DJI Naza-M V2 with GPS throttle probleem
DJI Naza-M V2 with GPS throttle probleem
Sai siis kokku pandud Alien-X multikopter, aga on mõningaid probleeme:)
Alustaks siis sellest millest on kokku pandud.
Aju- DJI Naza-M V2 with GPS
Regud- HK 20A ja peale pandud saimonk soft.
Mootor- hexTronik DT750 750kv
Transmitter- Futaba 14SG
Vastuvõtja- futaba R7008SB
Vastuvõtja on ühendatud SBUSi. Ühendasin selle õpetuse järgi https://www.youtube.com/watch?v=qJZa7p3rsCU
Probleem
Et õhku tõusta pean gaasi kangi üle poole lükkama siis hakkab alles mootorid kiirem ringi käima.
Ütleme nii et kui gaas on keskel siis käivad mootorid rahulikult ringi, aga kui nõks gaasi juurde anda siis vaikselt läheb täis gaasile.
Teine asi on see et kuidas GPS tööle saada, et masin ise kõrgust ja paigalseisu hoiab?
Video probleemist https://www.youtube.com/watch?v=f7_yA_l ... e=youtu.be
Alustaks siis sellest millest on kokku pandud.
Aju- DJI Naza-M V2 with GPS
Regud- HK 20A ja peale pandud saimonk soft.
Mootor- hexTronik DT750 750kv
Transmitter- Futaba 14SG
Vastuvõtja- futaba R7008SB
Vastuvõtja on ühendatud SBUSi. Ühendasin selle õpetuse järgi https://www.youtube.com/watch?v=qJZa7p3rsCU
Probleem
Et õhku tõusta pean gaasi kangi üle poole lükkama siis hakkab alles mootorid kiirem ringi käima.
Ütleme nii et kui gaas on keskel siis käivad mootorid rahulikult ringi, aga kui nõks gaasi juurde anda siis vaikselt läheb täis gaasile.
Teine asi on see et kuidas GPS tööle saada, et masin ise kõrgust ja paigalseisu hoiab?
Video probleemist https://www.youtube.com/watch?v=f7_yA_l ... e=youtu.be
YAK 55
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Hei!
Oh jeerum, räägin ruttu ära, enne kui keegi hammustama tuleb, kasutusjuhendit lugesid, Youtube videosid vaatasid?
DJI Naza-M V2 Feature-A New Takeoff Mode
http://youtu.be/Iu5daRzYpY0
Naza-m V2 ei hakka ennem tõusma kui gaas pole poolepeale lükatud(kergelt üle poole).
Kangi keskasendis on kõrguse hoidmine, kui lükkad kangi "üle poole" hakkab kopter tõusma, kui tõmbad kangi "alla poole" hakkab kopter langema.
Naza ajuga, gaasikang ei käitu samamoodi nagu harilikud FC ajud. Ehk, propid külge ja vut vut lageda platsi peale katsetama, või lase kellelgi üle vaadata, ära näppe proppide vahele pista...
Parimat soovides,
-Ilmar-
Oh jeerum, räägin ruttu ära, enne kui keegi hammustama tuleb, kasutusjuhendit lugesid, Youtube videosid vaatasid?
DJI Naza-M V2 Feature-A New Takeoff Mode
http://youtu.be/Iu5daRzYpY0
Naza-m V2 ei hakka ennem tõusma kui gaas pole poolepeale lükatud(kergelt üle poole).
Kangi keskasendis on kõrguse hoidmine, kui lükkad kangi "üle poole" hakkab kopter tõusma, kui tõmbad kangi "alla poole" hakkab kopter langema.
Naza ajuga, gaasikang ei käitu samamoodi nagu harilikud FC ajud. Ehk, propid külge ja vut vut lageda platsi peale katsetama, või lase kellelgi üle vaadata, ära näppe proppide vahele pista...
Parimat soovides,
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Täpselt nii. Samamoodi käituvad ka DJI valged laiatarbe mänguasjad ning muteada ka Naza Lite.-Ilmar- wrote:Naza-m V2 ei hakka ennem tõusma kui gaas pole poolepeale lükatud(kergelt üle poole).
Kangi keskasendis on kõrguse hoidmine, kui lükkad kangi "üle poole" hakkab kopter tõusma, kui tõmbad kangi "alla poole" hakkab kopter langema.
Naza ajuga, gaasikang ei käitu samamoodi nagu harilikud FC ajud.
