Aprill 2014
Aprill 2014
Tere. Lumi tuli küll jälle maha aga sulab ehk kiirelt. Kollasel on muidugi kriips peal, lükatakse sisse uue elamurajooni juurdesõiduteid ja meie rada on sellega lõhutud. Peame Piibele kolima jälle.
Re: Aprill 2014
Aprill?
Marek wrote:Tere. Lumi tuli küll jälle maha aga sulab ehk kiirelt. Kollasel on muidugi kriips peal, lükatakse sisse uue elamurajooni juurdesõiduteid ja meie rada on sellega lõhutud. Peame Piibele kolima jälle.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....Oehh wrote:Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Ega noored siis lendureid sega.
Last edited by Kpe on Wed Apr 02, 2014 7:22, edited 1 time in total.
Kahju, kui mõni lugupeetud mudelist oma vanusest tulenevatele muutustega leppida ei suuda ja auväärselt lõpetada. Võimalus oleks kas või väiksemate vahust mudelitele ka üle kolida.Kpe wrote:Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....Oehh wrote:Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Ega noored siis lendureid sega.
Ega see ennem ei lõpe, kui keegi või kellegi vara tõsiselt viga saab.
Siiani on "lennujumal" vaid väga otseste vihjete ja hoiatustega piirdunud.
Eks kollasele mineku otsuse on nii mõnigi enne teepealt seltskonda takseerides langetanud.
Pole ka peale minu neid vähe, kes poole lennupäeva pealt ohutuse mõttes on pidanud asjad pakkima, et terve naha, mudelite ja autoga pääseda.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kuna kisub ikka aina soojema aja poole vaatasin ühel õhtul eelmise suve tegemisi üle ning avastasin ühe enda poolt unustatud päevamaterjali. Siin näha ka ilmselt Eesti kõige noorema rc lenduri, martc poja Matu, lennuharjutus ,Mareki valvsa pilgu all. Väike lõik ka martc fullscale rc lennutusest, kus oma poeg lennuki pardal http://youtu.be/bfuO0w5QQXI
Peaasi, et keegi su kotiga minema ei sõidaKpe wrote:Mnjaah! Pole nii noored ja tegevus tegelikult lennnutamisega seotud....Oehh wrote:Noh, kui nad seda otse lennurjal ei tee siis "tegelegu".Kpe wrote:Kollasel on ka muid tegevusi aeg-ajalt täheldatud et sinna mitte minna...
Ega noored siis lendureid sega.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Sellest, et keegi kasutatud naistepesu himustab, olen kuulnud aga et mõned ka samamoodi meestepesu ära hiivavad, oli mulle küll suureks üllatuseksKpe wrote:Talvepäevade kotijooks oli tegelt tore nali uue tähenduse kinnituseks.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Kyylik - sul vedas järelikult, et õhus juhitavust ei kaotanud.
Sai ka täna hoovis natuke hõljutatud 600-st. Tuul oli parajalt tugev (8-9m/s) ning puhangute rohke, sai rohkem nagu throttle kangi õpitud kasutama...
Täna sai ka uued akud (nano 2,7Ah 6s 65c) järgi proovitud, vunki oli mõnusalt. 7min lend aku pinge 3,73-3,74V.
Sai ka täna hoovis natuke hõljutatud 600-st. Tuul oli parajalt tugev (8-9m/s) ning puhangute rohke, sai rohkem nagu throttle kangi õpitud kasutama...
Täna sai ka uued akud (nano 2,7Ah 6s 65c) järgi proovitud, vunki oli mõnusalt. 7min lend aku pinge 3,73-3,74V.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Mõni mees lülitas saatja välja ja töötav lennuk tormas läbi ohutuspiirete autode vahele ja pilbastus enne suuremat hävingut. Väidetavalt oli samal ajal seal samas kõrval autos sülelaps maganud. Jne...martc wrote:Aa,mis juhtus siis
Ei saa aru, miks see teema tundub tabuna?
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Kui see tabu pole, siis miks sa nimesid ei maini?
Lauri saab siis detailid teada kui hakatakse asja vastu huvi tundma.
