Laadija ROBBE POWER PEAK C8 EQ-BID
Laadija ROBBE POWER PEAK C8 EQ-BID
Kas kellelgi on kogemusi selle laadijaga:
http://www.rcheliparts.nl/en/chargers/7 ... 81246.html
mul nüüd selline asi soetatud.Aga tal selline kapriis - garaazis,kus temperatuur on praegu ca 10 kraadi sooja, ma 6S 5000mah akusid laadida ei saa - annab teate "battery error".Samas väikseid 3s 1000mah akusid laeb.Kui viin laadija tuppa,kus on ca 20 kraadi sooja,toimib kõik nii nagu peab.Võrgu pinges probleem pole,sama teate annab ka autoakut kasutades.Kas tegemist on "effektiga või defektiga",ehk kas nii peabki olema,et alla 20 kraadises tempoeratuuris on mingeid anomaaliad oodata või siis peab valmistajatehase poole kõvera pilguga vaatama?
http://www.rcheliparts.nl/en/chargers/7 ... 81246.html
mul nüüd selline asi soetatud.Aga tal selline kapriis - garaazis,kus temperatuur on praegu ca 10 kraadi sooja, ma 6S 5000mah akusid laadida ei saa - annab teate "battery error".Samas väikseid 3s 1000mah akusid laeb.Kui viin laadija tuppa,kus on ca 20 kraadi sooja,toimib kõik nii nagu peab.Võrgu pinges probleem pole,sama teate annab ka autoakut kasutades.Kas tegemist on "effektiga või defektiga",ehk kas nii peabki olema,et alla 20 kraadises tempoeratuuris on mingeid anomaaliad oodata või siis peab valmistajatehase poole kõvera pilguga vaatama?
nüüd ei saanud aru - kas siis LIPO akut +10kraadi juures siis kasutada ei saagi?Mis siis platsil laadimisest saab - meil üsna tihti alla 10 kraadised ilmad.Kas siis madalamatel temperatuuridel,kui +10 ei tohikski LIPO akusid kasutada?Usun, et tegu on kaitsega. 10C on kriitiline temperatuur, millest allapool Lipo akuelemendi laadimine 4,2 Voldini rikub aku eluiga ja mahtuvust.
Kasutada saab ikka tavaliselt aga just külma aku (alla 10C) laadimisel suurte vooludega ja elemendi kohta üle 4 Voldi pidavat LiPo aku keemia valesti käituma. Täpselt pole uurinud, sest pole lihtsalt vaja läinud.
F3A aku peaks ju peale lendu pikalt piisavalt soe olema laadimiseks
Näiteks allikaid:
Cold Weather Mode > Did you realize that charging lithium batteries in cold weather (below 50 deg F) can cause permanent damage to the battery? Yes, it is true. In fact, at temperatures approaching freezing, a single charge to 4.2v can actually cause complete loss of battery capacity. The damage is permanent and irreversible. For this reason, the Cellpro 4s charger monitors ambient temperature and reduces the full charge voltage to 4.1v per cell below 50 deg F, preventing damage to the batteries.
Cellpro Revolution 4s Charger juhendist:In Cold Weather Balancing Mode, charging automatically stops at 4.10V/cell when temperature
is below 55°F to prevent cell damage.
LiPo tootja nõuanne:I contacted the manufacturer of my lipo's about the best temp in cold weather and they said.
On a race day in the winter you should pre-heat them for two hours to between 70F & 80F before charging them. keep them at that temperature for the entire race day and your lipo's will last longer.
F3A aku peaks ju peale lendu pikalt piisavalt soe olema laadimiseks
Näiteks allikaid:
Cold Weather Mode > Did you realize that charging lithium batteries in cold weather (below 50 deg F) can cause permanent damage to the battery? Yes, it is true. In fact, at temperatures approaching freezing, a single charge to 4.2v can actually cause complete loss of battery capacity. The damage is permanent and irreversible. For this reason, the Cellpro 4s charger monitors ambient temperature and reduces the full charge voltage to 4.1v per cell below 50 deg F, preventing damage to the batteries.
