04.05-06.05 Piibel või äkki isegi Allikul
04.05-06.05 Piibel või äkki isegi Allikul
Hei!
Ilmateade lubab reedeks ja laupäevaks super ilma lennutamiseks. Mina lähen kindlasti harjutama. Parema meelega lähsk Allikule (lähemal ja muru ja ohutum) aga siis oleks vaja väikest tööliste brigaadi koos tööriistadega. Ei peagi mingeid riste põllule tegema et kerglennuki piloote segadusse ajada, vaid piisaks kühmude silumisest ja õrnast muru trimmimisest. See oleks siis selline kiirvariant. Kui keegi vedu ei võta mõne lähedal asuva muruplatsi korrastamisega siis Piibele saab ikka minna. Kuigi seal nüüd mingid kruusahunnikud aga Submarine sõnul ei pidavat segama.
Homme peale tööd, olen suht kindel Piibel lennutaja või silumistööde tegija (kasvõi täna õhtul juba).
Mis kostate?
Ilmateade lubab reedeks ja laupäevaks super ilma lennutamiseks. Mina lähen kindlasti harjutama. Parema meelega lähsk Allikule (lähemal ja muru ja ohutum) aga siis oleks vaja väikest tööliste brigaadi koos tööriistadega. Ei peagi mingeid riste põllule tegema et kerglennuki piloote segadusse ajada, vaid piisaks kühmude silumisest ja õrnast muru trimmimisest. See oleks siis selline kiirvariant. Kui keegi vedu ei võta mõne lähedal asuva muruplatsi korrastamisega siis Piibele saab ikka minna. Kuigi seal nüüd mingid kruusahunnikud aga Submarine sõnul ei pidavat segama.
Homme peale tööd, olen suht kindel Piibel lennutaja või silumistööde tegija (kasvõi täna õhtul juba).
Mis kostate?
Re: 04.05-06.05 Piibel või äkki isegi Allikul
Ausaltõelda vaataksin minagi selle koha üleMarek wrote: Parema meelega lähsk Allikule

Kas mu lapselaps sõõb torti üksi, või koos sõpradega?Marek wrote: oleks vaja väikest tööliste brigaadi koos tööriistadega.
Minu arvamus on see, et võivad ikka segada küll - sõltub küll tuule suunast ja tugevusest.Marek wrote: Piibele saab ikka minna. Kuigi seal nüüd mingid kruusahunnikud aga Submarine sõnul ei pidavat segama.
Kui jätame kõrvale võimaluse, et keski otse sisse kärutab, siis küljetuule korral need hunnikud ilmselt päris korraliku tuulelõõgi varju/varjust välja minekul genereerivad.
Piibele täna-homme millalgi minul kah plaan minna, kuid hetkel ei julge kindlalt midagi lubada - sõltub sellest, kuis mul siin üks projekt sujub.Marek wrote: Homme peale tööd, olen suht kindel Piibel lennutaja või silumistööde tegija (kasvõi täna õhtul juba).
Mis kostate?
Nädalavahetuse "kraavihallide" brigaadis võib aga minuga suht tõenäoliselt arvestada.
Alliku lennuväljaga on sel aastal nii:
Tere!
Nüüd on nii, et rendin ise maad ja kuna kasutan lennuvälja suhteliselt vähe,
siis teen ettepaneku kulusid jagada. Aasata eest (juunist juunini)küsitakse
minult 5000 krooni.
Teen ettepaneku jagada kulud pooleks - ehk siis 2500 krooni mudellenduritelt
rendi eest aastas. Ja lennuvälja kasutamist kooskõlastame omavahel.
- Püsikuludeks on niitmine,
- investeeringusse kuulub: tuleb mul uuendada tuulelipp, mis sel talvel
räbaldus. Uuendada raja lävemärkide värvkate ja uued rajalipud panna.
Teen ettepaneku mudellenduritel uuendada valge-must-valge raja lävede
värvkate, enda peale võtaksin uued piirdelipud ja tuulelipu.
MIdagi pole teha, lennuväli on luksus ja mingid kulutused on
tahes-tashtmata. Leian, et need on niigi väikesed. Kuidas ettepanek tundub?
Tervitades,
Hendrik Agur
Seega enne üldise otsuse vastuvõtmist ei tohiks Allikule nägu näidata.
Mida arvate?
Tere!
Nüüd on nii, et rendin ise maad ja kuna kasutan lennuvälja suhteliselt vähe,
siis teen ettepaneku kulusid jagada. Aasata eest (juunist juunini)küsitakse
minult 5000 krooni.
Teen ettepaneku jagada kulud pooleks - ehk siis 2500 krooni mudellenduritelt
rendi eest aastas. Ja lennuvälja kasutamist kooskõlastame omavahel.
- Püsikuludeks on niitmine,
- investeeringusse kuulub: tuleb mul uuendada tuulelipp, mis sel talvel
räbaldus. Uuendada raja lävemärkide värvkate ja uued rajalipud panna.
Teen ettepaneku mudellenduritel uuendada valge-must-valge raja lävede
värvkate, enda peale võtaksin uued piirdelipud ja tuulelipu.
MIdagi pole teha, lennuväli on luksus ja mingid kulutused on
tahes-tashtmata. Leian, et need on niigi väikesed. Kuidas ettepanek tundub?
Tervitades,
Hendrik Agur
Seega enne üldise otsuse vastuvõtmist ei tohiks Allikule nägu näidata.
Mida arvate?
noh küsimus tekib kas on vaja mitut kohta ühte kanti, seda enam et ikkagi peab kellegagi jagama (teatama alatasa) ja veel lisakulutusi plekkima.
samas maapind seal allikul on ikkagi väga konarlik ja 40-mõõtu lennukid väga ei veere seal ikkagi, alliku kahjuks räägib ka liiga palju võsa ja puid ümberringi.
ilma maaparanduseta pole seal ikkagi väga lõbus olla

