kyosho piperi tuunimine

See on koht, kus rääkida kõigest mudelitega seonduvast, mis teiste teemade alla ei lähe.
Post Reply
allar
Posts: 48
Joined: Fri May 18, 2007 9:34
Location: TLN
Contact:

kyosho piperi tuunimine

Post by allar »

selline siis küsimus,et kas sellel lennukil http://pood.hobikeskus.ee/catalog2/prod ... 3177f50a60 võib nimh aku vahetada lipo vastu,kui ei mis tegema peaks,et võib(elektroonika asjus suht tumba)?
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Mis eesmärgil? LiPo on parema energia-kaalu suhtega. Seega kaks võimalust:
a.) lennuk kergemaks - kas on vaja?
b.) lennuaeg pikemaks - kas on vaja?

8.4V 600mAh Ni-MH battery = 2S LiPo ehk 7.4V nimipingega, mis kokkuvõttes mootori võimsuses tunda annab, väiksem pinge väiksem võimsus ~15%.

Probleemiks see, et kiiruseregulaator ei oska LiPo aku puhul õigel ajal mootorit välja lülitada ja oht aku ära rikkuda suur. Eraldi LiPo alarm ehk aitaks.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Re: kyosho piperi tuunimine

Post by cuprum »

allar wrote:võib nimh aku vahetada lipo vastu,kui ei mis tegema peaks,et võib(elektroonika asjus suht tumba)?
Võib, kõike võib, ainult et jah, mis selle tegevuse eesmärk on.
Kui pihta hakkad, siis tea arvestada sellega, et lisaks akule tuleb Sul välja vahetada ka kogu raadioosa ja ka servod. Lõpptulemusena tõenäoliselt ka saatja (viimase osas ma ei ole küll 100% kindel). Tingimuste ahel on järgmine:
1. Sul on vaja LiPo - st arusaavat ESC'i (mootori kiiruse regut), selleks pead välja vahetama kogu raadioosa (tollel "kõik-ühes" tükil on kogu elektroonika aetud ühte blokki).
2. Seoses sellega, et uus raadioosa (ESC + vastuvõtja) ei oska 5-juhtmelise servoga muffigi peale hakata, lähevad ka servod
3. Laksust ei oska õelda, mis protot kasutavad originaal saatja/vastuvõtja, kuid väga tõenäoliselt....

Ainus, mis Sul kasutuskõlbulik oleks, oleks mootor, aga minu isikliku kogemuse ja ka teiste Piperistide kogemuse järgi oleks see tegelikult esimene asi, mis vaja väljavahetada - käigukast on kulumaterjal, mootor ise suht lollikindel, aga antud mudelile ilma käigukastita kasutamiseks pisut kiire.
allar
Posts: 48
Joined: Fri May 18, 2007 9:34
Location: TLN
Contact:

Post by allar »

tänud vastuste eest,mõtlesin seda,et saaks lennuaega pikemaks aga tundub suht mõtetu kogu piperit ümber ehitama hakata,järelikult on vaja akusid juurde osta :wink: ,kes kaupleb akudega ?mõtlen mis sobib piperile
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

allar wrote:tänud vastuste eest,mõtlesin seda,et saaks lennuaega pikemaks aga tundub suht mõtetu kogu piperit ümber ehitama hakata,järelikult on vaja akusid juurde osta :wink: ,kes kaupleb akudega ?mõtlen mis sobib piperile
Hmm, kas see pood, mis ta Sul müüs (Hobikas!?!?) ei paku?

PS. tundub, et oled õigel teel. Selle asemel, et ühte akut poole kauem piinata ja siis poole kauem käed kõhupeal ringi kakerdada (aku laeb), on paralleeltöötlus vähemalt minu arvates küll mugavam. Potstik maha, aku vahetusse ja bznnnn uuesti taevasse :idea:
allar
Posts: 48
Joined: Fri May 18, 2007 9:34
Location: TLN
Contact:

Post by allar »

ei ostnud hobikast vaid siitsamast foorumist,võib lukku panna akud olemas :D
Post Reply