O : Lennukimootorit MK - 17

Koht kus hea-ja-parem kraam leiab endale uue omaniku!
Post Reply
User avatar
FlyAirPlaneGuy
Posts: 134
Joined: Wed Dec 18, 2013 10:57
Location: Rapla

O : Lennukimootorit MK - 17

Post by FlyAirPlaneGuy »

Tere, ostaks siis lennukimootorit nimega MK 17.
Ehk on kellegil üle ja soovib müüa :)
User avatar
FlyAirPlaneGuy
Posts: 134
Joined: Wed Dec 18, 2013 10:57
Location: Rapla

Post by FlyAirPlaneGuy »

UP :arrow:
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

Oli olemas.kahjux lammutasime lapsega ära.kuna arvasin et keegi ei sooviks seda.hetkel leitsn pool mootorit üles :(

Image
Einar Ridalist
Posts: 123
Joined: Sun May 04, 2008 22:53
Location: Ridali
Contact:

Post by Einar Ridalist »

Täitsa olemas, töötanud on paar minutit, heas korras. Asub Ridalis ja annan niisama ära. Kaasa müüa 5l meditsiinilist eeterit hinnaga 250 euri, säilivusaeg aastani 2021. :)
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Einar Ridalist wrote:Kaasa müüa 5l meditsiinilist eeterit hinnaga 250 euri, säilivusaeg aastani 2021
See "lõhnab" suures koguses narkootilise ainega kauplemise järele. :lol:
Einar Ridalist
Posts: 123
Joined: Sun May 04, 2008 22:53
Location: Ridali
Contact:

Post by Einar Ridalist »

kütus oli sellel mootoril eeter, kastoorõli, petrooleum, millega see mootor praegusel ajal käima pannakse ?
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Mul oli ka see mootor. Midagi sellega ise teha ei mõistnud ja seega sai maha müüdud. Küll aga on alles ligikaudu 1L seda sama meditsiinilist eetrit. Müün seda ainult mudelistidele :D
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

kaasajal pannakse seda tööle ikka samade komponentidega

miinuseks sellel mootoril on sumpsi puudumine, st. et see õli mis kõik kütusesse kallatud on, on pärast laiali su lennuki või mistahes agregaadi peal, veel hullem kui seda kuskil ruumis käivitada. Väljatatistatavat jama ei saa kuskile suunata ja see pritsitakse lihtsalt laiali. Seega on selle juraga koos mootori käivitaja ja lennuki viskaja ja lennuk üleni.

teine miinus on olematu jõud ja ressurss (võrrelduna ntx nitromootoritega)

näpuga käivitajatele tähendab see ville näpu otsas ja tuimi sõrmi, tagasilöögid suht sagedad, eriti algajatel käivitajatel.

starteriga käivitub hästi kui teada tema hingeelu, aga lihtne alumiiniumist kepsu pooleks murda
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

mul peaks ka olema üle erinevaid vanemaid sisepõlemis mootoreid 2 taktilised. Täiskomplektsed nad ei olnud, proovin pildi teha mingil hetkel ehk leiab kasutust.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

juhul kui sl minu poolikut mootorit kh vaja siis maini kui satub keegi sinu kanti liikuma rakverest nt.annan tasuta kaasa!
Post Reply