sai siis jälle lennutatud ja tulemus on siin:
http://www.hpi.ee/gallery/main.php/v/us ... 2.jpg.html
millega seda asendada,kas ise teha alumiiniumist või on mingi kavalam nipp ?ja veel,üks eleronidest tuli tiiva küljest lahti(ennem oli vist mingi õhukese paberiga kinni???)millega seda lappida?
muidu igati tore lennuk
EDGE 540T
vajan abi
vajan abi
XRAY / XT8
allar
56291000
allar
56291000
Pildi järgi on veel väga hästi läinud, mootorikinnitus selleks ongi, et järgi anda. Suht lihtne, aga samal ajal küllalt jäik ja täpselt reguleeritav variant on nendel vanadel Piperi piltidel. Kokku joodetud kahepoolsest klaastekstoliit-trükiplaadist. Kruvid M3 on sisemise osaga kokku joodetud - mugavam häälestada.
Kolmandal pildil on lihtsama esiosaga variant, mis sobiks Edgele. Edge puhul tuleks tagaosa laiem teha, et kinnitusavad jääks väljapoole.
Link: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... c&start=90
Hinged saab teibist, samamoodi nagu originaalil. Et liigend jäigem oleks, võib paindekoha mõnes punktis ettevaatlikult UHU Poriga katta, Foorumis on olnud juttu ka UHU Por hingedest.
Veel lihtsam on liimida kronshteini asemele tükk vahtplasti(kindlasti teipida). Mootori sabale võib liimida ja niidiga kinni mähkida kolm puutikku. Vahutüki sisse teha mootori saba järgi auk ja kogu kupatus UHU Poriga fikseerida.
Või teha kogu kapott vahust ja mootor sinna sisse süvistada. EPP vahust mootorikinnitus.

Veidike liimi vahele ja teibiga lennuki külge.

Kolmandal pildil on lihtsama esiosaga variant, mis sobiks Edgele. Edge puhul tuleks tagaosa laiem teha, et kinnitusavad jääks väljapoole.
Link: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... c&start=90
Hinged saab teibist, samamoodi nagu originaalil. Et liigend jäigem oleks, võib paindekoha mõnes punktis ettevaatlikult UHU Poriga katta, Foorumis on olnud juttu ka UHU Por hingedest.
Veel lihtsam on liimida kronshteini asemele tükk vahtplasti(kindlasti teipida). Mootori sabale võib liimida ja niidiga kinni mähkida kolm puutikku. Vahutüki sisse teha mootori saba järgi auk ja kogu kupatus UHU Poriga fikseerida.
Või teha kogu kapott vahust ja mootor sinna sisse süvistada. EPP vahust mootorikinnitus.

Veidike liimi vahele ja teibiga lennuki külge.
