CESSNA & PIPER
CESSNA & PIPER
Mõlemad ilusad ülatiivalised masinad,kas neid klassifitseerida "traineriteks" või juba pilotaazimudeliteks?
Tiivad ca1600-1800mm,masinatel kaalu ca2-2,5kg.
Kõrgus,pöörde,kaldtüürid.
Loomulikult mitte algajale,aga mudel 3 võiks vist olla.
Kas kellelgi on kogemusi ka nenede masinate lennutamise osas?
Juurde ka hea ülevaatlik link erinevate mudelite higeelust,sisaldab ka videomaterjali : http://www.masportaviator.com/fh_otfl.asp
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
selline 3kilone cessna mul on
noh lendab küll, pilotaazikas ta ikka ei ole, mõeldud on lendama ikka nii nagu "suured" seda teevad, et siis õhku, pöörded paremale ja vasakule ja põhimõtteliselt kogu lugu.
lihtsalt ilus vaadata kui selline lendab
ja pole ta ka eriti aeglane lendaja, kõik sellised puust koopialennukid aeglasel kiirusel kukuvad läbi kohe, kogemus värske
noh lendab küll, pilotaazikas ta ikka ei ole, mõeldud on lendama ikka nii nagu "suured" seda teevad, et siis õhku, pöörded paremale ja vasakule ja põhimõtteliselt kogu lugu.
lihtsalt ilus vaadata kui selline lendab
ja pole ta ka eriti aeglane lendaja, kõik sellised puust koopialennukid aeglasel kiirusel kukuvad läbi kohe, kogemus värske
kogun vanu vene lennukimootoreid
Käisin Kullos ja palga olin ka just kätte saanud,ja nii se siis juhtuski.
Nüüd on jälle üks meetrine õnnetus juures.
Siin on veel pilte. http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33
Muidu päris kensti tehtud,vajas veidi triikimist ja tiib tahtis ka rihtimist,kõik pisijubinad kaasas,nagu ikka.
Kui mootori regust jagu saan (saksa ja prantsuse manual),siis võib pühap platsile tulla.
Servod ja vastuvõtja ja Lipod on olemas.
Ehk Ropkalt väike komentaar iselendamise osas,et kui stabiilne on ,kas pöörab ennast ise otseks (nagu treeningmudelid)?
Nüüd on jälle üks meetrine õnnetus juures.
Siin on veel pilte. http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33
Muidu päris kensti tehtud,vajas veidi triikimist ja tiib tahtis ka rihtimist,kõik pisijubinad kaasas,nagu ikka.
Kui mootori regust jagu saan (saksa ja prantsuse manual),siis võib pühap platsile tulla.
Servod ja vastuvõtja ja Lipod on olemas.
Ehk Ropkalt väike komentaar iselendamise osas,et kui stabiilne on ,kas pöörab ennast ise otseks (nagu treeningmudelid)?
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Cessna valmis
Sain väikse cessna lõplikult valmis.
Mootor on jube jõhker ja prop viskab pisut(vist sama põhjus mis kunagi Vanalgi,puurisin ehk augu veidi viltu).
Esialgu ilma ja aja puudumisel pule veel saanud proovida,reguleerida.
Vaata: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33
Mootor on jube jõhker ja prop viskab pisut(vist sama põhjus mis kunagi Vanalgi,puurisin ehk augu veidi viltu).
Esialgu ilma ja aja puudumisel pule veel saanud proovida,reguleerida.
Vaata: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Vigurlennumudel peab ka selililennus hästi lendama. Selleks otstarbeks alt peaaegu sirged tiivaprofiilid ei sobi. Vigurlennus on tiivaprofiil sümmetriline. Kasutatakse ka sujuvalt muutuvat profiili - keskel kaksikkumer ja tiiva otsas sümmeetriline.
Need on tavalised "ringikärutamislennukid".
Tuulest niipalju, et siin on määrav tiiva pinnakoormatus. Umbes kuni 40 g/dm2 on vaiksema ilma lennukid.
Tuule vastu aitab võimas mootor, mõjusad tüürid, timmis lennuk ja kõige tähtsam - hea piloot.
Need on tavalised "ringikärutamislennukid".
Tuulest niipalju, et siin on määrav tiiva pinnakoormatus. Umbes kuni 40 g/dm2 on vaiksema ilma lennukid.
Tuule vastu aitab võimas mootor, mõjusad tüürid, timmis lennuk ja kõige tähtsam - hea piloot.
Selline Piper on rohkem vaikse ilma lennuk ja tahab enne lendama minekut tugevdamist ja pisut ümberehitamist,siin foorumis on kusagil ka sellest räägitud.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO