vajan abi

Ehitusnipid, materjalid, joonised, konstruktsioon...
Post Reply
allar
Posts: 48
Joined: Fri May 18, 2007 9:34
Location: TLN
Contact:

vajan abi

Post by allar »

sai siis jälle lennutatud ja tulemus on siin:
http://www.hpi.ee/gallery/main.php/v/us ... 2.jpg.html
millega seda asendada,kas ise teha alumiiniumist või on mingi kavalam nipp ?ja veel,üks eleronidest tuli tiiva küljest lahti(ennem oli vist mingi õhukese paberiga kinni???)millega seda lappida?
muidu igati tore lennuk




EDGE 540T
XRAY / XT8



allar
56291000
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

Pildi järgi on veel väga hästi läinud, mootorikinnitus selleks ongi, et järgi anda. Suht lihtne, aga samal ajal küllalt jäik ja täpselt reguleeritav variant on nendel vanadel Piperi piltidel. Kokku joodetud kahepoolsest klaastekstoliit-trükiplaadist. Kruvid M3 on sisemise osaga kokku joodetud - mugavam häälestada.
Kolmandal pildil on lihtsama esiosaga variant, mis sobiks Edgele. Edge puhul tuleks tagaosa laiem teha, et kinnitusavad jääks väljapoole.
Link: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t ... c&start=90

Hinged saab teibist, samamoodi nagu originaalil. Et liigend jäigem oleks, võib paindekoha mõnes punktis ettevaatlikult UHU Poriga katta, Foorumis on olnud juttu ka UHU Por hingedest.


Veel lihtsam on liimida kronshteini asemele tükk vahtplasti(kindlasti teipida). Mootori sabale võib liimida ja niidiga kinni mähkida kolm puutikku. Vahutüki sisse teha mootori saba järgi auk ja kogu kupatus UHU Poriga fikseerida.

Või teha kogu kapott vahust ja mootor sinna sisse süvistada. EPP vahust mootorikinnitus.
Image

Veidike liimi vahele ja teibiga lennuki külge.
Image
Post Reply