Hobbyking YEP seeria regu Features

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Hobbyking YEP seeria regu Features

Post by Oehh »

Sai prooviks tellitud üks TURNIGY YEP 18A regu.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... listresult
Image

Kas keegi oskab lahti seletada mida kujutab endast
• Adjustable F3A brake.

ja siis veel selline lisa seade nagu
• Active free-wheeling circuit allows for unlimited "partial load" capability

Pakk tuleb tigu selgas ehk kuu lõpus kohale seega ise uut vidinat veel kommenteerida ei oska.
Plaan oli väiksel plaaneril 30A Plush välja vahetada 18A Plushiga
kuid kuna sellel uuel YEP regul oli hind sama mis Plushil aga samas palju muud huvitavat võimekust lisaks juures,
siis sai prooviks see tellitud.

Võrreldes Plushiga on sellel regul väidetavalt 4A Switshing BEC :)

Lisaks pidavat ta ära tundma "maasse puurinud olukorra" ja mootori välja lülitama.
• Blocked rotation protection (senses a jammed motor and stops motor rotation)

Kui meeldima hakkab võtan ka 30A ja ProgCardi
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

YEP 45A lehel FILES all on seletusi:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oller.html
Tugev SBEC teeb regu perspektiivikaks F5J lennukitele kus tihti 6 digiservot peal ja isegi korraga käimas.
Tootja väidetakse olevat SUNRISE:
http://www.sunrisemodel.com/
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Oehh wrote: Sai prooviks tellitud üks TURNIGY YEP 18A regu.
Nüüd vist juba käes?
Pildil justkui sama nagu 30 amprine, konde ja radikas vähe teisiti.
Äkki paistab läbi kesta väljakate mark :?:
Kas gaasi lisades muutub vunk sujuvalt maksimumini, või on mingi astmelisus sees :?:

Image
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Regu käes aga pole olnud mahti katsetada.
Pilt võib olla ka illustratiivne...
Kui 18A ja 30A pildid õiged siis ilmselt erinevus just väljakates.

Minu omal on mulle senitundmatu logo - A täht ringi sees.
Otsisin googlist paarilt lehelt kus logod rivis aga sellist ei leidnud.

Logo järel on number 4714
alumisel real BV9Z12

Teisel pool plaati on radika all veel 6tk.
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Regu tuleb ilma pistikuteta.
Leidsin katsetamiseks mingi "T" pistiku mis sobis mu wattmeetri külge. Mootori otsad said otse kokku joodetud.

Vaikimisi on käivitus kopterile seadistatud. Kui gaas põhja lükata siis täispööretele jõutakse alles ca 10sekundiga.

Sain kuidagi selle käivituse puldi abil max äkiliseks seadistatud.
Nüüd on käivitusmoment üsna äkiline, aga ma ei julge ilma usaldusväärse juhendita käivituse sedistust (ega ka muid parameetreid) rohkem näppida.

Kui mootori käima tõmbab (ca 2+ ampriga) siis edasi oli gaasi reguleerimine igati ilma astmeteta.
Samuti sai pöördeid sujuvalt ka allapoole käivitusmomenti reguleerida.

Proovisin ka mootori kinni pidurdada mingi 6...8 A koormuse pealt...
võttis mingi 1,5 sek enne kui mootori välja lülis ja piiksuma hakkas.
Peale sellist mootori kinnipoomist uuesti käima panna ei lasknud enne kui aku korraks tagant ära võtsin.

Katsetusteks kasutasin sellist mootorit:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... 200kv.html

ja propsiks oli:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... tion_.html
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

30 amprise pilti suurendades leiab ka sealt numbrit 4714. Äkki selline MOSFET:
http://www.vishay.com/docs/67942/si4714dy.pdf
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Eks ta vist siis see ole.
Siirdetakistus max. 0.0135 Ohm.
Post Reply