Tervitused,
ma mõtlesin, et kirjutan sellest e-poest kuna minul isiklikult läks tellimine kehvasti siis ehk saab keegi hiljem hoiduda mingitest mõttetustest jamadest.
Nimelt 2´sel augustil sai nendega suheldud, et palun arvet tellitavatele asjadele. Tegin nende süsteemis ära tellimuse ning saatsin PDF´i neile toodetega, mida soovisin. Arvet soovisin ettevõttele ja kuna mul selleks hetkeks ei olnud tehtud krediitkaardi võimalustega deebetkaartigi siis arve oli väljapääsuks tellimisel.
Sain kirja, et "kandke raha kiiresti - praegu on veel 1 laos" - kirjutasin tagasi ja panin maksetõendist koopia kirja manusega tagasi + kirjutasin, et palun saatke tracking number mulle. Paari päeva möödudes kirjutasin kirja, et kuidas on, kas saite mu kirja kätte? Ei mingit vastust. Läks veel 3 päeva ja viskas üle mul - kirjutasin uuesti, et kuku, kas on posti pandud ja kõik okei? Aga ei midagi. Ka telefonikõnedele ei vastatud.
Üks hetk peale nädalat vastati, et sorry, aga see toode on läinud ning tellisime uuesti. Kirjutasin tagasi, et okei - ma tellin siis veel asju juurde.. Ma muudkui saatsin kirju - panga ülekannete kinnitusi. Mõte oli see, et ok, saadke kõik korraga kui kohale jõuavad asjad...
Vahepeal räägiti ilusat juttu mulle: "Yes we are more into professional aerial than consumer stuff and even more in the future. We will renew our webshop completely in 1 month time which then is focused much more into international sales as we have good experience now what is working and what is not. Despite this, we will not be a everything to everyone shop as its too time consuming to reply onto every single small request you can imagine we have when someone buys Phantom and wants us to consultate all possible scenarios it can do. In the future, you will find some very interesting multicopter products also including present high-end systems + totally new ones."
tegelikult on see 2´e mehe firma, sest nüüd pidi tema naine "investigate´ima", et kas rahad on üldse laekunud või mitte? Mis sellest, et panga dokumendid saatsin ja ca 2 päeva toimub ülekanne ei olnud nad isegi koos oma naisega süvenenud piisavalt asjasse vist.
Täna on seis selline, et loodetavasti kannavad nad raha tagasi kõik! Nädal tagasi alustasin nendega kontaktivõtmisi, aga tuhkagi. Mitte millegile konkreetset vastust ei saanud ega ka telefonile vastanud. Igatahes - kopp on ees, kopter on laiali ja mitte muhvigi. Õnneks võtsin ja tellisin oma vajalikud asjad otse ära nii AeroXcraftilt kui ka Heliguy´st, kust vastati ka kirjadele ca poole tunnipärast personaalselt. Siit ka minu nördimus, et annaks tööd põhja regioonis müüvatele tegelastele, aga selle konkreetsega pole võimalik seda hästi teha. Samas muster näide lausa supper teenindamisest on trex-store.com Soome firmana. Väga kihvt, kohe vastavad - isegi puhkuse ajast tegutsesid ja 2´e päevaga olid asjad kohal.
Vot siis...
Videovaruste.fi
Väga kurb kuulda, et suhteliselt sitasti on läinud siiamaani!
Kuid ka kiidusõna sekka http://www.trex-store.com/ suunal - ülikvaliteetne klienditeenindus ning hinnad ei ole ka kõige hullemad. Viimasel ajal olengi peamiselt sealt endale vajaminevaid juppe tellinud.
Kuid ka kiidusõna sekka http://www.trex-store.com/ suunal - ülikvaliteetne klienditeenindus ning hinnad ei ole ka kõige hullemad. Viimasel ajal olengi peamiselt sealt endale vajaminevaid juppe tellinud.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Kahju et ma seda varem ei näinud. Mulle anti ka mõista, et ma olen mõtetu konn oma ~350.-€ nemad müüvad igapäev kordades rohkem ja kui ma tahan eraldi arvet siis maksa 30.-€.
Pakk läks õnneks teele, aga nüüd on pakk kadunud. Itellas on tracking nr pakk registreeriud selle poe aadressil. Nädal möödas ja ei mingit uudist. Itella ütleb, et sellega tegeleb Eesti Post ja Eesti Post ei tea pakist midagi vot nii käivad asjad....
Pakk läks õnneks teele, aga nüüd on pakk kadunud. Itellas on tracking nr pakk registreeriud selle poe aadressil. Nädal möödas ja ei mingit uudist. Itella ütleb, et sellega tegeleb Eesti Post ja Eesti Post ei tea pakist midagi vot nii käivad asjad....
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Sai ka aasta alguses pakk Itellaga Eestisse tellitud. Lubatud tähtajaks pakki ei tulnud ning nii Itella Soome pool kui Eesti pool ei teadnud paki asukohast midagi. Pakk jõudis siiski kohale, alles kuu aega pärast postitamist. Nii et lootust on veelSubmarin wrote:Pakk läks õnneks teele, aga nüüd on pakk kadunud. Itellas on tracking nr pakk registreeriud selle poe aadressil. Nädal möödas ja ei mingit uudist. Itella ütleb, et sellega tegeleb Eesti Post ja Eesti Post ei tea pakist midagi vot nii käivad asjad....
P4oject-Z & P4oject-T