Homsest hakkab täiendatud kaart kehitma, päris kirjuks on asi läinud
Üldine info: https://aim.eans.ee/index.php?option=co ... 19&lang=et
Kaart: https://aim.eans.ee/Files/UPLOADED_FILE ... R_2015.pdf
Põhilised muudatused võrreldes eelmise versiooniga on järgmised:
• Kaardi uus formaat;
• Uued õhunavigatsiooni takistused;
• Lisatud uued ohualad: EED24, EED25, EED26, EED27, EED29, EED30;
• Uuendatud informatsiooni madallennualade kohta;
• Uuendatud informatsiooni purilennualade kohta;
• Uuendatud informatsiooni Tallinna lähenemisala (TMA) ja lähiala (CTR) kohta;
• Lisatud informatsioon Ämari CTR kohta;
• Uuendatud järgmist informatsiooni Tartu lennuvälja kohta: ◦ Tartu TMA;
◦ Tartu CTR sisenemise ja väljumise punktid;
◦ Tartu CTR ootetsooni asukoht;
◦ Tartu CTR harjutus- ja treeningtsoonid;
• Uuendatud järgmist informatsiooni Pärnu lennuvälja kohta: ◦ viitepunkti kõrgus ja maandumisraja pikkus;
◦ navigatsiooniseadmed;
• Uuendatud informatsiooni Kuressaare õhuruumi kohta;
• Uuendatud informatsiooni Kärdla õhuruumi kohta;
• Uuendatud Ridali ja Kihnu lennuvälja sagedus;
• Uuendatud Soome, Venemaa ja Läti õhuruumi infot;
Aeronavigatsiooniline kaart - ICAO 1:500 000 28 MAY 2015
Re: Aeronavigatsiooniline kaart - ICAO 1:500 000 28 MAY 2015
Krt, kas ma nägin õieti, et enamustes "ajalistes" piirkondades oli G+ ära hammustatud ;(
Re: Aeronavigatsiooniline kaart - ICAO 1:500 000 28 MAY 2015
Selgitage mulle lollile mis seal vahet on kas G+ või mitte. Eeskirjade järgi oli ikka ka G+ tsoonis samuti nagu D tsoonis nõutav lennutamisluba juhtimistorni tööaegadel.cuprum wrote:Krt, kas ma nägin õieti, et enamustes "ajalistes" piirkondades oli G+ ära hammustatud ;(