Lindipüüdja vähendamine

Õhuvõitlus - Aircombat igal kujul
Post Reply
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Lindipüüdja vähendamine

Post by tikka »

Sakslased on oma jutu järgi edukalt kasutanud uusi piiranguid lindipüüdjale.
See nõue peaks vähendama 0.25 klassi hävitajate üleolekut. Idee kohaselt oleks lindi lõikamiseks/püüdmiseks ettenähtud detailid lubatud ainult tiival ja seda siis 30cm ulatuses mõõdetud kere pinnast. Kahemootorilisel mõõdetakse vahemaa mootori gondlist. Leidsin selle õhuvõitluse uudiskirjast leheküljelt 6. http://aircombat.hosted.modelarji.com/A ... 2012_3.pdf

Mida arvavad asjast järgmisel aastal rc combatist osavõtvad inimesed? Kui ollakse nõus, siis peaks keegi ka korraldajatega rääkima, et info saaks varakult üles pandud.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

idee hea, et see ka reguleerituks saaks

aga miks siis ainult 4-kuubistele neid lubada, 2,5 cc lennukitest pole juttugi...
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

See jutt kehtib kõikidele lennukitele. 0.25 on toodud lihtsalt näiteks. Kui lindipüüdja on 30 cm kerest, siis ei ole eriti vahet, kas mudelil on tiiba 90cm või 120cm. Teoorias lõikab ikka propeller ja tiivast maksimaalselt 30cm mõlemalt poolt.
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Kas keegi uuriks, mida võitluskaaslased Ida-Virumaalt asjast arvavad. Ropka? Raits? Mul on vene keelega raskusi. Rahvusvahelistesse ACES reeglitesse ei pruugi see järgmine aasta veel jõuda, aga me võime kehtestada ju Eesti-sisese nõude. Muidugi kui võistlejad on nõus.
User avatar
Riho
Posts: 269
Joined: Tue Oct 04, 2011 18:12

...

Post by Riho »

tikka wrote:Kas keegi uuriks, mida võitluskaaslased Ida-Virumaalt asjast arvavad. Ropka? Raits? Mul on vene keelega raskusi. Rahvusvahelistesse ACES reeglitesse ei pruugi see järgmine aasta veel jõuda, aga me võime kehtestada ju Eesti-sisese nõude. Muidugi kui võistlejad on nõus.
Ma võin seal rääkida Варфоломеев Дмитрий
või Микенин Алексей
Nendega mul kontakt nii sõbralikul tasandil kui ka seoses F2D ga...
Kindlasti annan tagasisidet nende arvamusest.
F2D
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Oskab äkki mõni kogenud õhuvõitluse võistleja soovitada, millest teha lindipüüdja. Kas tuleks lihtsalt liivapaberi riba liimida tiiva esiserva või on veel mingi võimalus. Kui piisab liivapaberist, siis kui jäme tera peaks olema? Võiks ise katsetada, aga kord liimitud paberi eemaldamine on suht tülikas, seepärast otsin targemate nõu.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

enamus kasutab neid trepi kleepekaid, ei pea mingite liimidega jamama

tera suurusel pole erilist vahet, vesipabereid kleepekateks nagunii ei tehta
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Post by tikka »

Tahaks oma lennukitele võimalikult väikese teraga riba, mis veel toimib. Terve see idee on mulle tegelikult vastumeelt. Tavaliselt viimistletakse tiiva esiserva hästi hoolikalt, et aerodünaamikat mitte rikkuda. Nüüd peaks sinna mingit krobelist materjali kinnitama. Õhuvõitluses suurendab see seade muidugi konkurentsivõimet.

Mis puudutab esimeses postituses kirjeldatud vähendatud lindipüüdja ideed, siis ma andsin uudiskirja koopia talvel toimunud mudellennu seminaril Fun Pilot klubi esindajatele. Mingit tagasisidet siis veel ei saanud, äkki järgmiseks hooaejaks saab asja läbi arutada.
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

Tehakse ikka vesipabereid ka kleepekaks,ust hilaaegu laadisin soomes ja sain tükikese prügikastist omale kahh
:oops:
Post Reply