis ei jookse sa seal midagi, seda enam kui seal on ca 30 cm lund ja vesi all! Kõige olulisem, mul oli korralik kraav ees, millest üle poleks kuivana kuidagi saanud! Ehk sa saad aru, et see põhjus pole enam ammu oluline, oluline on leidmine! Mine postita edaspidi kuhugi 50 meetrise raadiusega koksiaalide foorumisse!
Kle tõsiselt, ole vait. Kuhu krt ma jooksen, kui minu ees on kohe magistraalkraav? Ma tean sinu kogemusi küll, sa pole ühtegi masinat tervelt alla toonud! Rohkem jama ära siin aja!priitom wrote:blah blah..
Mina olen kordi oma masinaid nö levisse tagasi jooksmisega päästnud. Mõnikord piisab 30 meetristki. Pigem oled sa ise linnavurle, kui mõistad vaid lolli näoga, pult käes, kohapeal tammuda
Kui FPV-ga lendad levist välja siis reaalselt ei jõua midagi teha. Eriti, kui pole peal OSD ja ei tea täpset kopteri asukohta. Vaevalt et see ültse levist välja läks, võibolla mingisugune tehniline rike.
Talvel on kopterit veel eriti keeruline üles leida. Sest ta ei kuku ju nii nagu maanduks, vaid mootorid enne. Kopter vajub lumme ja lumepeal näha ainult väike triip. Lisaks võib lendlev lumi kopteri kohe ära katta, mis teeb leidmise pea võimatuks.
Pigem tasuks meenutada täpselt kopteri asukohta ja kõrgust. Otsisime ka kunagi Hiiumaal trikopterit, mis alla kukkus. Lõpuks tuli välja, et otsisime täiesti valest kohast.
Loodan, et leiad kopteri üles ja enamus aparatuurist jäi terveks.
Talvel on kopterit veel eriti keeruline üles leida. Sest ta ei kuku ju nii nagu maanduks, vaid mootorid enne. Kopter vajub lumme ja lumepeal näha ainult väike triip. Lisaks võib lendlev lumi kopteri kohe ära katta, mis teeb leidmise pea võimatuks.
Pigem tasuks meenutada täpselt kopteri asukohta ja kõrgust. Otsisime ka kunagi Hiiumaal trikopterit, mis alla kukkus. Lõpuks tuli välja, et otsisime täiesti valest kohast.
Loodan, et leiad kopteri üles ja enamus aparatuurist jäi terveks.
Las ma nüüd toon paar näidet, millest sinusugune linnapimp võib-olla aru siiski ei saa.Blizzard wrote:Kle tõsiselt, ole vait. Kuhu krt ma jooksen, kui minu ees on kohe magistraalkraav? Ma tean sinu kogemusi küll, sa pole ühtegi masinat tervelt alla toonud! Rohkem jama ära siin aja!priitom wrote:blah blah..
Mina olen kordi oma masinaid nö levisse tagasi jooksmisega päästnud. Mõnikord piisab 30 meetristki. Pigem oled sa ise linnavurle, kui mõistad vaid lolli näoga, pult käes, kohapeal tammuda
Ma olen kordi toonud veest välja (käinud vees) hõljukit, paati. Kui paat on kaldast 10m kaugusel kummuli käinud ja kallas pole loodud ujumiseks (puhas muda, klaasikillud, terav silikaadi klibu), olen minutiga viskand jalast püksid, jalanõud, ja järgi läinud/ujunud - ka alasti
Kui paat on jõe peal levist välja rännanud, siis on minu jalad jõe allavoolu kiiruse üldjuhul ületanud - selleks ongi inimesel jalad all.
Lennumasinaid olen palju crashinud küll, aga mul pole leviprobleeme kunagi olnud.
Niiet ära tulle mulle rääkima, et mingi kraav oli tol korral takistuseks. Mina oleks esimese 1-2 minuti jooksul selle kraavi ületanud, no matter what, kui tegu oleks kalli tehnikaga.
Shut uppp.
Üritaks siiski viisakaks teineteise vastu jääda. Huvi pärast uurin, kas sa kasutasid 2.4GHz videosaatjat ja tavalist 2.4GHz raadioaparatuuri mudeli juhtimiseks?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Üritaks jah aga jube raske, kui üks jätab paadi veele seisma ja siis jookseb sellele järgi ja teisel on õues -5 ja vesi ca 1,5 meetrit sügav. Teadmatud targutajad ärritavad!lauri wrote:Üritaks siiski viisakaks teineteise vastu jääda. Huvi pärast uurin, kas sa kasutasid 2.4GHz videosaatjat ja tavalist 2.4GHz raadioaparatuuri mudeli juhtimiseks?
Nii, asjast, kopteri süsteem 2,4 Ghz ja Fat Shark'i 5,8 Ghz video.
