Tutvustan siin oma väikest lume elukat.
Asi koosneb ehitustpoes ja hobipoodides
saadaolevatest juppidest.
Mootor: Turnigy Park480 Brushless Outrunner 1020kv
Propeller: TGS Sport 10x5E Precision propeller
ESC: TURNIGY Plush 30amp Speed Controller
Rooliservo: H-King High Torque Metal Geared Ball Bearing Waterproof Servo 58g/12.8kg cm/0.22s/60
Aku: Hobbykingi 3s2200mAH lipo.
Rooliagregaat koosneb rulluisu laagrist ja M8 poldist.
Selline kombinatsioon põhjagaasiga tarbib 18A.
Tõukejõudu ei ole mõõtnud aga lükkab küll parajalt edasi.
Kelgu kaal ilma akuta on umbes/täpselt 1,3kg
Aerokelk
Lisan siis oma tähelepanekud kelgu sõiduomaduste kohta.
Stendimudeliga siiski päris tegu ei ole
Kuid olgem ausad kaalu on kelgul tsipakene palju, kuid eks järgmise talve jaoks on tarkust rohkem ja suudan vast kergema mudeli teha.
Nagu eelpool mainitud siis on kelk ehitatud ehituspoest saadaolevatest juppidest.
Kõik need metall nurgad, M8 poldid, seibid, mutrid ja puit annavad kokku päris korraliku kaalu.
Juhtservo on ka tõenäoliselt overkill sobiks vast mõni 2-3kg servo.
Suusad on tehtud ise vineerist. Libiseb lakitud vineer kindlasti kehvemini kui plastsuusk. Tunda annab ka soone puudumine suuskadel.
Suuremal kiirusel ei taha kelk koheselt roolile kuuletuda. Suusanina paine võiks ka suurem ja pikem olla.
Kuna kelk kaalub palju siis väga pehmes lumes sõita eriti ei saa, esisuusk vajub sisse ja sõitmine on väga vaevaline.
Tsipa kõvema lume peal on suuteline päris kiirelt sõitma.
Võimalusel üritan varsti sõidust väikese videolõigu teha, muidugi ainult juhul kui lumi enne ära ei sula
Stendimudeliga siiski päris tegu ei ole
Kuid olgem ausad kaalu on kelgul tsipakene palju, kuid eks järgmise talve jaoks on tarkust rohkem ja suudan vast kergema mudeli teha.
Nagu eelpool mainitud siis on kelk ehitatud ehituspoest saadaolevatest juppidest.
Kõik need metall nurgad, M8 poldid, seibid, mutrid ja puit annavad kokku päris korraliku kaalu.
Juhtservo on ka tõenäoliselt overkill sobiks vast mõni 2-3kg servo.
Suusad on tehtud ise vineerist. Libiseb lakitud vineer kindlasti kehvemini kui plastsuusk. Tunda annab ka soone puudumine suuskadel.
Suuremal kiirusel ei taha kelk koheselt roolile kuuletuda. Suusanina paine võiks ka suurem ja pikem olla.
Kuna kelk kaalub palju siis väga pehmes lumes sõita eriti ei saa, esisuusk vajub sisse ja sõitmine on väga vaevaline.
Tsipa kõvema lume peal on suuteline päris kiirelt sõitma.
Võimalusel üritan varsti sõidust väikese videolõigu teha, muidugi ainult juhul kui lumi enne ära ei sula