Täna Piibele???
Täna Piibele???
Mul uus lennuk koos ja plaanis täna Piibele katsetama minna...kes oleks käpp???
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Re: Täna Piibele???
Minul tekkis täpselt samasugune mõte, lennuk isegi juba autos ootamas.Trixt wrote:Mul uus lennuk koos ja plaanis täna Piibele katsetama minna...kes oleks käpp???
Kui ma nüüd midagi väga valesti aru ei saanud, siis peaks ka Marek täpselt samas seisus (lennuk kaasas ja nina Piibe poole) olema.
Jep ja kui mina Laurist väga valesti aru ei saanud, siis peaks ka tema oma häiretega tulema - no ma ei saanud seda ütlemata jätta
Ilm peaks ka talutav olema, kuigi hetkel puude latvad kõiguvad peaks siiski õhtul täiesti lennatav ilm olema.

Selgus, et tegu oli suure Piperi koopiaga ja täna pidavat omanik seda kummikutega sohu seirama minema, äkki siis aitab ka, kasvõi moraalselt.Marek wrote:Kinnitatud andmetel läks täna (loe: 3 juuli) oma teed üks suur mudel Piibel.
Kaks vene keelt kõnelevat meest olid Piibel käinud ja miskipärast läks nende suur lennuk oma teed, täpsemalt deltaplaanerite angaari taha metsa. Lennuk on siiani seal ja otsingud lõpetati pimeduse saabudes. Otsiti isegi deltaplaanidega õhust seirates aga tulutult. Lendurid on veel tuvastamata aga sellega tegeletakse: nii palju siis infi tänasest Piibest. Kuuldavasti kollasel oli kõik OK, va Subzero, ee Submarine lennustiil...ok ok häired.
Ilm peaks ka talutav olema, kuigi hetkel puude latvad kõiguvad peaks siiski õhtul täiesti lennatav ilm olema.
no rohkem läbi lillede enam ei saa 
ei korras laks oli...edge lendas,vahest ka maandus,häirisin Maarekut,kiusasin Cuprumit, ja muidugi kahju on Boris-i lennukist mis õnnetul kombel endale otsa leidis :S (läbi vamise-isa ja juhtiva liidri käe) aga elu läheb edasi ja saame üle

ei korras laks oli...edge lendas,vahest ka maandus,häirisin Maarekut,kiusasin Cuprumit, ja muidugi kahju on Boris-i lennukist mis õnnetul kombel endale otsa leidis :S (läbi vamise-isa ja juhtiva liidri käe) aga elu läheb edasi ja saame üle

Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Ah mul käisid täna külalised. Sain ise ka aru, et ilmaennustusega panin pambusesse. Tuult pold ollagi (pole siiani) ja vihma tuli ka mõni tiba nii moe pärast.
Lennutada poleks ma saanud, tagatelik on puudu. Peab meisterdama, ootama või plaanima maandumised seisva propiga heinamaale.
Aga nagu ma aru saan oli teistel lõbus.
Muide, alates nädalavahest olen Viljandimaal Suislepas, seal annan õhtuti 10-11 paiku valu kooli spordiplatsile või mõnele heinamaale. Praegustes oludes ilmselt rohkem heinamaale.
Lennutada poleks ma saanud, tagatelik on puudu. Peab meisterdama, ootama või plaanima maandumised seisva propiga heinamaale.
Aga nagu ma aru saan oli teistel lõbus.
Muide, alates nädalavahest olen Viljandimaal Suislepas, seal annan õhtuti 10-11 paiku valu kooli spordiplatsile või mõnele heinamaale. Praegustes oludes ilmselt rohkem heinamaale.
Jep, õpetuseks siis veel kõigile, et vastuvõtja akud lennukis peavad olema joodetud, mitte need karbikesed mis osadel pultidel ja lennukikomplektidel kaasas on, kuhu siis 4 AA akut sisse käivad. Siis piisab vähimast vibratsioonist (ja sisepõlekatel on seda enam kui küll), et need akud karbikese hülgavad ja lennuk juhitamatuks muutub, nagu täna see asi oli. Minu käes oli pult õhkutõusu ajal aga ma arvan, et ei leidu ühtegi mudelisti kes arvaks, et ma trainer lennukit õhku tõsta ja 20 m lennutada ei suudaks. Peale hoojooksu tõstis lennuk nina nagu ikka, kerkis nii 2-3 m ja siis vajus aeglaselt kuid kindlalt vasakule küljele, minul jäi üle ainult vaadata kuidas asi asfaltile purunes. Õnneks on kahjustused parandatavad ja ma olen kindel et Boris juba lähipäevil jälle kõrgel õhus koos wingmaniga.
No pole hullu liimime kleebime triigime...
see puhtalt mu enese kooliraha.(seitse korda kleebi üks kord lenda)..ainult Marekust veidi kahju ja ka poisist...
AAAAAga lisaks veel võetud täna Gladiaator mida püüan kokku panna koos uue 7,5 se Tiger mootoriga...

