O:2,4ghz moodul ja vastuvõtja 6+ch

Koht kus hea-ja-parem kraam leiab endale uue omaniku!
Post Reply
User avatar
Grim reaper
Posts: 33
Joined: Mon Aug 27, 2007 20:53

O:2,4ghz moodul ja vastuvõtja 6+ch

Post by Grim reaper »

Sooviks siis nimetatud asju. Moodul peaks sobima 9xr puldile.

Oranget ei soovi. Paras sitt mis juba tehasest ei tööta :D

Vastuvõtjal võiks olla 6 kanalit. Võib ka rohkem.

Asjaga kiire. Kellel pakkuda siis koos hinnaga siia või PM
Baja 5T SS,carbon tuning
KONTAKT:555 628 95
User avatar
FPVmarko
Posts: 449
Joined: Tue Jul 12, 2011 2:42
Location: Võru _________ tel 5345I682
Contact:

Post by FPVmarko »

Olemas tavaline FlySky JR moodul nagu on 9x sees jne.
Tutikas, 19€ http://www.newegg.com/Product/Product.a ... 2C51322644

Klõpsab 9XR sisse ja kohe töötab. Juurde vaja RX. Tavalised odavad HK 6ch ja 9x orig 8ch vastuvõtjad. Koos vastuvõtjaga saab teha 27€.

Sellega muidugi viiesaja jevroseid mudeleid pole mõtet lennutada kuigi FlySky levi üle ei kurdeta ja 1km suht kindel. Aga ega ka DSM2 või Orangega tasu kalli otsa masinatele läheneda, on mu tagasihoidlik arvamus.

Pikas perspektiivis soovitan muidugi FrSky süsteemi mille levis saad alati kindel olla samaväärselt või pareminigi kui tipptootjate puhul. Hetkel anda pole.
User avatar
Grim reaper
Posts: 33
Joined: Mon Aug 27, 2007 20:53

Post by Grim reaper »

Lennutada tahaks quadi sellega. Seega ma võtan selle ära. Kaugele ma nii kui nii ei lähe.

Juba vaatan Futaba 8J poole. Tundub, et oma hinnaklassis talle vastaseid pole eriti.

Ma ei oska öelda mis vahet on Heli ja Air versioonidel. Lugedes sain aru vist, vaikimisi on Heli seadistuses.
Lisaks sellele jäi arusaamatuks ratcheted gaasikang ja not ratcheted. Oskab keegi kommenteerida ?
Baja 5T SS,carbon tuning
KONTAKT:555 628 95
User avatar
Climatix
Posts: 286
Joined: Sun Oct 16, 2011 17:44

Post by Climatix »

Grim reaper wrote:Lennutada tahaks quadi sellega. Seega ma võtan selle ära. Kaugele ma nii kui nii ei lähe.

Juba vaatan Futaba 8J poole. Tundub, et oma hinnaklassis talle vastaseid pole eriti.

Ma ei oska öelda mis vahet on Heli ja Air versioonidel. Lugedes sain aru vist, vaikimisi on Heli seadistuses.
Lisaks sellele jäi arusaamatuks ratcheted gaasikang ja not ratcheted. Oskab keegi kommenteerida ?
Ratcheted kang ei liigu sujuvalt vaid nagu väikeste nõtketega, sobib lennukitele paremini. Heli versioonil on sujuv kang, aga muidu on need versioonid samad, heli puldil pead lihtsalt lennuki peale ümber lülitama.
Quadile soovitan ikka sujuvat.
User avatar
Grim reaper
Posts: 33
Joined: Mon Aug 27, 2007 20:53

Post by Grim reaper »

Selge sott :) Tänud vastuse eest. Olen kohanud jah osasid pulte kus gaasikang nagu ''ragiseks'' kui liigutada.

Jälle targem :)
Baja 5T SS,carbon tuning
KONTAKT:555 628 95
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

võtad lahti kas lihvid sakid või plekile termo rüü ja ei ragise enam on sujuv.
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

Korralikel pultidel saad ise valida, kumba vedru kasutad, kas hambaga või siledat. Odavatel ei tarvitse seda valikut olla.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Post Reply