Sain karjääris masinaga rallitatud 2 akuga, esimene aku, millega sõitsin 2s 5000mAh, ja siis väike paus ja siis läks peale 3s aku 4200mAh, sain selle akuga ka sõidetud, märgatav vahe oli see, et 3s akuga masin kihutas edasi tunduvalt kiiremini. Hobbykingi lehel kirjutab, et selle masinaga võib sõita 2s ja 3s akudega. Kruvisin kiirusregu maha, on tunda kärsakat, ja üks 8 jalgne komponent on veits sulanud, sealt pealt suudan tuvastada kirju
Esimene rida bb2 ja sellele järgneb vist a, viimase tähe koha pealt ongi väike sulamine
Ja teine rida St ek122
Kas keegi oskab tuvastada, mis komponendiga tegu, ja kust ma võiksin leida analoogi, või sama komponendi?
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... _ARR_.html
Turnigy Trooper 4x4 35A kiirusregu andis otsad.
-
- Posts: 153
- Joined: Thu May 24, 2012 19:12
- Location: Tartu
Turnigy Trooper 4x4 35A kiirusregu andis otsad.
Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.
Kui juba suits väljas, siis on tasub hinnata, kas on taastamist väärt. Mõistlikum tundub hankida võimekam regu, mis kannatab suuremat voolu ja pinget paremini.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

-
- Posts: 153
- Joined: Thu May 24, 2012 19:12
- Location: Tartu
Võtsin regu lahti ja midagi tõesti kiita ei ole, algul märkasin ühte väikest sulanud asja, aga teisel trükiplaadil oli korralikult kõrbenudRiff wrote:Kui juba suits väljas, siis on tasub hinnata, kas on taastamist väärt. Mõistlikum tundub hankida võimekam regu, mis kannatab suuremat voolu ja pinget paremini.



Olen leidnud huvi uue hobi vastu, olen hetkel väga amatöör, kuid huvi fotograafia ja helikopterite vastu on väga suur.