Keraamiline trükkplaat
Keraamiline trükkplaat
Teab keegi lähemalt rääkida mida see plaat endast kujutab?
Kas need on ka mitmekihilised?
Kraapisin õrnalt sinise värvi pealt ära aga need rajad mis seal peal on kuidagi ebamäärased. Osad nagu lõppevad lihtsalt ära ja samas teiselt poolt nad ka välja ei tule...
Kas need on ka mitmekihilised?
Kraapisin õrnalt sinise värvi pealt ära aga need rajad mis seal peal on kuidagi ebamäärased. Osad nagu lõppevad lihtsalt ära ja samas teiselt poolt nad ka välja ei tule...
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Kas sul mingit pilti pole selle asja kohta? Neid keraamilisel alusel asju ju igasuguseid, enamasti filtrid ja resonaatorid.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Sellele tunduvad voolurajad olevat sadestatud, mitte ei ole lamineeritud trükipaat. Seda kasutatakse mikromoodulite valmistamisel ja rajad tulevad suht õhukesed nii et ei tarvise värvi all eristuda, kraapida eriti ei soovita.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Mul on kusagil ühendus katkenud seal kus need juhtmed külge lähevad. Lootsin ,et leian üles kui värvi maha kraabin...siis saaks mööda rada vaadata kuhu ta läheb ja siis takistust mõõta kas ühendus on olemas. Aga praegu ei oska enam midagi mõõta.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Kahjuks (või õnneks) pole endal ka vajadust ette tulnud niisuguseid vigured remontida, ei oska mingit head lahendust pakkuda. Äkki annab värvi maha pesta mingi lahustiga, siis peaks ju näha olema voolurajad?
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Mina olen kohanud ainult kahepoolseid, paljukihilistel peaksid siis mingid viad (kihtidevahelised läbiviigud) olema, või siis peaks servade peal ühendused näha olema.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kas on mõni pädev mees kes suudaks sealt(kas siis sellelt keraamiliselt või alumiselt) plaadilt külmjoote\katkestuse üles leida? Tegu auto eelsoojendi juhtplokiga mis on kord külmas ja siis kuumas ja see on korduvalt nöökinud. Siiani olen ise vea üles leidnud. Kuna seade näitab veakoodi siis on enamvähem teda mis rada mööda liikuma peaks.
Viimati ma jõudsingi sinnani kus viga oli keraamilise plaadi alusel plaadil. Aga selleks ,et ligi pääseda tuli pealmine plaat eemaldada. Kuid tundub ,et eemaldamise käigus suutsin mingit ühendust kusagil seal kahjustada sest peale alumise plaadi parandamist kadus ennem olnud viga ära. Aga nüüd aegajalt viskab hoopis ühte teist viga. Ja siis üritasingi kontrollida seda keraamilist plaati. Aga kuna seal enam ei paista selliseid radasi mida mööda minna ,et mõõta saaks siis said ideed otsa.
Hetkel ta küll jälle toimib. Aga kes teab kaua...
Viimati ma jõudsingi sinnani kus viga oli keraamilise plaadi alusel plaadil. Aga selleks ,et ligi pääseda tuli pealmine plaat eemaldada. Kuid tundub ,et eemaldamise käigus suutsin mingit ühendust kusagil seal kahjustada sest peale alumise plaadi parandamist kadus ennem olnud viga ära. Aga nüüd aegajalt viskab hoopis ühte teist viga. Ja siis üritasingi kontrollida seda keraamilist plaati. Aga kuna seal enam ei paista selliseid radasi mida mööda minna ,et mõõta saaks siis said ideed otsa.
Hetkel ta küll jälle toimib. Aga kes teab kaua...
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Mis seal alumise plaadi peal veel on?
Kuidagi mõttetult palju ühendusi jookseb kahe plaadi vahel.
Mille kõigega see eelsoojendus ühenduses on?
Milliseid sisendeid (andureid) ta jälgib,
ja millised on väljundid (k.a. mingid võimalikud blokeeringud muudele ahelatele)
Äkki oleks lihtsam see ülemise plaadi osa ise mingi PIC-i, või Atmega-ga teha?
Muidugi ainult juhul kui veateated ja tõrked tõsiselt häirima hakkavad.
Seni kuni töötab las töötab.
See autoelektroonika on mõne koha peal ikka mõttetult HiTec
Kuidagi mõttetult palju ühendusi jookseb kahe plaadi vahel.
Mille kõigega see eelsoojendus ühenduses on?
Milliseid sisendeid (andureid) ta jälgib,
ja millised on väljundid (k.a. mingid võimalikud blokeeringud muudele ahelatele)
Äkki oleks lihtsam see ülemise plaadi osa ise mingi PIC-i, või Atmega-ga teha?
Muidugi ainult juhul kui veateated ja tõrked tõsiselt häirima hakkavad.
