MegaPirateNG
MegaPirateNG
Tere profid!
Palun abi MegaPirateNG softiga quad´i häälestamiseks Tartus.
Kui kellelgi on aega ja soovi, siis trehvaks hea meelega.
Mure selline, et köik toimib, vaja nöu PID häälestusel, et saada suuremat automaatselt hoitud stabiilsust.
Kui panen quad´i körgust hoidma, siis hüppab ülesse ja alla ca 20 cm ja kaotab pidevalt körgust, kuni maandub. Maha jöudes laseb ka mootorite pöörded automaatselt maha.
Ajuks AIO PRO 1.1
Muutsin PID väärtusi vastavalt netist leidud soovitustele, kuid tulemus ei muutu eriti. Ilmselt olen miskit kahe silma vahele jätnud vöi valesti teinud. Tundub, et ise antud seisust välja ei tule.
Nüüd oleks teadjamehe abi vaja.
Mart
Palun abi MegaPirateNG softiga quad´i häälestamiseks Tartus.
Kui kellelgi on aega ja soovi, siis trehvaks hea meelega.
Mure selline, et köik toimib, vaja nöu PID häälestusel, et saada suuremat automaatselt hoitud stabiilsust.
Kui panen quad´i körgust hoidma, siis hüppab ülesse ja alla ca 20 cm ja kaotab pidevalt körgust, kuni maandub. Maha jöudes laseb ka mootorite pöörded automaatselt maha.
Ajuks AIO PRO 1.1
Muutsin PID väärtusi vastavalt netist leidud soovitustele, kuid tulemus ei muutu eriti. Ilmselt olen miskit kahe silma vahele jätnud vöi valesti teinud. Tundub, et ise antud seisust välja ei tule.
Nüüd oleks teadjamehe abi vaja.
Mart
Quick guide - Põhimõtteliselt ainult stabilize mode P väärtust muutes saad ta lennuvõimeliseks. Kõik edasine on juba "advanced" ja võtab rohkem aega.
Mis Atl-hold funktsiooni puutub, siis kata svammi või muu samaväärse materjaliga baromeeter kinni ja stabiilsus läheb paremaks. Kui Sul vaid 20cm liigub üles-alla, siis isegi hea tulemus.
Mis Atl-hold funktsiooni puutub, siis kata svammi või muu samaväärse materjaliga baromeeter kinni ja stabiilsus läheb paremaks. Kui Sul vaid 20cm liigub üles-alla, siis isegi hea tulemus.
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
Hei Mart, kas katsetad ALT-HOLD reziim?
ALT-HOLD reziimis ei tohiks saada maanduda... Korra olnud juhus, ALT-HOLD peal lasin gaasi nulli, kopter puudutas maad ja põrkas u. 2m kõrgusele üles tagasi ja jäigi sedasi põrkama kuni ATL-HOLD sai maha lükatud.
Äkki Sul auto-land reziim, maandub ja jätab mootorid seisma?
ALT-HOLD reziimis ei tohiks saada maanduda... Korra olnud juhus, ALT-HOLD peal lasin gaasi nulli, kopter puudutas maad ja põrkas u. 2m kõrgusele üles tagasi ja jäigi sedasi põrkama kuni ATL-HOLD sai maha lükatud.
Äkki Sul auto-land reziim, maandub ja jätab mootorid seisma?
Hei!
Katsetan jah ALT-HOLD reziimis, röhu andurile on vahtkummist müts peas, P väärtusi olen proovinud ühes ja teises suunas, aga ilma suure eduta, seepärast ka kahtlused.....
Öimalik, et häälestuse viga juba varasemast, stabilize mode P väärtusi sättisin selliseks, et ei oleks väga peru, nagu kiiröpetuses kirjas oli.
Söibolla sai teine liiga loiuks tehtud ja nüüd reageerib liigselt suure viitega?
Mart
Katsetan jah ALT-HOLD reziimis, röhu andurile on vahtkummist müts peas, P väärtusi olen proovinud ühes ja teises suunas, aga ilma suure eduta, seepärast ka kahtlused.....
Öimalik, et häälestuse viga juba varasemast, stabilize mode P väärtusi sättisin selliseks, et ei oleks väga peru, nagu kiiröpetuses kirjas oli.
Söibolla sai teine liiga loiuks tehtud ja nüüd reageerib liigselt suure viitega?
Mart
Et siis kõige viimane beta soft?
Ehk saad sellise pildi siia riputada kus kõik PID'd koos
Sel kopteril oli vist hover kuskil 40% throttle peal?
Leidsin juhuslikult ka ühe õpetuse 2.9 kohta kus põhilised asjad on välja toodud.
http://www.multi-rotor.co.uk/index.php?topic=1385.0
(AHRS_MPU6K_FILTER, throttle midpoint, ning kontrollida, et vibrat ei oleks)
Ehk saad sellise pildi siia riputada kus kõik PID'd koos
Sel kopteril oli vist hover kuskil 40% throttle peal?
