CESSNA & PIPER

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

CESSNA & PIPER

Post by Ervin2 »

Image



Image


Image


Image

Mõlemad ilusad ülatiivalised masinad,kas neid klassifitseerida "traineriteks" või juba pilotaazimudeliteks?
Tiivad ca1600-1800mm,masinatel kaalu ca2-2,5kg.
Kõrgus,pöörde,kaldtüürid.
Loomulikult mitte algajale,aga mudel 3 võiks vist olla.
Kas kellelgi on kogemusi ka nenede masinate lennutamise osas?
Juurde ka hea ülevaatlik link erinevate mudelite higeelust,sisaldab ka videomaterjali : http://www.masportaviator.com/fh_otfl.asp
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

selline 3kilone cessna mul on
noh lendab küll, pilotaazikas ta ikka ei ole, mõeldud on lendama ikka nii nagu "suured" seda teevad, et siis õhku, pöörded paremale ja vasakule ja põhimõtteliselt kogu lugu.

lihtsalt ilus vaadata kui selline lendab
ja pole ta ka eriti aeglane lendaja, kõik sellised puust koopialennukid aeglasel kiirusel kukuvad läbi kohe, kogemus värske

Image
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Käisin Kullos ja palga olin ka just kätte saanud,ja nii se siis juhtuski.
Nüüd on jälle üks meetrine õnnetus juures.

Image

Siin on veel pilte. http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33

Muidu päris kensti tehtud,vajas veidi triikimist ja tiib tahtis ka rihtimist,kõik pisijubinad kaasas,nagu ikka.
Kui mootori regust jagu saan (saksa ja prantsuse manual),siis võib pühap platsile tulla.
Servod ja vastuvõtja ja Lipod on olemas.

Ehk Ropkalt väike komentaar iselendamise osas,et kui stabiilne on ,kas pöörab ennast ise otseks (nagu treeningmudelid)?
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Cessna valmis

Post by Ervin2 »

Sain väikse cessna lõplikult valmis.
Mootor on jube jõhker ja prop viskab pisut(vist sama põhjus mis kunagi Vanalgi,puurisin ehk augu veidi viltu).
Esialgu ilma ja aja puudumisel pule veel saanud proovida,reguleerida.
Vaata: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album33

Image
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Väga ilus tegu!

Edu!
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

Mul selline küsimus pistikus müüdava Piper'i kohta, et kui suurt tuult ta umbes kannatab?
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Millise piperi?
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Vigurlennumudel peab ka selililennus hästi lendama. Selleks otstarbeks alt peaaegu sirged tiivaprofiilid ei sobi. Vigurlennus on tiivaprofiil sümmetriline. Kasutatakse ka sujuvalt muutuvat profiili - keskel kaksikkumer ja tiiva otsas sümmeetriline.
Need on tavalised "ringikärutamislennukid".
Tuulest niipalju, et siin on määrav tiiva pinnakoormatus. Umbes kuni 40 g/dm2 on vaiksema ilma lennukid.
Tuule vastu aitab võimas mootor, mõjusad tüürid, timmis lennuk ja kõige tähtsam - hea piloot.
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

mart63 wrote:Millise piperi?
sellise
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Selline Piper on rohkem vaikse ilma lennuk ja tahab enne lendama minekut tugevdamist ja pisut ümberehitamist,siin foorumis on kusagil ka sellest räägitud.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Post Reply