Nüüd lõpuks on masin sõiduvalmis ja ootab esimest lund.
Panin uue tõstemootori, kui enne oli 4800kv siis nüüd on 5250kv ja turbiinilabad on tasakaalustatud. Tõukemootori panin ka uue ja sobitasin alumiiniumist korpusega. Enne oli 3600kv nüüd on 4400kv turnigy mootor.
Läksin üle 2 aku peale, nüüd on korraga peal 2x5000mah 3s lipo-d.
Vahetasin välja ka valged vilkurid kollaste vastu nagu päris hõljukitel
Lisaks värvisin ja lakkisin uuesti kere üle, et viisakam oleks
Riho wrote:Miks lund... Kuhu jääb katsetamine vees,liival, murul,asfaldil...
Veel, asfaltil ja kruusal sõidust on videod mul siia juba postitatud. Liival sõidust video on siin. See on vanade mootoritega tehtud video, tuul oli 15m/s ja sõit vastu tuult ei tekitanud probleeme. Video lõpus lasin kogemata
õhkpadja tühjaks ja masin läks sellepärast ümber.
Lumel saab selle masinaga lõbus olema. http://www.youtube.com/watch?v=RHcdgEaG ... e=youtu.be
Portugali Racing rc hõljukite tootja Carlos Camoesas küsis mu käest hõljuki ehituse osas nõu Mees kes on hõljukeid ehitanud 80ndate lõpust alates.Kiitis veel mu hõljuki sõiduomadusi!
Vägev värk
Äge! Jää peal sõit tundub kõige kiirem. Ma ise proovisin enda masinaga samuti jää peal sõitu läinud aasta kevadel, aga just viimasel minutil, kui jää oli juba vaikselt sulama hakanud, ning krobeliseks muutunud. Aga sõitis ikkagi. Kunagi näeb seda ka pikema monteeritud video pealt.
Mina ootan just kõige kõvemat ja külmunumat lund, mis ka inimest kannab. Selle peal saab sõit olema kõige vingem.
priitom wrote:Äge! Jää peal sõit tundub kõige kiirem. Ma ise proovisin enda masinaga samuti jää peal sõitu läinud aasta kevadel, aga just viimasel minutil, kui jää oli juba vaikselt sulama hakanud, ning krobeliseks muutunud. Aga sõitis ikkagi. Kunagi näeb seda ka pikema monteeritud video pealt.
Mina ootan just kõige kõvemat ja külmunumat lund, mis ka inimest kannab. Selle peal saab sõit olema kõige vingem.
Ise arvan ka, et selle kõva lume peal on kõige parem.
Võtsin kätte ja tegin hõljukit natuke madalamaks. Tõin nüüd tõukemootori madalamal ja katuse tegin ka 7 cm lühemaks, sellest tingituna pidin uue katuse tegema. Point selles, et saaks raskuskeskme allapoole. Suurtel kiirustel hüpekates tahab ikka saltot teha. Tõukemootori tõin ka tagantpoolt rohkem masina keskosa poole, et tasakaal oleks ühtlasem. Nüüd veel vaja poest 5cm 6mm keermelatti tuua ja siis saab impelleri kindlalt paika sättida. Lisaks vaatasin, et mul vedeleb 2800mah 3s lipo ja tegin sellest puldile aku. Tegelikult võin nüüd puldile ükskõik kui suure aku külge panna, kuna aku panen sõidu ajaks taskusse sooja Leidsin kohvrist autoaudiost järgi jäänud jämedad vaskkaablid ja jootsin puldile külge.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
See puldituuning on sul ikka kenaaaasti õnnestunud, ütleks saarlane selle kohta (no offence saarlased). Siukse keti otsas tassidki nüüd akut kaasas? Osta parem 2-3 madalat 1cell LiPot ja ühenda need kokku. Saad 12 volti kokku kindlasti ja mahub ilusti puldi sisse ära.
priitom wrote:See puldituuning on sul ikka kenaaaasti õnnestunud, ütleks saarlane selle kohta (no offence saarlased). Siukse keti otsas tassidki nüüd akut kaasas? Osta parem 2-3 madalat 1cell LiPot ja ühenda need kokku. Saad 12 volti kokku kindlasti ja mahub ilusti puldi sisse ära.
Mind ei häiri (veel ) üldiselt sõidan autoga kuhugi kuhu sõitma lähen, seega ei rahmelda selle puldiga eriti! Mul nagunii koguaeg hunnik akusid kaasas, siis hea kohe võtta aku mille suurus ja kuju ei loe. Ühesõnaga las olla ei hakka üle mõtlema sellepärast.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
Muudatused on ennast ära tasunud, hõljuk on stabiilsem.
Täna vabariigi aastapäeva hilisõhtune parklaralli (saku suurhall)
Põlevate silmadega uudistajaid jagus Masin on pimedas päris efektne oma led-valgustusega. Politseipatrull käis isegi kohal, nad olid statoili kõrval kohvitades imelikke hääli kuulnud ja tulid vaatama http://www.youtube.com/watch?v=YUnj3jaSylE
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
Vana kere oli algselt ehitatud propellerite jaoks ja selletõttu raskuskese ikkagi jäi veits liiga kõrgele. Proovin kõik võimalikult madalale viia ja akukasti proovin teha kõige alla õhukasti sisse klaasriidest. Kõigi eelduste kohaselt hakkab masinal olema peal korraga 2x 8000mah 3s lipot. Sõiduaega peaks olema uhkelt nende kolakatega. Kuna viimase katsetuse käigus lendas tõuketurbiinis 49000rpm pealt mootori võll pooleks ja pani lendu koos labadega ( hea , et silmad pähe jäid), pidin uued turbiinilabad ja mootori tellima. uus kere vaikselt valmib. https://www.dropbox.com/s/pxs5qtmicqqwq ... .37.12.jpg
Last edited by varustaja on Fri Jun 13, 2014 23:24, edited 1 time in total.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)