Tere lumi! eile oli jälle natukene igav,hakkasin jälle ehitama lume kelku.
pühapäeval peaks saama ehk juba esma sõidu teha,kui lumi alles.
Praegused mõõdud:45x30cm ning hobuseks 1300kv moto.
kabiini osa ja pool alus kelku oli mõttes katta pva ja j.paberiga + teip.
NB! Minu kelk ootab kindlasti kohe konkurente kes valmis lööma mind takistus rajal jne
Last edited by kyylik on Tue Nov 25, 2014 14:09, edited 1 time in total.
Mul jäi eelmine aasta projekt pooleli kuna talv oli lumevaba.
Kõik asjad välja freesitud ja ootavad kokku panekut.
Detailid 3mm pleksi klaas ja põhi too kasvuhoone materjal.
Mootoriks 2200kv kuna ei suutnud suuremat proppi ära mahutada.
Kui te nüüd küsite,et miks selline koorik peale jne jne.. kuna kui särts lumele tuleb siis peab ju end kuidagi kindlustama,,et teda kummuli saada!
Seega minu lume kelk on nüüd liikuv kindlus(ma loodan)
robink wrote:Mul oli ka plaanis selline valmis teha
Aga tee ära,lihtsalt olemasolevatest asjadest.Parim asi,Sa ei sõltu absoluutselt ilmast.No iseasi,kui Sul endal s...tt olla on.See riistapuu kannatab peaaegu kõik ära
See on nagu tagavararatas.Kui järsku on kõigile tuul liiast,võta välja ja põruta kasvõi kruusateel.
Põhi on lame.aind nurgad natukene kumeraks tehtud.ning põhi kaetud aind teibiga(mis suht ruttu katki läks)aga kavas see üle liimida selle kasvuhoone plastikuga.
sai siis kelk valmis,värvimine läks kahjuks natu nahka..olin unustand ära,et kui teip on all siis värv koorub kohe kui miski teip hiljem sinna peale satub.
täna siis oli korralik 30minta proovi sõitmist,rallyt,lendamist jne..
okok aind korra sain lendu! (kuna käbi miin oli lumel)
avastand nüüd kaks probleemi!
saba tüür oli liiga väike,ning teibi põhi kulub ikk suht kiirelt kui lumel nt oksad vms.
teibi asemele liimin plastiku parem.
aga nüüd küsimus..
kui panna saba tüürile peale pisike horisontaal tiib? ning selle tagumine osa natu alla suunatult,ehk siis moto ja hoog tõstavad natu tagumist osa,siis ei peaks ma ju tüüri suurendama.lisaks hüpetel on näha et nina kipub kerkima,ehk oleks hüpped ka nii paremad?
Minu projekt näeb ette eleVonide(vaidtiib) paigalduse tüüri kõrvale ja 3axis stabika neid kamandama.Et siis "kurvis kalluta vastu" puldist ja "seisa püsti,ära komista" stabikas.Suunda satabikas ei korrigeeriks,ainult "kõrgus" ja kalle.
Kas on mingeid eeliseid ka propellerite ees või pole mingit vahet?
Usun ,et ühest piisaks ka antud videos esitletud sõidukil.
Raskuskese on edf variandil madalal, seega stabiilsus suurem. Crashides ei murra propellerit ära. Kiirus suurem aga tarbib rohkem voolu. Saab üürida turbiiniga ei pea eraldi roolilehte ehitama.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
varustaja wrote: Crashides ei murra propellerit ära.
Aga juhul, kui s*** - sodi noh ventilaatorisse lendab
Propeller elab pisut sodi üle, korralikumate tuuridega "turbiini" aga teeb ikka üsna puhtaks.
Siis peaksin sulle oma hõljuki "supermatejalist" turbiini labasid tutvustama. Kaka korda on mootoril võll pooleks läinud. Vurr lendas seina sisse kinni @ 36000 pööret min. Sõidan siiani sama vurriga. Need hiina plastikud lendavad tõesti miljoniks kui vaja. Alati saab kaitsevõre ette panna.
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
Sain ka oma(Ufo turbo) Rc kelgu sõitma peale mõni päevast nupputust .
Lihtne viga miks mingi imelik hääl ja asi ei liikunud edasi ,lahendus : Lahenduseks siis selline asi, et ei tasu prope tagurpidi külge panna ja mõelda,et miks asi ei taha ültse edasi liikuda nüüdseks on viga parandatud ja asi toimib ideaalselt . (Selle propi pööramise peale tulin ise)
Terv. Ufo !
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team