Leidsin juhuslikult ka ühe õpetuse 2.9 kohta kus põhilised asjad on välja toodud.
http://www.multi-rotor.co.uk/index.php?topic=1385.0
(AHRS_MPU6K_FILTER, throttle midpoint, ning kontrollida, et vibrat ei oleks)
Alt holdi vaevalt, et suurt mõjutab, kuid Rate P ( 0,08 ) tundub, et tahaks muidu kindlasti tõstmist saada.
Rate D võiksid proovida samamoodi tõsta kui P paigas. Annab reeglina päris palju stabiilsust juurde.
Ei tea mis pulti kasutad, kuid kui asi liiga äkiline on tuleks puldil igale juhtkangile vastavad kurvid teha. Kui juhtub Turnigy 9x pult olema, siis openTX softiga on see väga kerge (saab väga peenelt seadistada).
Pildilt 50% kurv on midagi mida võiks esijalgu proovida ning sealt juba edasi vaadata.
Rate D võiksid proovida samamoodi tõsta kui P paigas. Annab reeglina päris palju stabiilsust juurde.
Ei tea mis pulti kasutad, kuid kui asi liiga äkiline on tuleks puldil igale juhtkangile vastavad kurvid teha. Kui juhtub Turnigy 9x pult olema, siis openTX softiga on see väga kerge (saab väga peenelt seadistada).
Pildilt 50% kurv on midagi mida võiks esijalgu proovida ning sealt juba edasi vaadata.
Hei!
Lugesin eelpool pakutud linki:
http://www.multi-rotor.co.uk/index.php?topic=1385.0
Sin antud soovitused:
1. tasakaalustada mootorid ja propellerid
2. panna aju vibratsiooni summutavale alusele
kas keellelgi veel kogemusi "pehme" kinnitusega aju jaoks?
Proovisin sedasi aju kinnitada, pesukäsnale, se kenasti sileda pinnaga ja köikjalt ühe paksune. Esimesed muljed, et ei teinud asja hullemaks, pigem veidi rahulikumaks.
Saatjal throttle expo peal, aga jama selles, et quad on höljumas veidi alla 40% ja seal expo veelpäris täpselt ei toimi.
Rate P sai 0,110 peale ja THR_MID = 400 peale.
Tulemus veidi parem, ülesse ja alla hüppamine jäi vähesemaks ja iseseissev maandumine alt-hold puhul ei ole nii hoogne, see ilmselt sötub THR_MID väärtusest, et kui höljub väiksemal gaasi kangi asendil, siis automaatika ei haara ja arvab, et sunnitakse vaikselt maanduma.
Kas olen öigel teel, vöi puhta valesti arutlenud?
Mart
Lugesin eelpool pakutud linki:
http://www.multi-rotor.co.uk/index.php?topic=1385.0
Sin antud soovitused:
1. tasakaalustada mootorid ja propellerid
2. panna aju vibratsiooni summutavale alusele
kas keellelgi veel kogemusi "pehme" kinnitusega aju jaoks?
Proovisin sedasi aju kinnitada, pesukäsnale, se kenasti sileda pinnaga ja köikjalt ühe paksune. Esimesed muljed, et ei teinud asja hullemaks, pigem veidi rahulikumaks.
Saatjal throttle expo peal, aga jama selles, et quad on höljumas veidi alla 40% ja seal expo veelpäris täpselt ei toimi.
Rate P sai 0,110 peale ja THR_MID = 400 peale.
Tulemus veidi parem, ülesse ja alla hüppamine jäi vähesemaks ja iseseissev maandumine alt-hold puhul ei ole nii hoogne, see ilmselt sötub THR_MID väärtusest, et kui höljub väiksemal gaasi kangi asendil, siis automaatika ei haara ja arvab, et sunnitakse vaikselt maanduma.
Kas olen öigel teel, vöi puhta valesti arutlenud?
Mart
1) Throttle rate P 4,5 peale
2) Throttle accel P 0,5 peale ja Throttle accel I 1.0 peale.
Võid kaaluda ka 10*5 proppide soetamist.
MPNG beta versioonil on muidu disarm bug (disarmib keset lendu) ning kopter kukub mõistagi alla. Ei pruugi kõigil esineda (oleneb konfist), kuid algul tasuks paar akut ca 50cm kõrgusel hoverdades tühjaks lasta stable modes, et veenduda kas asi ilusti töötab. <- Kui kellelgi plaanis betat proovida.
2) Throttle accel P 0,5 peale ja Throttle accel I 1.0 peale.
Võid kaaluda ka 10*5 proppide soetamist.
MPNG beta versioonil on muidu disarm bug (disarmib keset lendu) ning kopter kukub mõistagi alla. Ei pruugi kõigil esineda (oleneb konfist), kuid algul tasuks paar akut ca 50cm kõrgusel hoverdades tühjaks lasta stable modes, et veenduda kas asi ilusti töötab. <- Kui kellelgi plaanis betat proovida.