AAAAAga lisaks veel võetud täna Gladiaator mida püüan kokku panna koos uue 7,5 se Tiger mootoriga...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Kindlam muidugi kokku joota aga välja hüppamise vastu peaks aitama kui akudele (kogu boksile mitte üksikutele elementidele
) mõned tiirud teipi ümber kerida (pole proovinud aga teibi alt veavalt, et plehku panevad).

Marek wrote:Jep, õpetuseks siis veel kõigile, et vastuvõtja akud lennukis peavad olema joodetud, mitte need karbikesed mis osadel pultidel ja lennukikomplektidel kaasas on, kuhu siis 4 AA akut sisse käivad. Siis piisab vähimast vibratsioonist (ja sisepõlekatel on seda enam kui küll), et need akud karbikese hülgavad ja lennuk juhitamatuks muutub, nagu täna see asi oli. Minu käes oli pult õhkutõusu ajal aga ma arvan, et ei leidu ühtegi mudelisti kes arvaks, et ma trainer lennukit õhku tõsta ja 20 m lennutada ei suudaks. Peale hoojooksu tõstis lennuk nina nagu ikka, kerkis nii 2-3 m ja siis vajus aeglaselt kuid kindlalt vasakule küljele, minul jäi üle ainult vaadata kuidas asi asfaltile purunes. Õnneks on kahjustused parandatavad ja ma olen kindel et Boris juba lähipäevil jälle kõrgel õhus koos wingmaniga.
-
- Posts: 258
- Joined: Tue Aug 02, 2005 9:45
- Location: Tartu
Niisiis ... Trainer on taastatud... ja Gladiaator ootab samuti nüüd lõpliku kokkupanemist....niiet ...
Aga laupäeval minust Viljandisse tulijat ei ole vist...kodust sireeni ei summuta isegi kõrvaklapid.... 


----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Väike soovitus oma kogemustest akude kokkujootmisel-klemmid,millega akud omavahel kokku joodetakse,ei tohi olla jäigad,vaid on soovitav teha näit 1mm jämedusest vasktraadist-siis ei allu nad vibratsiooni ja löökide hävitavale toimele,vaid annavad niipalju järele,et ühendus ei katke.Kindlasti tuleb pakk teibiga kõvasti kokku siduda.Viljandi suhtes tundub mulle,et tõsisem plaan tuleb ilmselt teha Pühapäevasele päevale,kuna ilmaprognoos tänaseks-homseks on pehmelt öeldes kehva.Pühapäevane ilmaprognoos tundub aga normaalne olevat.
Niih...Gladiaator3 on valmis...(ainult servod koos saatja ja vastuvõtjaga veel puudu) ... Wingman ei julge veel Trainerist kõrgemale tõusta esialgu olgugi et mnjahh... kuna ikkagi pisut shokivaprusevärin sees... olgugi et Gladiaatori tiiba heldimusega juba paitab...aga pea see aeg ju kohe kohe käes ... kui ta niimoodi jätkab... 
Marek me läheme jälle Piibele vast pühapäeval (kui ilm lubab) madalat profiiti hoidma et tulevikus olla joonel tegijatega Sinu klassist ....

Marek me läheme jälle Piibele vast pühapäeval (kui ilm lubab) madalat profiiti hoidma et tulevikus olla joonel tegijatega Sinu klassist ....

----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Kontrollige siis kõik kenasti 3 korda üle, raskuskese, raadio töökindlus (sõida lennukiga mööda maad kaugemale, õigem oleks tegelt lennukit 1,5 m kõrgusel hoida ja siis teine puldiga eemaldub ~ 200 m kaugusele, kui siis servod ei tõmble on ok), kõik poldid, mutrid liimi üle, vaata et kere sees miski ei loksuks ega otse vastu lennuki seina ei toetuks (nt akupakk vmt), vaata et kõik akud täis ja endal tuju hää, siis peaks kõik hästi minema. Edu!
Kas see ei ole siis iga lennuki manualis kirjas? Ma nagu uskusin, et iga lennutaja teebki seda enne igat lendu...cuprum wrote:Enne lendu peab piloot kontrollima kõigi juhtpindade tööd. Kaasa arvatud liikumise suunda. Antud juhul näitas lahkamine elekate valepidi liikumist.daapn wrote: Äkki jagate neid tarkusi?
Tegelikult on mul pisut kahju, et juba peale esimest crashi selle peale ei tulnud ;(
daapn