Olen mõnda aega FPV-ga tegelenud,kuid ilma märkimisväärse eduta.Nimelt algne Fpv oli 2,4 ghz ja väikse elektrikopteri peal.Palju oli häireid ja läbi fat sharki prillide pea võimatu lennata(vahel õnnestus ,vahel kukkusin alla).Nüüd sai soetetud 5,8 ghz moodul Fat Sharkile ja videosaatja.Võiks öelda,et pilt on parem kuigi omapäraseid häireid on ikka.Ise arvan,et probleem antennides,nimelt prillidel on tavaline komplektis olnud antenn ja kopterile meisterdasin ise cloverleaf antenni.Hetkel on tellitud netist paar cloverleaf antenne,seega saatjale ja Fat Sharkile.Loodetavasti side paraneb.Helikopter on TZ FRENZY 50 nitro ja peale on paigaldatud Wookong H autopiloot(veel peensusteni seadistamisel).Juurde lisan ka video.Lend ei ole otseselt läbi prillide,kuna enne pean veenduma,et pilt lennuajal ära ei kao.Alles täielikult kindel olles teeks lendu läbi prillide.Antenn oli paigaldatud kopteri ninasse,suunaga alla.Pärast viisin antenni kopter kütusepaagi taha,saba alla,kuid teisel videol oli näha häireid rohkem(saba rihn annab vist staatilisi häireid)Andke nõu kuhu oleks optimaalsem paigaldada antenn?Videost näeb,et endast eemalduval kopteril on pildis häired,aga enda poole tulles muutub pilt ilusaks
http://youtu.be/CF7iO6K1PCo
Fpv uuel helikopteril
Moderator: Kristjan
Kui su jutust õigesti aru sain, siis ainult kopteril Cloverleaf ja maapeal on tavaline pulk? Siis ongi häired, need Circular Polarized antennid peavad olema nii saatjal kui vastuvõtjal. Soovitan lugeda http://rcexplorer.se/educational/2011/0 ... explained/
Minu soovituseks oleks antenn kopteri kõhu alla panna. Kuid võimalikult kaugele mootorist, kiiruseregulaatorist, raadiovastuvõtjast - ühesõnaga kõigest mis raadiohäireid tekitavad.
Kui häired ära ei kao, vaata üle juhtmed ja tee võimalikult lühikeseks, et võimalikult vähe üleliigset juhet oleks. Videojuhtmed tuleks akujuhtmetest eemale hoida.
Kopteri peal väga vähe ruumi ja sellepärast tuleb paigutus hästi läbi mõelda.
Minu soovituseks oleks antenn kopteri kõhu alla panna. Kuid võimalikult kaugele mootorist, kiiruseregulaatorist, raadiovastuvõtjast - ühesõnaga kõigest mis raadiohäireid tekitavad.
Kui häired ära ei kao, vaata üle juhtmed ja tee võimalikult lühikeseks, et võimalikult vähe üleliigset juhet oleks. Videojuhtmed tuleks akujuhtmetest eemale hoida.
Kopteri peal väga vähe ruumi ja sellepärast tuleb paigutus hästi läbi mõelda.