Tööpakkumine - mehaanikainsener/projekteerija
Tööpakkumine - mehaanikainsener/projekteerija
Tere,
Otsin mehaanika inseneri kollektiivi:
http://www.cvkeskus.ee/331897
Töö kirjeldus
Peamisteks ülesanneteks on:
Erinevate tööstus- ja testseadmete projekteerimine
Valida ja rakendada sobivaid meetodeid tehniliste probleemide lahendamiseks
Tehniliste lahenduste teostamise kulude planeerimine ja hindamine
Tehniliste spetsifikatsioonide ja projekteerimise lähteülesannete koostamine
Nõudmised kandidaadile
Tehniline kõrgharidus (mehhatroonika, tootearendus, tootmistehnika jne)
Eesti, vene ja inglise keele oskus
Kohusetundlikkus, iseseisvus, initsiatiivikus
Väga hea suhtlemisoskus, orienteeritus tulemusele ja paindlikkus.
Kasuks tuleb:
Solid Works tundmine
Eelnev töökogemus mehaanaika insenerina
Raimo
Otsin mehaanika inseneri kollektiivi:
http://www.cvkeskus.ee/331897
Töö kirjeldus
Peamisteks ülesanneteks on:
Erinevate tööstus- ja testseadmete projekteerimine
Valida ja rakendada sobivaid meetodeid tehniliste probleemide lahendamiseks
Tehniliste lahenduste teostamise kulude planeerimine ja hindamine
Tehniliste spetsifikatsioonide ja projekteerimise lähteülesannete koostamine
Nõudmised kandidaadile
Tehniline kõrgharidus (mehhatroonika, tootearendus, tootmistehnika jne)
Eesti, vene ja inglise keele oskus
Kohusetundlikkus, iseseisvus, initsiatiivikus
Väga hea suhtlemisoskus, orienteeritus tulemusele ja paindlikkus.
Kasuks tuleb:
Solid Works tundmine
Eelnev töökogemus mehaanaika insenerina
Raimo
Last edited by Riff on Mon Feb 10, 2014 10:32, edited 5 times in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Mis loom on mehhatroonik?
Kust nad tulevad?
Ei liha, ei kala.
Olen ühte eksemlari näinud.
Ei suutnud vooluringi (aku, lüliti, lamp) paberile joonistada.
Oli igati tubli ja abivalmis, kui saadeti kõrvalangaarist kompressiooni juurde tooma siiis läks ka...
Ma ei tea mida neile seal koolis õpetatakse ja kas kõikide koolide mehhatroonikud on ühe õppekava alusel mehhtroonikuteks "sündinud".
Kust nad tulevad?
Ei liha, ei kala.
Olen ühte eksemlari näinud.
Ei suutnud vooluringi (aku, lüliti, lamp) paberile joonistada.

Oli igati tubli ja abivalmis, kui saadeti kõrvalangaarist kompressiooni juurde tooma siiis läks ka...