Seni kuni töötab las töötab.
See autoelektroonika on mõne koha peal ikka mõttetult HiTec
...see see jama ongi ,et täna töötab ja homme ei tööta ja siis ülehomme jälle töötab.
http://www.toyota4wd.dk/Teknik/eber_5kw_manuaali.pdf
Üks näide seadmest ja tema tööst.
Põhimõtteliselt on 2 vee temp. andurit,leegi temp. andur , mootor, küünal, kütusepump, veepump ,relee(salongi vent). Need on ahelad mida juhtplokk kontrollib.(Sellel seadmel mis minul on)
Aga huvitav on see ,et see ülemine plaat on ainult bensiiniga toimival seadmel. Diisel kütusel toimival seadmel seda keraamilist plaati ei ole.
Väga ei kujuta ette kuidas seda ülemist plaati eemaldada.
Samas on seal juhendis kogu seadme tööpõhimõte kirjas ja kui oleks piisavalt pädev siis suudaks ka ise sama asja valmis mõelda. Kahjuks mina seda pole.
http://www.toyota4wd.dk/Teknik/eber_5kw_manuaali.pdf
Üks näide seadmest ja tema tööst.
Põhimõtteliselt on 2 vee temp. andurit,leegi temp. andur , mootor, küünal, kütusepump, veepump ,relee(salongi vent). Need on ahelad mida juhtplokk kontrollib.(Sellel seadmel mis minul on)
Aga huvitav on see ,et see ülemine plaat on ainult bensiiniga toimival seadmel. Diisel kütusel toimival seadmel seda keraamilist plaati ei ole.
Väga ei kujuta ette kuidas seda ülemist plaati eemaldada.
Samas on seal juhendis kogu seadme tööpõhimõte kirjas ja kui oleks piisavalt pädev siis suudaks ka ise sama asja valmis mõelda. Kahjuks mina seda pole.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Aga miks sa ei pöördu firmasse www.soeauto.ee Selleks, et kogu süsteemi diagnoseerida, on vaja mõista kogu süsteemi tööpõhimõtet. Seal võib olla palju mehaanilisi vigu, mis kajastatakse elektroonilistes veakoodides. Isegi ventilaatori pöörete arv on sellel süsteemil tähtis. On veel sees sõelad küttesegu moodustamiseks, mis maha põleva jne.....
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Seisuahi
Tere,
Sattusin lugema antud teemat ja näen nüüd millega tegu , kuna viimased 14 aastat tegelen nendega igapäevaselt ( suvel vähem ) siis palun kirjuta kui vana see seade on ?
Kas sul on võimalik lugeda veakoode ?
Kas käivitumine toimub pika aja peale ?
Siis oleks lihtsam asjale pihta saada.
Muidugi antud mudel ei hiilga eriti töökindlusega nagu praktika on näidanud.
Aivar
PS : võime arutada ka privas ma nagunii murtud telikuga veel nädal kipsis
ja aega külluses.
Sattusin lugema antud teemat ja näen nüüd millega tegu , kuna viimased 14 aastat tegelen nendega igapäevaselt ( suvel vähem ) siis palun kirjuta kui vana see seade on ?
Kas sul on võimalik lugeda veakoode ?
Kas käivitumine toimub pika aja peale ?
Siis oleks lihtsam asjale pihta saada.
Muidugi antud mudel ei hiilga eriti töökindlusega nagu praktika on näidanud.
Aivar
PS : võime arutada ka privas ma nagunii murtud telikuga veel nädal kipsis
ja aega külluses.
Põhjus on see ,et töötan firmas mis on soeauto partner ja ka vastavad koolitused on läbi käidud.titan wrote:Aga miks sa ei pöördu firmasse www.soeauto.ee Selleks, et kogu süsteemi diagnoseerida, on vaja mõista kogu süsteemi tööpõhimõtet. Seal võib olla palju mehaanilisi vigu, mis kajastatakse elektroonilistes veakoodides. Isegi ventilaatori pöörete arv on sellel süsteemil tähtis. On veel sees sõelad küttesegu moodustamiseks, mis maha põleva jne.....
Ja kui ma ennast kuidagi valesti ei väljendanud siis viga ei ole seadmes vaid juhtplokis.
Aga kuna selle eest küsiti omal ajal 5000.- siis ma seda ostma ei hakanud.
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
ahi
Aga kuna selle eest küsiti omal ajal 5000.- siis ma seda ostma ei hakanud.
Veoka ahju ( Hydronic 10 ) aju eest küsitakse 1000.- EUR !!! ja oleks seal midagi erilist siis selle raha eest ?
Aivar
Veoka ahju ( Hydronic 10 ) aju eest küsitakse 1000.- EUR !!! ja oleks seal midagi erilist siis selle raha eest ?
Aivar