See on mugav - olenemata masina kaalust jääb hõljumine alati keskasendisse. Mõni isegi lisab gaasikangile vedrud, et pulk taastuks tagasi keskasendisse peale kangi vabastamist. Nagu DJI valgete mänguasjade orig pultidel. Kindlasti on nii mugavam süveneda filmimisse ja lihtsam igal hetkel kopteri kõrgus fikseerida.
Manual reziimis muidugi lükatakse prakt kõik automaatikad välja ja nii ka gaasikang muutub manuaalseks. Sellega saab testida masina tegelikku hõljumise punkti. Kui ka manualis on 50-60% lähedal siis kõik ideaalne. Kui kisub 70-80% kanti siis tasub mõelda dieedile või tõsta mootorite võimsust.
Sama jutt peaks kehtima ka viimaste versioonide APM ajude puhul.
multicopter pm lendab ja värki, F/S toimib.
Aga teema selles et ATT hoidmisega ei suuda nagu hakkama saada.
Eemaldasin puldil muidu ühe vidina et gaasi kang läheks ise automaatselt kesk asendisse, ja kui kasutan kõrgushoidjat siis ikkagi kopter vajub vaikselt allapoole, k asi võib oaslla GPS-is või mis
Aga teema selles et ATT hoidmisega ei suuda nagu hakkama saada.
Eemaldasin puldil muidu ühe vidina et gaasi kang läheks ise automaatselt kesk asendisse, ja kui kasutan kõrgushoidjat siis ikkagi kopter vajub vaikselt allapoole, k asi võib oaslla GPS-is või mis
YAK 55
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Hei!
Vaata kas "Naza assistant" programmis näeb kontroller, kui throttle kang on keskasendis,
et kang on ikka keskel? Kui on allapoole siis ehk sellest langemine? GPS ei mängi kõrguse hoidmisel rolli pigem ikka rõhuandur.
-Ilmar-
Vaata kas "Naza assistant" programmis näeb kontroller, kui throttle kang on keskasendis,
et kang on ikka keskel? Kui on allapoole siis ehk sellest langemine? GPS ei mängi kõrguse hoidmisel rolli pigem ikka rõhuandur.
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
Hei!
Kisub natuke teemast välja aga vastan ikka:
Esimene otsinguvastus:
http://wiki.dji.com/en/index.php/Barometric_Altimeter
Isegi Naza-M lite:
http://www.dji.com/product/naza-m-lite/feature
It contains inner damping, controllers, 3-axis gyroscope, 3-axis accelerometer and barometer in its light and small Main Controller.
It can measure flying altitude, attitude and therefore can be used for autopilot/automatic control.
Ainult GPSi saadud kõrguse näidu järgi on natuke ebatäpne kõrgust hoida...
Mingit sorti vanematel Naza kontrolleritel oli puudus, kui üks külg sai liigselt valgust.
Näiteks keerasid päikese poole siis rõhuandur hakkas pada panema.
Soovitati must teip ühele küljele kleepida. Võid netist otsida infot.
Naza-m v2 kontrolleril seda valguse muret pole(pole täheldanud). Selle vea puhul langeb kopter järsult allapoole.
Parimat soovides,
-Ilmar-
Kisub natuke teemast välja aga vastan ikka:
Esimene otsinguvastus:
http://wiki.dji.com/en/index.php/Barometric_Altimeter
Isegi Naza-M lite:
http://www.dji.com/product/naza-m-lite/feature
It contains inner damping, controllers, 3-axis gyroscope, 3-axis accelerometer and barometer in its light and small Main Controller.
It can measure flying altitude, attitude and therefore can be used for autopilot/automatic control.
Ainult GPSi saadud kõrguse näidu järgi on natuke ebatäpne kõrgust hoida...
Mingit sorti vanematel Naza kontrolleritel oli puudus, kui üks külg sai liigselt valgust.
Näiteks keerasid päikese poole siis rõhuandur hakkas pada panema.
Soovitati must teip ühele küljele kleepida. Võid netist otsida infot.
Naza-m v2 kontrolleril seda valguse muret pole(pole täheldanud). Selle vea puhul langeb kopter järsult allapoole.
Parimat soovides,
-Ilmar-
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
jap naza assistant näitab et gaasi kang on allapoole -75. Proovisin calibreerida aga ikka. Calibreerisin ära ja puldis sub-trimiga panin stickid keskasendisse, nüüd peab ainult proovima
-Ilmar- wrote:Hei!
Vaata kas "Naza assistant" programmis näeb kontroller, kui throttle kang on keskasendis,
et kang on ikka keskel? Kui on allapoole siis ehk sellest langemine? GPS ei mängi kõrguse hoidmisel rolli pigem ikka rõhuandur.
-Ilmar-
YAK 55
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Hei!
