Kukkus alla:)
Kukkus alla:)
Käisin täna siis lennutamas, mitte enam hõljutamas.
Käsil oli kolmas aku , lasin päris kaugele ja kõrgele kuid järsku enam ei allunud käskudele ja kukkus alla.
Õnneks oli pehme maandumine ja mitte midagi ei juhtunud:)
Panin püsti ja lennutasin edasi...
Milles võiks olla probleem?!
Käsil oli kolmas aku , lasin päris kaugele ja kõrgele kuid järsku enam ei allunud käskudele ja kukkus alla.
Õnneks oli pehme maandumine ja mitte midagi ei juhtunud:)
Panin püsti ja lennutasin edasi...
Milles võiks olla probleem?!
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Re: Kukkus alla:)
Piloodisartjom112 wrote: Milles võiks olla probleem?!
Tegelikult küll kaks võimalust. Esimene juba eelpool mainitu - kui lased mudeli liiga kaugele, siis täiesti võimalik, et ei saa enam asendist täpselt aru, arvad, et mudel teises asendis - ning nii tekkibki mittejuhitavuse tunne. Lisaks ilmselt veel ka paras paanikamoment.
Teine võimalus see, et tõepoolest lendasid levist välja, ning saatja enam ei võtnud. Täpsemaks diagnoosiks peaks natuke rohkem andmeid omama - mis süsteem, kuidas failsafe sätitud...
Kopter ei olnud väga kaugel!
Vaatasin et kopter hakkab vaikselt alla vajuma andsin kaasi juurde kuid ei mõjunud ja niimoodi ta rahulikult alla kukkuski...
Kasutan 9XR ja Frsky saatja moodulit ja vastuvõtjat!
Vaatasin et kopter hakkab vaikselt alla vajuma andsin kaasi juurde kuid ei mõjunud ja niimoodi ta rahulikult alla kukkuski...
Kasutan 9XR ja Frsky saatja moodulit ja vastuvõtjat!
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Sul võis ka aku lihtsalt tühjaks saada. Olen tähele pannud, et kui aku pinge on peale lendu ~3,8, siis lennu ajal võis see vabalt olla 3,5-3,6V. Peale maandumist vaatad, et aku korras, tegelikult oli juba alla piiri. Akul taastub pinge natuke, kui koormus kaob.
Mida vanem aku, seda suurem kukkumine/taastumine.
Mida vanem aku, seda suurem kukkumine/taastumine.
Last edited by Riff on Sat Feb 28, 2015 21:35, edited 1 time in total.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Pista sireeniga akuvaht peale, siis on kohe selgem pilt. NB! Jahedama ilmaga kukub aku mahtuvus kiiresti, ära seda unusta lennuaega jälgides.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Akuvahile võid panna ka 3,7V. Vaata üle, kas esc-l on madala pinge alarm/funktsioon ning mille peale see on seadistatud.
Aku kolmas element on kehvapoolne v siis halb kontakt.
Aku kolmas element on kehvapoolne v siis halb kontakt.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Nunuh, tundub, et tegu mitte kontrolli kaotamisega, nagu alguses mainitud, vaid jah, pigem "väsimisega" (aeglane allavajumine).artjom112 wrote:Ühe aku jama ainult, teised akud on OK
Aga sellisel juhul tõepoolest akuvaht väga abiline. Kas siis lihtsalt balansseri otstesse (kõige lihtsam) - või, Su puldi kirjeldust järgi, äkki võimalik ka puldi peale alarm panna. NB! kui akud siukesed ebastabiilsed, siis soovitaksin vahi panna *igale* purgile - üks suure sisetakistusega purk võib teiste purkide hea soorituse ära nullida küll.
TIME - see peaks näitama seda, et laadija ei jõudnud oma tööga hakkama saada. Antud juhul siis kahtlustan, et ei suudetud purke mõistlikult (mõistliku aja jooksul) ära balansseerida. Võimalik, et üks purkidest on lõpplikult töövõimetu.
Eespool soovitatud ESC-ide "väänamisest". Tee mis Sa teed, aga palun ära "järsku ärakukkumist" madala pinge aktsiooniks vali