Koos mootoriga 2000eek.
Tiivad 1460mm,kaalub2200g koos mootoriga + 3 servot.
Pilt
M: lennuk READY TO FLY: CAP 232
M: lennuk READY TO FLY: CAP 232
Last edited by Marek on Tue May 01, 2007 1:51, edited 1 time in total.
selline lennuk on vägev, ise oman ka ühte samasugust nüüd.
kleebid jupid kokku, vaatad, et tüürid oleks sirgelt ja põhimõtteliselt kogu lugu, lennuk juba lendab, järeltimmimine on juba mängimine mis omadused omale rohkem meeldivad.
tänapäevane ehitusmeetodid on lennuitest ühe kilo raskust kaotanud peaaegu, kui varem selline lennuk kaalus startides 3,5 kilo tuuri, siis praegu 2,5 kanti, seega lennuk lendab väga hästi
ostke ära, ilus ka ju:) mootor ja servod puhta tasuta ju
kleebid jupid kokku, vaatad, et tüürid oleks sirgelt ja põhimõtteliselt kogu lugu, lennuk juba lendab, järeltimmimine on juba mängimine mis omadused omale rohkem meeldivad.
tänapäevane ehitusmeetodid on lennuitest ühe kilo raskust kaotanud peaaegu, kui varem selline lennuk kaalus startides 3,5 kilo tuuri, siis praegu 2,5 kanti, seega lennuk lendab väga hästi
ostke ära, ilus ka ju:) mootor ja servod puhta tasuta ju
kogun vanu vene lennukimootoreid
- henrikpaales11
- Posts: 24
- Joined: Sat May 12, 2007 16:31
sul on sel nelja kanaline saatja eks mul on endal ka, et ma ostaks selle ilma saatja ja kahe saba servota aga vastuvotjat oleks vaja ja mootori ja tiibade servosid oleks vaja ja vastu voin anda vastu 2 kanalise aparatuuri komplekti.ja 4 kanalise imelike pistikutega vastuvotja koos elektrimootori vastu