Jagaksin pisut oma tööst pilte. Et teadjamad avaldaksid arvamust. Kas on aeg kiletamiseks või on vaja veel midagi korda teha
pilt nr1
on laenatud healt inimeselt, kes andis tasuta ära oma pisut kannatada saanud lennuki
pilt 2,3,4
Seal liimisin kõik kaasas olevad detailid omadele kohtadele. Tänu sellele sain mõõte võtta.
Pilt 5,6
Vahepealne etapp. Sain lennuki nina paika. Sisse ehitasin kasevineerist 4mm uue tugikasti. kaal kastil 10-20g. vahetasin välja 4x4 vardad.
Pilt 7,8,9
Katsin lennuki uue balsaga. 3mm lihvisin nurgad ümaraks kus vaja.
pildid näidatud. Nüüd paluks teie kommetaare
ettetänades Ivari
PS: Kohtumisel Kunoga ja tema optimismiga julgesin üldse ehitama hakata.
Funtana x50 remont
tuli balsa painutamine välja küll
mina olen murdunud vaheseinu vms igaks juhuks kinniliimitud kohti ka veel üle liiminud balsaplaadiga või mõne sarnase tükiga mis sinna sobib, nurkadesse lisakolmnurki jne.
üldiselt hästi liimitud kohad jäävad tugevad, järgmine kord murdub liimi kõrvalt juba uus koht.
nitrost õliseid kohti saab väga hästi CA-ga liimida enne "brake cleaneriga" üle pestes.
mina olen murdunud vaheseinu vms igaks juhuks kinniliimitud kohti ka veel üle liiminud balsaplaadiga või mõne sarnase tükiga mis sinna sobib, nurkadesse lisakolmnurki jne.
üldiselt hästi liimitud kohad jäävad tugevad, järgmine kord murdub liimi kõrvalt juba uus koht.
nitrost õliseid kohti saab väga hästi CA-ga liimida enne "brake cleaneriga" üle pestes.
kogun vanu vene lennukimootoreid