See video pilt on ainus mille järgi orienteeruda, kopteril on 250 mW saatja, mis paberite järgi annab video ulatuseks 1+ km. Minu pilt oli ilus kuni suht kukkumise lõpuni. Seega oletan, et kopter ei tohiks olla kaugemal kui 1 ja natuke kilomeetrit.
Oleks vaja pilti uuesti õhust näha siis ehk suudaks mingeid pilte meenutusega võrrelda. Teine asi, huvitav, kui kopter levist väljas õhus ripub, siis kui tundlik ta tuulele on? Ehk siis kui palju suudab imeõrn tuuleõhk (väga täpne ühik) seda aku tühjaks saamiseni (ehk siis ca 4-5 min) liigutada? Kõik arvestused on umbes, sest paar minutit kulus ikka, kuni lõplikult läinud oli ja arvestades seda, et koos GoPro kaameraga on lennuaeg sinna 6 minuti kanti.
kas oled arvestanud ka tuule suunda ja tugevus otsingul? Maa ameti aerofotodest poleks kasu meenutamaks kus sai lennatud ja mis enne kukkumist nägid? Olen ka homme viljandis ja tuleksin otsima...hetkel pole aga kummikuid võtta kuskilt. Olemas ka quad aga ilma FPV varustuseta pole sellega midagi teha.
Alustada võid sellest:
http://youtu.be/M-AU9USo7Ac
-5 on ju kökimöki, kui sul oli sealsamas lähedal soe auto, sul olid soojad riided seljas. Magistraalkraav, max 3m lai? Mingi 10 sekundit külma ja oleksid teisel kaldal olnud. Oleks saanud mootoreid käivitada ja hääle järgi otsida, niikaua, kuniks veel akut jätkus. Ma ei usu, et su kopteril aku tühjaks sai. Sul oli ju enne seda katastroofi-lendu niipalju edukaid lendamisi seljataga, teadsid juba, kaua aku kestab jne.
Nagu ma kirjutasin - mul on paat kummuli keerand, mitte niisama seisma jäänud. Ja tihend kere vahel pole just teab, mis kvaliteet. Aga hõljukile läksin järgi rinnuni vette kevadel, kui lumi oli sulamas ja õues/vees veel miinuskraadid - elan.
http://youtu.be/M-AU9USo7Ac
-5 on ju kökimöki, kui sul oli sealsamas lähedal soe auto, sul olid soojad riided seljas. Magistraalkraav, max 3m lai? Mingi 10 sekundit külma ja oleksid teisel kaldal olnud. Oleks saanud mootoreid käivitada ja hääle järgi otsida, niikaua, kuniks veel akut jätkus. Ma ei usu, et su kopteril aku tühjaks sai. Sul oli ju enne seda katastroofi-lendu niipalju edukaid lendamisi seljataga, teadsid juba, kaua aku kestab jne.
Nagu ma kirjutasin - mul on paat kummuli keerand, mitte niisama seisma jäänud. Ja tihend kere vahel pole just teab, mis kvaliteet. Aga hõljukile läksin järgi rinnuni vette kevadel, kui lumi oli sulamas ja õues/vees veel miinuskraadid - elan.
Muidugi olen tuult arvestanud aga kui maapeal on tuul pea olematu siis kui tugev on see kõrgemal. Tundub, et olen otsinud natuke liiga lähedalt, homme pisut kaugemale aga seal suuremad puud.ArdiK wrote:kas oled arvestanud ka tuule suunda ja tugevus otsingul? Maa ameti aerofotodest poleks kasu meenutamaks kus sai lennatud ja mis enne kukkumist nägid? Olen ka homme viljandis ja tuleksin otsima...hetkel pole aga kummikuid võtta kuskilt. Olemas ka quad aga ilma FPV varustuseta pole sellega midagi teha.
Maa ameti fotodest ei ole suurt kasu, kuna see koht, kus kopter on sai eelmine aasta korraliku uuenduse.
Otsijat on alati vaja aga ilma kummikuteta pole midagi teha.
Kui sul FPV saatja oleks siis prillid on täitsa olemas
Kui saaks minu guadile kaamera külge ja õhust erinevate kohtade peal pilte siis see võiks tegelikult üsna kasulik olla ju!?!kyylik wrote:aga kui teha ise mega palju pilte ,,ei tea kas sellest olex abi? ehk leiax õhtal neid sirvides mõne vihje vms.mida ehk silm ei suutnud kohe avastada`?
Ja no ehk leiaks ka olukorrale vastavad jalavarjud. Mis kell minek on?
Minu number 58379974
Huvitav kust sellised arvamused et 1 ja natu rohkem km? http://vimeo.com/51391465 ,siin 10mW ja kaks km!