NTM 3530-1400 mootori mure
NTM 3530-1400 mootori mure
Mure siis selline et uus mootor hakkas peale paari lendu jubedat müra tegema.Esimene mõte et laager küpse või pesas lahti.Põhjalik uurimine seda ei tuvastanud.Aga võll ise laagrites väga lobe ja libiseb laagri sees,mitte ei vea laagrit kaasa.Muidugi võll kulunud,proovisin tagavara võlle,parem aga mitte piisavalt.Siis meenus et väike loks oli kohe uuest peast.Laagri pesasse veel liimid aga mida teha võlliga,ka liimida?Mõõtsin võlle,kõik jäävad ligemale 3,93mm.Olemas mingi suvaline terasvõll täpne 4,00mm,mõõdetud mikromeetriga.See istub tihkelt laagritesse ilma lõtkuta aga materjal tundmatu,võib mitte vastu pidada.Tugevuselt hea,ei painuta pihuvahel 15sm juppi ja lõigatav ainult lõikekettaga.Andke hüva nõu,võib ilma kaaneta .
Re: NTM 3530-1400 mootori mure
oot, aga mis (kaaneta) panni Sa veel tahad? Minu meelest on Sul täielik revolutsiooniline situatsioon - vana moodi koliseva mootoriga enam edasi ei saa...
* asendad - võimalus, et saab hää olema, või isegi väga hää
* ei asenda - mootorit praktiliselt pole
Kui Sul juba eespool mainitud tööriistad ja nende kasutamise oskus olemas, siis julgen arvata, et juhul, kui see võll Sul ka vastu ei pea, oskad lõppliku katkimineku märke lugeda pisut ennem, kui asi midagi põhjalikult ära rikub.
* asendad - võimalus, et saab hää olema, või isegi väga hää
* ei asenda - mootorit praktiliselt pole
Kui Sul juba eespool mainitud tööriistad ja nende kasutamise oskus olemas, siis julgen arvata, et juhul, kui see võll Sul ka vastu ei pea, oskad lõppliku katkimineku märke lugeda pisut ennem, kui asi midagi põhjalikult ära rikub.
Eelmine post
Nagu platsil rääkisin, oli ka Align 500MX mootoreitel selline probleem. Probleemi lahenduseks on laagriliim, millega laager liimitakse võlli külge. NB! laagriliimiga kehtib reegel: mida vähem, seda parem.
Nagu platsil rääkisin, oli ka Align 500MX mootoreitel selline probleem. Probleemi lahenduseks on laagriliim, millega laager liimitakse võlli külge. NB! laagriliimiga kehtib reegel: mida vähem, seda parem.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mul ka loks sees D2826-6'l, sellest ikkagi see kõrin madalatel pööretel. Alati ei kõrise ja ei loksu. Mingi päev korjan mootori maha, vaja originaal kinnituse asemel teine panna, siis uurin lähemalt.
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Minu käest on 12x NTM 3536 910kV läbi käinud - kvaliteedist oli asi kaugel (kui võrrelda T-Motor või AXI), aga võrreldes HK odavama kraamiga olid nad kindlasti viisakamad (mootorit oli näiteks tasakaalustatud). Vähemalt ühel mootoril oli out-of-the-box kohe laager sees lahti ja mootor kolises-kärises, lisaks veel prop adapterid, mille augud ei taha üldsegi kokku sobida mootori omadega.Oehh wrote:Need NTM 28-...seeria mootorid on tegelikult täitsa kvaliteetsed.Scoop wrote:Ehk oleks kõige mõistlikum lahendus kohe kvaliteetne mootor osta
Usun, et ka NTM 35 seeria peaks siiski selle raha eest täitsa usalduväärne olema. Ehk viga ainult ühes partiis.
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
3530-1400
Tegin siis mootorile uue võlli ja kade ei olnud,panin tiba liimi kah.Kohe teine mootor,ei mingid kõrvalist heli ega vibratsiooni.Ainult võlli pressimisega rootorisse sai tiba vaeva nähtud.Ei tahtnud muidu minna kui pidin rootori keskosa tiba soojendama ja pressi all võll sisse.Ikka väga raskelt läks,kruvi nagu liigne.Vaatsin mõned mootorid veel selle pilguga üle ja paljudel võll alla mõõdu.Kõigil neil ka loksud ja mürisevad.See "kollane" kraam kuivab vist ajaga kokku.Nüüd küsimus:kas keegi teab kus saaks lasta teha TÄPSEID lihvitud võlle,las olla kallimad kui hiinakas.
3530-1400
Vist seletasin kehvasti-pressisin võlli rootorisse ehk pöörlev osa kus ei ole laagreid,laagritesse läks võll lihtsalt meeldivalt tihedalt.Üle 30.ne aasta mootorite ja muu mehhanikaga tegelenud,päris loll ka ei ole.Kuigi võllid laagritesse käivadki kerge istuga.