Ma ei tea mida neile seal koolis õpetatakse ja kas kõikide koolide mehhatroonikud on ühe õppekava alusel mehhtroonikuteks "sündinud".
Mehhatroonikast ei tea, aga arvan, et amet inimest ei riku ja vastupidi. Samahästi võiks küsida, et mis loom see lendur on, et lendab lennukiga vastu mäge ja liiva alla.Oehh wrote:Mis loom on mehhatroonik?
Kust nad tulevad?
Ei liha, ei kala.
Olen ühte eksemlari näinud.
Ei suutnud vooluringi (aku, lüliti, lamp) paberile joonistada.![]()
Oli igati tubli ja abivalmis, kui saadeti kõrvalangaarist kompressiooni juurde tooma siiis läks ka...![]()
Ma ei tea mida neile seal koolis õpetatakse ja kas kõikide koolide mehhatroonikud on ühe õppekava alusel mehhtroonikuteks "sündinud".
Isiklikult ei tundnud, aga tundus tõesti igati abivalimis inimene olevat. Igasuguste pehmete kudede kinniste traumade (näiteks ajutrauma?) puhul kehtib kolme K reegel: pange haigele kohale külma, tõstke kõrgemale ja tehke kompressioon (ehk rõhkside). Sellises olukorras pole midagi mõelda ega viivitada. Iga sekund on oluline.
Kogemus:
1. Kui on noor, kes on äsja kooli lõpetanud, siis on väheseid, kes suudavad kohe hästi hakkama saada. Tavaline kohanemise ning õppimise aeg on olnud 1-2a, peale mida on töötaja võimeline ka iseseisvalt keskmise keerukusega projektidega hakkama saama. Tööandja peab seda teadma!
2. Noor saab oma tööga palju paremini hakkama, kui ta on esimese aasta veetnud tootmises. Oleme sellist tüüpi lähenemist kasutanud nüüd juba 3a. On hästi tõestanud, lisaks loob tootmises parema motivatsiooni taseme - on olemas edasi liikumise võimalus.
3. Mehhatroonika eriala lõpetanu oskab lihtsamast elektri skeemist aru saada, oskab lihtsamaid skeeme välja mõelda, kuid see ei ole tema peamine tugevus! Ei tasu oodata teadmisi, mida Tal ei ole kitsal tasemel.
4. Kõikidel projekteerijatel on vähemalt 1 kord aasta, kahe jooksul vaja tootmises panna kokku sõlmi, mis ta on ise projekteerinud. Ei tohi kaotada sidet praktika ja teooria vahel...
1. Kui on noor, kes on äsja kooli lõpetanud, siis on väheseid, kes suudavad kohe hästi hakkama saada. Tavaline kohanemise ning õppimise aeg on olnud 1-2a, peale mida on töötaja võimeline ka iseseisvalt keskmise keerukusega projektidega hakkama saama. Tööandja peab seda teadma!
2. Noor saab oma tööga palju paremini hakkama, kui ta on esimese aasta veetnud tootmises. Oleme sellist tüüpi lähenemist kasutanud nüüd juba 3a. On hästi tõestanud, lisaks loob tootmises parema motivatsiooni taseme - on olemas edasi liikumise võimalus.
3. Mehhatroonika eriala lõpetanu oskab lihtsamast elektri skeemist aru saada, oskab lihtsamaid skeeme välja mõelda, kuid see ei ole tema peamine tugevus! Ei tasu oodata teadmisi, mida Tal ei ole kitsal tasemel.
4. Kõikidel projekteerijatel on vähemalt 1 kord aasta, kahe jooksul vaja tootmises panna kokku sõlmi, mis ta on ise projekteerinud. Ei tohi kaotada sidet praktika ja teooria vahel...
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