Cellpro Revolution 4s Charger juhendist:In Cold Weather Balancing Mode, charging automatically stops at 4.10V/cell when temperature
is below 55°F to prevent cell damage.
LiPo tootja nõuanne:I contacted the manufacturer of my lipo's about the best temp in cold weather and they said.
On a race day in the winter you should pre-heat them for two hours to between 70F & 80F before charging them. keep them at that temperature for the entire race day and your lipo's will last longer.
Huvitav info.Tundub,et nii ongi - probleem on selles,et andur ilmselt mõõdab temperatuuri laadijas,mitte akus ja kui temperatuur on etteantust madalam ei lubagi akut laadida.Proovisin nii,et alustasin toas ja viisisn garaazi - mingi hetkeni töötas,siis lülis välja ja uuesti laadima ei hakanud.Seega saab seda akulaadijat kasutada üksnes toatemperatuuril.Kas on kellelgi veel analoogseid kogemusi?
iCharger 3010B 1000W 10s Balance/ChargerKuno wrote:mis laadia see oli.Kas on ka võrgutoitelt kasutatav?Talvel miinuskraadidega küttis samamoodi temp anduriga laadija 30A'ga väljas akusid nii, et ei teinud teist nägugi
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... h=icharger
Saab ka seinakontaktist toita kui korraliku toiteploki vahele paned
// Sinu selle Robbe laadija kirjelduses ka kirjas, et kõikvõimalikud lapselukud peale pandud. iChargeril peaks minu teada olema vaid overtemp kaitse (nii laadija ise kui aku temp).
Täpne 3D skanneerimine, võta ühendust.
Kus kohast sa nende "lapselukkude" kohta lugesid? Vähemalt selle Kuno antud lingi peal küll midagi sellist ei näinud.Scoop wrote: // Sinu selle Robbe laadija kirjelduses ka kirjas, et kõikvõimalikud lapselukud peale pandud. iChargeril peaks minu teada olema vaid overtemp kaitse (nii laadija ise kui aku temp).
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
See räägib BID süsteemist, tegu on akudele kleebitavate mälukiipidega, mis salvestavad laadimis-tühjendamistsüklite mõned parameetrid ja kuhu saab kirjutada vastava aku soovitavad laadimis-tühjendamisreziimi parameetrid. Temperatuuri see süsteem ei mõõda ja lapselukuna ei toimi. Et seda kasutada, pead ühendama mälukiibi spetsiaaljuhtme abil laadijaga, juhe on suht habras ja pistikud veel õrnemad, lollikindlaks ei saa seda värki küll nimetada, kui kasutamiseks vaja (lipo puhul) kolm kaablit akuga ühendada. Mul see BID pistik ka katki läinud, väljas suure kiiruga hooletult ühendades, paras n..s oli pärast remontida toda SMD pesa laadijas. Praegu mu robbe laadija vedeleb järjekordse remondi ootel, vent läbiScoop wrote:"Maximum protection against misuse"
Kuno variandil tundub kirjelduse järgi see ventika süsteem parem olema, reguleerib pöördeid vastavalt vajadusele (nagu Turnigy oma juba )
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Niiviisi lugesin :Scoop wrote:Kuidas Sa sellest lausest BID süsteemi teema välja lugesid? Tõlkes ju "Maksimaalne kaitse valesti kasutamise eest", mis tähendabki, et igast piirangud peale pandud, et Sa ei saaks masinat valesti kasutada (liiga külmas laadida, liiga soojas laadida jms).
The particular advantages of the BID system:
• Simply plug the BID-Key into the charger and start charging.
• No more searching for the set-up parameters
• Maximum protection against misuse
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Infoks: FMA PL 8 vähendab automaatselt aku pinge 4,2V pealt 4,1V peale, kui temp on alla 10 kraadi C, järgmine piir on 5 kraadi C ning siis 0 kraadi C.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )