Aku tuleb Markolt - pole mõtet välismaalt tellida. Milline on mõttekas aku, mis "markolaost" saadaval? Kas muud jupid sobivad? Muutsin viimasel hetkel mootorid teiseks, sest teised kõik EU laost otsas .
4M
Quad või hexa - teisele ringile :D
Nii, muutsin aku ja mootorid ära. Kas nüüd parem:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing?
4M
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing?
4M
Ilus, tark ja osav
Loll küsimus, aga kas nt sellised propid on siis õiged?Need küll 9x4,7 aga ma ei suutnud 9x6 leida .
Milleks on tulevikus GPS vaja? Kas see suudab hoida quadi ka stabiilsemana? Lisaks olen aru saanud, et kui on GPS (ja äkki mingi jubin veel vajalik), siis suudab quad ise koju tulla, aga kas midagi veel? Seega pole päris kindel, kumma aju peaks võtma. Kas selle, mis nimekirjas või 69€ Naza? Naza on foorumis küll hullult kiidetud, aga kui sellele sobivaid seadmeid raske leida (odavalt), siis pole sellest ka eriti kasu.
4M
Milleks on tulevikus GPS vaja? Kas see suudab hoida quadi ka stabiilsemana? Lisaks olen aru saanud, et kui on GPS (ja äkki mingi jubin veel vajalik), siis suudab quad ise koju tulla, aga kas midagi veel? Seega pole päris kindel, kumma aju peaks võtma. Kas selle, mis nimekirjas või 69€ Naza? Naza on foorumis küll hullult kiidetud, aga kui sellele sobivaid seadmeid raske leida (odavalt), siis pole sellest ka eriti kasu.
4M
Ilus, tark ja osav
Suhtarv peaks olema ikka vastupidi esitatud ehk 2:1carebear wrote:Sa pead ikka need pikad õhtud ette võtma. Antud hetkel need mootorid ei tohiks tõsta su masinat ülessegi. Keskmine suhe rahuliku lennu puhul võiks olla 1:2 ehk kui su mass on 1200g, siis tõmme peaks olema 2400g. Sellisel juhul saaksid hõljuda juba poole gaasiga.
1:2 puhul oleks 1200gr pooleks jagatuna
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Nüüd veel lahtine pult + vastuvõtja. Kas näiteks Turnigy TGY-i6 sobib? Hakkas jubedalt meeldima X650 V4 Carbon 650mm raam ja kui võimalik paneksin sinna T-shape Carbon Fiber Landing Gear jalad alla. Tuleb küll kallim ja raskem, aga välimuselt palju ilusmam ja äkki vibra ka vähem? Kas selle raamiga peaks nüüd jälle võimsamad mootorid osta (kaal 880g ). Kuidas ma arvutan, palju mootorid tõsta jõuavad?
4M
4M
Ilus, tark ja osav
Tõsi nii ta on, minu viga.nemo wrote:Suhtarv peaks olema ikka vastupidi esitatud ehk 2:1carebear wrote:Sa pead ikka need pikad õhtud ette võtma. Antud hetkel need mootorid ei tohiks tõsta su masinat ülessegi. Keskmine suhe rahuliku lennu puhul võiks olla 1:2 ehk kui su mass on 1200g, siis tõmme peaks olema 2400g. Sellisel juhul saaksid hõljuda juba poole gaasiga.
1:2 puhul oleks 1200gr pooleks jagatuna
Võta mingi mootor, copy selle nimi, kirjuta thurst lõppu ja pane google otsingusse ning siis loe tabelidest.Aqua wrote:Nüüd veel lahtine pult + vastuvõtja. Kas näiteks Turnigy TGY-i6 sobib? Hakkas jubedalt meeldima X650 V4 Carbon 650mm raam ja kui võimalik paneksin sinna T-shape Carbon Fiber Landing Gear jalad alla. Tuleb küll kallim ja raskem, aga välimuselt palju ilusmam ja äkki vibra ka vähem? Kas selle raamiga peaks nüüd jälle võimsamad mootorid osta (kaal 880g ). Kuidas ma arvutan, palju mootorid tõsta jõuavad?
4M