-
- Posts: 74
- Joined: Tue Apr 25, 2006 17:29
- Location: Kuressaare
Ai kurjam, sai ka veidi üle aasta tagasi käidud uurimas praktika kohta rohkem sellise ala peale, aga siis ei soovitud. Sel hetkel taheti rohkem automaatikut ja seega sai hoopis üks sõber automaatika poole peale. Samas ega vene keelt ka ei räägi.
Mina kui mehhatroonika magistriõpilane võin küll öelda jah, et kohati on koolis see õpetamine mõttetu, sest praktikat on ikka väga vähe, ei ole asjast ka eriti kasu. Kohati õpib vaat et youtubest kiiremini ja paremini kui koolis seda teooriat. Koolis eriti praktikat ei ole ja samas on Eestis ka vähe sellealaseid töökohti. Kõik ootavad tööle metsiku kogemustepagasiga inimesi. Kui isegi praktikale ei taha paljud võtta, ei tea kust need kogemused siis ka tulema peaksid.
Seega minu silmis, nüüd kui eriala lõpetamine üsna lõpusirgel (tegelt lõputöö ongi veel tegemata), tundub küll kohati mõttetu eriala Eesti mõistes olevat, kui just ei vea praktikakohaga. Palju lihtsam mingi konkreetse praktilise eriala õppijatel.
Mina kui mehhatroonika magistriõpilane võin küll öelda jah, et kohati on koolis see õpetamine mõttetu, sest praktikat on ikka väga vähe, ei ole asjast ka eriti kasu. Kohati õpib vaat et youtubest kiiremini ja paremini kui koolis seda teooriat. Koolis eriti praktikat ei ole ja samas on Eestis ka vähe sellealaseid töökohti. Kõik ootavad tööle metsiku kogemustepagasiga inimesi. Kui isegi praktikale ei taha paljud võtta, ei tea kust need kogemused siis ka tulema peaksid.
Seega minu silmis, nüüd kui eriala lõpetamine üsna lõpusirgel (tegelt lõputöö ongi veel tegemata), tundub küll kohati mõttetu eriala Eesti mõistes olevat, kui just ei vea praktikakohaga. Palju lihtsam mingi konkreetse praktilise eriala õppijatel.
töötaja leidmine
Tere,
Ka mina olin sügisel küsimuse ees kust võtta endale juurde autoelektrikut - diagnostikut suunitlusega veoautod ja rasketehnika.
Ega polegi kuskilt võtta, pakkusin praktikakohta kutsekooli lõpetajale ja nüüd on ta juba vormistatud peale praktikat täiskohaga tööle.
Kuulates mida ja kuidas koolis õpetati tahaks appi karjuda
aga pole selleks aega, tuleb päevast päeva juhendada ja suunata, õnneks on poiss õppimishimuline.
Seega inimesel peab endal huvi antud eriala vastu olema, siis läheb ka lihtsamalt.
Aivar
Ka mina olin sügisel küsimuse ees kust võtta endale juurde autoelektrikut - diagnostikut suunitlusega veoautod ja rasketehnika.
Ega polegi kuskilt võtta, pakkusin praktikakohta kutsekooli lõpetajale ja nüüd on ta juba vormistatud peale praktikat täiskohaga tööle.
Kuulates mida ja kuidas koolis õpetati tahaks appi karjuda

Seega inimesel peab endal huvi antud eriala vastu olema, siis läheb ka lihtsamalt.
Aivar
Pange oma CV-d teele.
NB!
Kui töökuulutus on eesti keeles, siis ootan eesti keeles CV-d
Kui töökuulutus on inglise keeles, siis ootan inglise keeles CV-d
Kui töökuulutus on vene keeles, siis ootan vene keeles CV-d
jne
NB!
Kui töökuulutus on eesti keeles, siis ootan eesti keeles CV-d
Kui töökuulutus on inglise keeles, siis ootan inglise keeles CV-d
Kui töökuulutus on vene keeles, siis ootan vene keeles CV-d
jne
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Nii ongi, ja nii on see vist olnud vaatamata riigikorrale.aviaator wrote:Seega inimesel peab endal huvi antud eriala vastu olema, siis läheb ka lihtsamalt.
Enamus asjast huvitatuid valdavad teemat iseõppimise läbi.
Kool on ainult tunnustatud paberi saamiseks.
Tean nõukaaja lõpust inimest kes tuli TÜ-st teiselt kursuset ära...

Ma töötasin siis tema palgal

Ta ütles, et esimese kursuse kannatas välja kuna teadis ette, et see on keskooli füüsika kordamine,.. aga kui ikka teisel kursusel ka räägitakse asjadest mida sa oled juba aastid tagasi ise ära õppinud ja
praktiseerinud siis ei tasunud rohkem aega raisata.
See tegelane oli siis SKB palgal, ja kodus ehitas küladele TV-saatjaid, et SAT-TV levitada.
Õpetada saab paraku ainult inimest kes ise õppida tahab.
Ühed lihtsalt pole asjast huvitatud ja neile ei jää koolis midagi kõrvade vahele.
Teised jälle ei leia endast targemat õpetajat, et edasi areneda...
Ja tõsised tegijad kasvavad välja just hobist... Kirurgid ehk mitte