Mina pole enda jaoks veel lahti mõelnud kas see ja teine kõige õigem oleks.
Selge on aga see, et aastaid tagasi kirja pandud ohutusreeglite vastu eksiti ja juhtus mitme vale asja kokkulangemine - nagu ikka.
Nõudke uutelt ja ka vanadelt platsil korda ja reeglite järgimist! Paljud ei loe seda foorumit ja seega peab kohal aru pähe panema!
Lauri saab siis detailid teada kui hakatakse asja vastu huvi tundma.
Mina pole enda jaoks veel lahti mõelnud kas see ja teine kõige õigem oleks.
Selge on aga see, et aastaid tagasi kirja pandud ohutusreeglite vastu eksiti ja juhtus mitme vale asja kokkulangemine - nagu ikka.
Nõudke uutelt ja ka vanadelt platsil korda ja reeglite järgimist! Paljud ei loe seda foorumit ja seega peab kohal aru pähe panema!
Yep. reeglitega tundub olema tõesti suht lõdvaks mindud olema. Kurb!Marek wrote: Selge on aga see, et aastaid tagasi kirja pandud ohutusreeglite vastu eksiti ja juhtus mitme vale asja kokkulangemine - nagu ikka.
Veel kurvem on aga see, et antud intsident antud kodanikul ei olnud esimene. On olnud juba täpselt samasugune juhtum.
Mis mõtlemisse puutub, siis tundub jah, et oleme jõudnud teelahkmele, ning peame otsustama, kas meie suhteliselt anarhia jõududega koos olevasse ühiskonda on vaja "politseid". Tundub, et siiski muidu enam edasi minna ei saa. Liiga paljud tunnetavad paratamust liiga erinevalt.
tundub, et failsafe valesti seadistatud... aidake siis inimesi nõu ja jõuga ja äkki jääb kolmas kord olemata...titan wrote:Mõni mees lülitas saatja välja ja töötav lennuk tormas läbi ohutuspiirete autode vahele ja pilbastus enne suuremat hävingut. Väidetavalt oli samal ajal seal samas kõrval autos sülelaps maganud. Jne...martc wrote:Aa,mis juhtus siis
Ei saa aru, miks see teema tundub tabuna?
Mingi jama
Mulle tundub et seda konti võiks mõnes muus teemas järada,kui nii isu on.Siin nagu aprilli lennutamised/kokkusaamised,lööd teema lahti ja jälle sama jahumine!
Arvasin, et sellised asjad kulutulena seltskonnas levivad ja aitab vihjetest.mart63 wrote:Loen ja loen ja ei mõista, miks otse ei räägita mis toimus ja kellega toimus?
Aga kas see on normaalne, mis Golja oma suurte lennukite ja liimitud proppidega seltskonnas korda saadab?
Olen küll viimasel ajal asjast eemal olnud, aga pulti põõsasse visanud ei ole.
Kollaselt eemale kunagi hakkasin just Goja pärast hoidma, kuna elu seal suhteliselt ohtlikuna tundus.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
eieieiieieii...see polnud karm crash!,, minu sbach lihtsalt soovis et keegi tema kõhtu sügaks..
ok.tglt algast kogu jama juba 10minta varem.nimelt venis maandumine esimesel lennul liiga pikaks ja rattad sai natukene põrutada.uus aku sisse ja minekut! enne lendu nägin,kuda üks ratas kippus lennukit teelt maha kiskuma,kuna enam polnud võimalik lendu saamist katkestada siis ikk ajasin lennuki taeva alla.kinni kiilunud ühe rattaga ei julgenud ma enam maanduda kitsale teele,kartsin et käib külili või keerab lennuki kohe teelt põllule.plaaniks sai võetud siis maandumine põllule.Kuna rohi oli pikk siis lõpuks käis lennuk üle (väga pehmelt muidugi:D) eks aitas ka lennukil olnud kaamera kaasa.võimalik et mõni kohalik mutt oli meelega sinna kh pisi lõksu teind..ühesõnaga istus ratas lohus kh.