samas maapind seal allikul on ikkagi väga konarlik ja 40-mõõtu lennukid väga ei veere seal ikkagi, alliku kahjuks räägib ka liiga palju võsa ja puid ümberringi.
ilma maaparanduseta pole seal ikkagi väga lõbus olla

kogun vanu vene lennukimootoreid
Mina ei saanud hästi sotti... 5000kr on puhtalt rent raja eest + niitmine ja muu eks?
Makstes 2500kr ja kaasa aidates raja hooldustöödele peaks raja kasutuskord olema suhteliselt mudellendurite-sõbralik! Palju siis lisanduks kulusid niitmise jms eest? Mina oleks poolt, kui saab F3A jaoks sektori maha märkida ning ka teised mudelid saaksid edukalt lennata.
2500/10 = 250kr on OK! + siis suve peale mõned korrad nt 50kr niitmise eest?
Eelmine aasta kui sai mõned korrad käidud seal (täiesti raja lõpus, võsa ääres) oli maapind suht ok, küll veidi künklik ja hein pikk, aga siiski ok! Õhku vist ei saanud siis ainult Rixy mudel, millel powerit polnud piisavalt et murust läbi rebida.
Makstes 2500kr ja kaasa aidates raja hooldustöödele peaks raja kasutuskord olema suhteliselt mudellendurite-sõbralik! Palju siis lisanduks kulusid niitmise jms eest? Mina oleks poolt, kui saab F3A jaoks sektori maha märkida ning ka teised mudelid saaksid edukalt lennata.
2500/10 = 250kr on OK! + siis suve peale mõned korrad nt 50kr niitmise eest?
Eelmine aasta kui sai mõned korrad käidud seal (täiesti raja lõpus, võsa ääres) oli maapind suht ok, küll veidi künklik ja hein pikk, aga siiski ok! Õhku vist ei saanud siis ainult Rixy mudel, millel powerit polnud piisavalt et murust läbi rebida.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tolle 250.- osas Suga samas nõus, et ega ta tõenäoliselt enamust meist jalust maha ei niidaks (suurusjärk sama kütusepunsuga).Kristoka wrote:250.- aastas ei ole palju kui plats on lähedal ja on korralik!
Probleemi näen ma aga pigem selles, et kes ja kuidas hakkab seda raha koguma ja nimekirjasid pidama - vägisi lõhnab korralikult käima lükatud klubi ja/või MTÜ järgi

