Tervitused,
Jutt selline, et sai lennuki nitromootorilt eemaldatud laagrid. Oh üllatust, laagrid olid täis kuivanud kütust(kastoorikiht siis) ja see sulas ühtlaselt mootoriplokki laiali, sh kattis ka väntvõlli tööpinna. Tekkinud pruuni kihti ei eemalda ei bensiin, tehn. piiritus ega ka atsetoon. Proovitud on ka igasugust muud keemiat.
Mõned vennad jätavad sellisel juhul ööseks ploki antifriisi sisse keema. Tunnikene keetmist võttis tõesti põlemata kihi lahti. Rohkem põlenud kiht aga püsis. Hetkel on plokk keetmises.
Ehk on kellelgi varem sellist olukorda olnud, oskab nõu anda ehk? Lihvima ei tahaks hakata.
Terv, Timo
Mootori puhastamine
Mootori puhastamine
Lugupidamisega.
Olen mõned 10...20a seisnud vanad diislid NITRA-A või atsetoonis lahti leotanud.
Kastorka hangub ja kivistub korralikult kinni tõesti.
Kui kusagile metallile jääb pruun põlenud värvus pinnale kuid on näha, et see ei moodusta kaliibriga mõõdetavat kihti siis las olla.
Kui tegemist on kivistunud kütusejääkidega siis see tuleb kull atsetooniga maha leotada ja eemaldada.
NB! Atsetoon on teadaolevalt parim orgaaniline lahusti.
Lahustab peaaegu kõikke.
Sealjuures on antsetoon ise ka VEES lahustuv!
Kastorka hangub ja kivistub korralikult kinni tõesti.
Kui kusagile metallile jääb pruun põlenud värvus pinnale kuid on näha, et see ei moodusta kaliibriga mõõdetavat kihti siis las olla.
Kui tegemist on kivistunud kütusejääkidega siis see tuleb kull atsetooniga maha leotada ja eemaldada.
NB! Atsetoon on teadaolevalt parim orgaaniline lahusti.
Lahustab peaaegu kõikke.
Sealjuures on antsetoon ise ka VEES lahustuv!