Jah subtrim pole hea asi, eriti kui see on pärast paigast aetud, mingi variandi puhul annab Naza error 29 veateate,
kui "MID POINT ERROR TOO BIG" Kui Naza hakkab punast tuld vilgutama siis "assistant" programmiga saad veateadet vaadata.
Küsin veelkord üle, ehk on ikkagi see "stick" kalibreerimine valesti toimunud?
Ehk sa ei pannud kalibreerimise lõpus kange keskele, samas kui gaasikang on vedruga ei tohiks see probleemiks olla...
Et kui kõik kangid püsti lükkasid siis "Naza assistant" programmis ei olnud kõik liugurid rohelised?
http://youtu.be/M8sxy6o8v7A?t=1m56s
Parimat soovides,
-Ilmar-
Jah subtrim pole hea asi, eriti kui see on pärast paigast aetud, mingi variandi puhul annab Naza error 29 veateate,
kui "MID POINT ERROR TOO BIG" Kui Naza hakkab punast tuld vilgutama siis "assistant" programmiga saad veateadet vaadata.
Küsin veelkord üle, ehk on ikkagi see "stick" kalibreerimine valesti toimunud?
Ehk sa ei pannud kalibreerimise lõpus kange keskele, samas kui gaasikang on vedruga ei tohiks see probleemiks olla...
Et kui kõik kangid püsti lükkasid siis "Naza assistant" programmis ei olnud kõik liugurid rohelised?
http://youtu.be/M8sxy6o8v7A?t=1m56s
Parimat soovides,
-Ilmar-
Last edited by -Ilmar- on Wed Oct 29, 2014 16:53, edited 3 times in total.
...ülevalt on ülevaade...
-Paranull- pildiblogi
-Paranull- pildiblogi
olgu
Tegin puldil data reseti ja ajul default seaded.
Aga paistab et viga ikka puldis, nimelt eemaldasin gaasi kangilt vidina et ise automaatselt alg asendisse läheb, aga vaatan puldi calibreerimise alt et kui gaasi kang on keskel(Vabas asendis) siis displei näitab et täpp ei ole keskel tahab nõksa juurde saada gaasi. Kuidas seda parandada saaks või pean puldile jublaka tagasi kruvima ja manuaalselt keskele lükkama?
Edit: Sain puldi calibreeritud, alguses ei näinud et saan teha seda:)
Tegin puldil data reseti ja ajul default seaded.
Aga paistab et viga ikka puldis, nimelt eemaldasin gaasi kangilt vidina et ise automaatselt alg asendisse läheb, aga vaatan puldi calibreerimise alt et kui gaasi kang on keskel(Vabas asendis) siis displei näitab et täpp ei ole keskel tahab nõksa juurde saada gaasi. Kuidas seda parandada saaks või pean puldile jublaka tagasi kruvima ja manuaalselt keskele lükkama?
Edit: Sain puldi calibreeritud, alguses ei näinud et saan teha seda:)
YAK 55
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
Futaba T14SG
FlyCamOne HD 720p
1. Controller näeb asja teisiti ja hoiab seda keskkohta rohelisena - tal on nii öelda lubatud ala, kus ta teab, et kus Stickid parasjagu on?Riibak wrote:olgu
Tegin puldil data reseti ja ajul default seaded.
Aga paistab et viga ikka puldis, nimelt eemaldasin gaasi kangilt vidina et ise automaatselt alg asendisse läheb, aga vaatan puldi calibreerimise alt et kui gaasi kang on keskel(Vabas asendis) siis displei näitab et täpp ei ole keskel tahab nõksa juurde saada gaasi. Kuidas seda parandada saaks või pean puldile jublaka tagasi kruvima ja manuaalselt keskele lükkama?
Edit: Sain puldi calibreeritud, alguses ei näinud et saan teha seda:)
2. Pult tuleb jah enne süsteemis kalibreerida
3. Seejärel kontrolleri assistentis
Peale DJI Naza assistenti kalibreerimist tuleb tekst (put sticks in center) ja panedki ning vajutad finish. See, et ta seal 1000 - 1000 ei ole ja ei näita kontrolleris täpselt keskel, ei oma tähtsust, kuna kopter pannakse ikka üles tõusma sinu gaasi kangi keskmisest asendist, mis sellest, et sul throttle linear on näiteks 65% mitte 50%.
Seega, võta propp maha, vaata - kas kõik mootorid töötavad ühtlaselt ja vajadusel kalibreeri ESC-id kui see valmidus puudub. Ja vaadates seda tootenimetust, siis vajadus peaks olema!
Pean silma su ESC-e: HK 20A ja peale pandud saimonk soft.