Ei tasu asja üle dramatiseerida... raha korjaminei MTÜ kaudu on ainult nuhtlus, kui keegi seda teha tahab, siis palun... lihtsam on cash või pangaülekanne ja siis üks inimene edastab selle!
Kui korjata igalt lennuplatsi kasutajalt 250kr, siis tuleb eeldatavasti kokku juba suurem summa (üle 10 kasutaja vast ikka on!) mis sisaldaks endas ka juba niitmist!
Äkki Kuno suhtleb veel ja lepib kokku?
Mida meil on vaja?
- lihtsat raja kasutuskorda, kuna mudelistid kasutaksid rada 99% ajast ja päris-lennukid 1% ajast. Pakun välja, et kui keegi jõuab rajale lennutama, siis võib SMS'i saata, et nüüd on rada kasutuses näiteks 12-18.
- vähemalt ühte osa rajast (pool?), kus on väga madalaks niidetud muru (nii nagu Viljandis oli). Kui tihti seda vaja niita, palju maksab, korjaks kohe esimese pauguga ka 2-3 niitmise eest raha!
Alliku asukoht on väga hea. Mustamäelt-Õismäelt 20minutit (10km), Lasnamäelt 35minutit (20km) sõitu
Kui korjata igalt lennuplatsi kasutajalt 250kr, siis tuleb eeldatavasti kokku juba suurem summa (üle 10 kasutaja vast ikka on!) mis sisaldaks endas ka juba niitmist!
Äkki Kuno suhtleb veel ja lepib kokku?
Mida meil on vaja?
- lihtsat raja kasutuskorda, kuna mudelistid kasutaksid rada 99% ajast ja päris-lennukid 1% ajast. Pakun välja, et kui keegi jõuab rajale lennutama, siis võib SMS'i saata, et nüüd on rada kasutuses näiteks 12-18.
- vähemalt ühte osa rajast (pool?), kus on väga madalaks niidetud muru (nii nagu Viljandis oli). Kui tihti seda vaja niita, palju maksab, korjaks kohe esimese pauguga ka 2-3 niitmise eest raha!
Alliku asukoht on väga hea. Mustamäelt-Õismäelt 20minutit (10km), Lasnamäelt 35minutit (20km) sõitu
Lauri Laidna - www.pistik.com
raha maksmise kasuks räägib see,et siis on meil moraalne õigus rind ette lüüa ja öelda,et nüüd on nii ja jääb nii,ei ole vaja põdeda,kas võib või ei või lennata.Ka võiks otsida rajal mõne siledama koha ja lasta sealt Reivol teerulliga üle sõita,arvan,et selle vastu ei ole hr Aguril midagi,muru niitmine muudab ülevalt vaadet,aga rullimine ei muuda.Samas,võibolla kannatab seal ka leppida kokku midagi terve raja raja rullimise osas.Kuna olen kogu aja suhelnud Hendrik Aguriga,siis võin selle raha kogumise ja edasi maksmise enda peale võtta.Samas oleme ju kõik Fun Fly klubi liikmed - võiks läheneda asjale suisa läbi klubi?Kuigi arvan,et see tehingu maht on nii väike,et pole mõtet tõmmelda.
Hei, nalja ja muidumehed
Nagu eelpool mainisin, on rajamisel Vana tobu ropka eralennuväli. Kollasel platsil. Murule tuleb kaks risti, üks neist laudsile.
"Eralennuväli" seetõttu, et siiani on sinna panustanud aega ja vahendeid vaid kolm nimekaimu.
Kindlasti on teretulnud kõik, kes on valmis meiega kaasa lööma.
Millised on antud paiga eelised Allikuga võrreldes.
1. Omaniku tasuta luba.
2. 3 km lähemal, jääb ära 2.7 km tolmavat või porist treppi, mis garanteeritult auto määrib
3. Kordades avaram, ka plaaneritele.
4. Stardiks võib pügada suvalise suurusega raja.
5. Kestab kindlasti veel mõned aastad.
6. Piibest erineb kvalitatiivselt, kohalesõit Mustamäelt 10 -15 min. Võid iga jumala õhtul kohale tulla.
PS. Täna õhtuks on valmis suurem osa mullatöid, st. valmimisprotsess on pöördumatu.
Kui keegi organiseeriks muruniitja või trimmeri, võiks teha väikese tutvumisürituse.
Nagu eelpool mainisin, on rajamisel Vana tobu ropka eralennuväli. Kollasel platsil. Murule tuleb kaks risti, üks neist laudsile.
"Eralennuväli" seetõttu, et siiani on sinna panustanud aega ja vahendeid vaid kolm nimekaimu.
Kindlasti on teretulnud kõik, kes on valmis meiega kaasa lööma.
Millised on antud paiga eelised Allikuga võrreldes.
1. Omaniku tasuta luba.
2. 3 km lähemal, jääb ära 2.7 km tolmavat või porist treppi, mis garanteeritult auto määrib
3. Kordades avaram, ka plaaneritele.
4. Stardiks võib pügada suvalise suurusega raja.
5. Kestab kindlasti veel mõned aastad.
6. Piibest erineb kvalitatiivselt, kohalesõit Mustamäelt 10 -15 min. Võid iga jumala õhtul kohale tulla.
PS. Täna õhtuks on valmis suurem osa mullatöid, st. valmimisprotsess on pöördumatu.
Kui keegi organiseeriks muruniitja või trimmeri, võiks teha väikese tutvumisürituse.
Saan muruniitjaga kohale tulla nädalavahetusel - kui on teada aeg (mitte enne 12
) ja koht täpsemalt...
No mulle olukord meeldib, kui on 2 alternatiivi olemas

