Messerschmitt Bf109 lennusalga ehitamine.
Messerschmitt Bf109 lennusalga ehitamine.
Messerschmitt Bf109 lennusalga ehitamine:
alustasin vist 10.06.2014.plaanis on valmis saada nendega 16.08.2014.ning üritada osaleda Aircombatis:16.08.2014 Narva 3 etapp
Hetkel on plaanis ehitada 4-5lennukit.millest 1-2lennukit ei oma mootorit ega regu(varu kered)oleks raha printer siis varustaks kõik lennukid:D
Kuna hetkel on suvi siis nende ehitamiseks väga aega polegi.Kui kallab siis külm ja niiske(liimid väga ei hõiska kuivamisega siis)
cr 1-2tundi päevas,juhul kui viitsimist on:D
Kered ootavad hetkel ehitus luba:D kui test kere kannatab lennata siis saab nendega edasi toimetada.
Esimene test tiib läbis testid edukalt! Nüüd kolm tiiba ootavad katmist jne..
alustasin vist 10.06.2014.plaanis on valmis saada nendega 16.08.2014.ning üritada osaleda Aircombatis:16.08.2014 Narva 3 etapp
Hetkel on plaanis ehitada 4-5lennukit.millest 1-2lennukit ei oma mootorit ega regu(varu kered)oleks raha printer siis varustaks kõik lennukid:D
Kuna hetkel on suvi siis nende ehitamiseks väga aega polegi.Kui kallab siis külm ja niiske(liimid väga ei hõiska kuivamisega siis)
cr 1-2tundi päevas,juhul kui viitsimist on:D
Kered ootavad hetkel ehitus luba:D kui test kere kannatab lennata siis saab nendega edasi toimetada.
Esimene test tiib läbis testid edukalt! Nüüd kolm tiiba ootavad katmist jne..
Test lennud edukalt läbitud.mootori ja propi valik tundus hea.jäi mulje et 2200mah aku kestis kauem kui 5minutit,regu,aku ja mootor oli peale lende jahedad.algul oli vaja CG nihutada et liialt nina ei tõstaks.lennu omadused10p systeemis minupoolt 6.+lennuki nina kannatas ilusti maandumisi rohule(kartsin algul et nina ehk murdub vms)
Neid lennukeid peab ikk korralikult üle vaatama,väga kergelt kippus lennuk järsul pöördel pöörisesse langema.just kõrgustüüri järsul liigutamisel.kui gaas oli üle 70% siis vähenes see võimalus tunduvalt.eleronide äkilistele liigutustele kuuletus lennuk ilusti.
*nb! lisaks avastasin lennukil korraliku miinuse,,lennuki saba on suht habras.juhul kui ehitada tuleb veel mõni kere siis lisandub sinna kindlasti üks puidust pulk.
*Lisaks õigustas tublisti ära kabiini lahti lõikamine.enam ei pea lennuki akut ühendama,ning siis tiivad külge.Oli võimalik juba lennuk ennem valmis panna ja alles stardis ühendada akuga.
*nb! lisaks avastasin lennukil korraliku miinuse,,lennuki saba on suht habras.juhul kui ehitada tuleb veel mõni kere siis lisandub sinna kindlasti üks puidust pulk.
*Lisaks õigustas tublisti ära kabiini lahti lõikamine.enam ei pea lennuki akut ühendama,ning siis tiivad külge.Oli võimalik juba lennuk ennem valmis panna ja alles stardis ühendada akuga.
Hetkel siis valmivad lisa lennukid aastaks 2015.hetkel on plaanis teha kokku 10kit mudelit.
Lisaks 5 neist hakkab lendama sellise camoga:
ning teised 5 sellisega:
Uuendused mis kavas teha on:
Tiivad liimin neil kerega kokku.
Aku vahetus käib läbi kabiini,
ning regu reisib nüüd küljelt hoopis aku peale.
Oleks tahtnud teha ka ühe spetsal lennuki eesti lipuga jne.aga meil vist neid pole kunagi lennand?või ehk soovitusi milline võiks selle lennuki camo olla.Parim pakutud camo lahendus läbi ühele lennukile peale kh
Lisaks 5 neist hakkab lendama sellise camoga:
ning teised 5 sellisega:
Uuendused mis kavas teha on:
Tiivad liimin neil kerega kokku.
Aku vahetus käib läbi kabiini,
ning regu reisib nüüd küljelt hoopis aku peale.
Oleks tahtnud teha ka ühe spetsal lennuki eesti lipuga jne.aga meil vist neid pole kunagi lennand?või ehk soovitusi milline võiks selle lennuki camo olla.Parim pakutud camo lahendus läbi ühele lennukile peale kh
mõned värvi lahendused.olemas mudeli originaal varjandid ka,stendi mudelil kaasas.
http://zoom.nl/foto/full/bewerkte-fotog ... t_id=21011
http://zoom.nl/foto/full/bewerkte-fotog ... t_id=21011
ja mina tegin sellise originaal värvides.väga palju oleneb mis täht on nr taga.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 112&page=2
http://zoom.nl/foto/full/bewerkte-fotog ... t_id=21011
http://zoom.nl/foto/full/bewerkte-fotog ... t_id=21011
ja mina tegin sellise originaal värvides.väga palju oleneb mis täht on nr taga.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 112&page=2
53457079
Ridali lennuklubi.
Ridali lennuklubi.
Edu ehitamisel. Minu teada pole ükski messer Eesti lipu värve kandnud. Camo osas on mul üks väga üldine soovitus, vaata seda teemat: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2799.kyylik wrote:Hetkel siis valmivad lisa lennukid aastaks 2015.hetkel on plaanis teha kokku 10kit mudelit...
...Oleks tahtnud teha ka ühe spetsal lennuki eesti lipuga jne.aga meil vist neid pole kunagi lennand?või ehk soovitusi milline võiks selle lennuki camo olla.Parim pakutud camo lahendus läbi ühele lennukile peale kh
lennusalk
Lugesin idanaabrite combati meeste teemat.Nemad peavad oluliseks värvimist-kui võistled endast parematega geupis siis peab olema disain võimalikult vähe silmatorkav ja vastupidi.Üks nende tõsisemaid tegijaid on välja toonud terve pika rea põhitõdesid ja VÄGA konkreetselt.Jutt kole pikk aga kui igav hakkab,siis ehk tõlgin olulisema ära siia.Selle läbilugemisel oluliselt targem ja oskab tähelepanu pöörata asjadele millest aimugi ei olnud.