No mulle olukord meeldib, kui on 2 alternatiivi olemas

Lauri Laidna - www.pistik.com
täiesti päri ja super äge, tuleks vaataks ka seda Vana tola ropka lennuvälja ja aitaks kaasa ka. Täna olen kella 17:00st vaba, kuid mitte vallaline.
TULETAN MEELDE, ET MOBIILID ON KA OLEMAS JA KUI VEEL TÖID TEGEMA MINNAKSE, SIIS PALUKS TEATADA. FOORUMIS VÕIB PIKKADE JUTTUDE SEES ÄRA KADUDA VAJALIK TEAVE, VÕI ON UMBMÄÄRANE TEKST, MIS PUUTUB MUDELISMI ASJANDUSTE KAASAAITAMISSE, SIIS MINA OLENA ALATI KÄPP JA VABA AEGA ON KA PARAJALT KÄES.
Täna lähme sinna kohale, mina ja Vana vähemalt. Siis saan oma silmaga ka asja üle vaadatud ja äkki mõne juurika välja tõmmatud.
TULETAN MEELDE, ET MOBIILID ON KA OLEMAS JA KUI VEEL TÖID TEGEMA MINNAKSE, SIIS PALUKS TEATADA. FOORUMIS VÕIB PIKKADE JUTTUDE SEES ÄRA KADUDA VAJALIK TEAVE, VÕI ON UMBMÄÄRANE TEKST, MIS PUUTUB MUDELISMI ASJANDUSTE KAASAAITAMISSE, SIIS MINA OLENA ALATI KÄPP JA VABA AEGA ON KA PARAJALT KÄES.
Täna lähme sinna kohale, mina ja Vana vähemalt. Siis saan oma silmaga ka asja üle vaadatud ja äkki mõne juurika välja tõmmatud.
Täna käis palju rahvast Hüürus (äkki nimetaks seda kohta nüüd nii?). Minu arvates paremat kohta on raske välja mõelda, homme peaks niidukid peale saama, ise võtan igaks juhuks labida
Tööd on seal palju aga potentsiaali rohkem.

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... reki-stuff


http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... reki-stuff
Täna lendasime suure seltskonnaga Piibel, näha sai 2.6 m EXTRA lendu ja teliku purunemist, 1.96 m EXTRA lendu ja suitsumehhanismi ja samuti teliku purunemist ja palju muud.
Päev lõppes 3 h rehitsemisega Hüürus valmival lahtiküntud tulevasel lennuväljal.
Lennuvälja andmed:
N 59*23`14.4
E 24*32`40.9
Kõrgus merepinnast: 31 m
Rajad:
3-21, murukate, 55*7 m
11-29, murukate, 55*7 m


Päev lõppes 3 h rehitsemisega Hüürus valmival lahtiküntud tulevasel lennuväljal.
Lennuvälja andmed:
N 59*23`14.4
E 24*32`40.9
Kõrgus merepinnast: 31 m
Rajad:
3-21, murukate, 55*7 m
11-29, murukate, 55*7 m


Last edited by Marek on Wed May 09, 2007 0:08, edited 1 time in total.


Nagu näete siis platsil on kõvasti tööd tehtud. Täna silus traktor platsi ühtlaseks ja meie silusime rehadega traktorijäljed ära ja puhastasime suurematest kividest ja mätastest + sai maha visatud ka muruseeme. 2 korda vähemalt oleme päikeseloojanguni seal 3-4 h tööd teinud ja kõik on super tublid olnud.
Kuna tasuta lõunaid ei ole, siis tuleks nüüd kamba peale 1200 eek leida, et traktori omanikule maksta. Kui hästi järele mõelda , siis tegelt see on tasuta lõuna.
Niisiis, paluks kõigil oma nimed registreerida, kes maksjatehulka end arvavad. Mida rohkem meid on, seda väiksem summa tuleb välja käia ühel ninal. Võtan ühendust ka Maximi, Aleksandri ja Koljaga.
Võtan julguse juba mõned nimed kirja panna:
Marek
Lauri Laidna
Submarine
Cuprum
Kuno
Andrus
Maksim
Aleksandr
Kolja
Jaan
Kindlasti unustasin kellegi ära, et siis kes tunneb end puudutatuna andku teada ja nimi kirja! Mart ja Kristo?!?! Hakkate ka ju seal lendama??? Ervin!? Taits!?
Ühesõnaga 100-150kr nägu tuleks kokku korjata, loodetavasti on inimesi rohkem kui 12, jääb ka väike varu tuleviku tarvis millegi ostmiseks.
Lauri Laidna - www.pistik.com