UAV Catch and Watch
UAV Catch and Watch
UAV-de tuvastamise ja allatoomise süsteemi prototüüp on väidetavalt tööle saadud:
http://www.electronics-eetimes.com/en/u ... =222925212
http://www.electronics-eetimes.com/en/u ... =222925212
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Need "allatoojad" peavad ise ka head piloodid olema. Kui lihtsalt rahvakohal alla kukutada on see mitte piloodi süü vaid ikka selle kes lennu momentaalselt peatab. Ja kui nüüd edasi mõelda siis saab ju kaaperdajat ka veel kaaperdada Kuidas panna vasaku käelist sekundiga parema käega kirjutama. Ei saa aru aga kui kirjutatakse ,et see on võimalik siis nii ta on ka. Üks vanamutt nägi ka kuuri ukse peal kirja "Хуй" aga lähemal uurimisel selgus ,et kuuris olid siiski puud. Demogu kuidas see kaaperdamine käib. Tahaks näha.
Kui see nii kerge oleks võiks ju ka maa pealt suurema lennuki juhtimise üle võtta.
Kui see nii kerge oleks võiks ju ka maa pealt suurema lennuki juhtimise üle võtta.
Mingit allatoomist ju ei ole, on ainult miniradar. Mis väidetavalt tuvastab Hubsani suuruse putuka 8km kauguselt ära
Ja siis on veel "frequency analyser that allows us to track the signal source of the radio controlling the drone"
Aktiivse segamise kohta on öeldud, et "several options are being explored", mis on poliitkorrektne versioon vastusest "ega me tegelikult ei tea veel isegi, kuidas ja kas üldse seda teha saab".
Üldiselt kõlab rohkem nagu mõni Kickstarteri pitch, millele selle jutu järgi küll toetust lubada ei julgeks.
Ja siis on veel "frequency analyser that allows us to track the signal source of the radio controlling the drone"
Aktiivse segamise kohta on öeldud, et "several options are being explored", mis on poliitkorrektne versioon vastusest "ega me tegelikult ei tea veel isegi, kuidas ja kas üldse seda teha saab".
Üldiselt kõlab rohkem nagu mõni Kickstarteri pitch, millele selle jutu järgi küll toetust lubada ei julgeks.
Nu hetketeadmiste baasil kaldun arvama, et konkreetse võõra drooni konkreetsesse kohta "alla toomine" ilma füüsiliste abivahenditeta suht ülejõu käiv teema.
Ühelt poolt võimalik eeter ära jammida - "alla potsatavad" ka seadusekuulekad lennuvahendid. Lisaks veel ka see teema, et kui *osa* masinaid hakkab sujuvalt maanduma, teine osa jääb lihtsalt õhku rippuma, kolmas osa lendab koju ja neljas osa siis lihtsalt alla potsatab või taevalaotusse (rahvamassi sisse) lendab.
Raadioteel ülevõtmine - kah kahtlane. Enamus pisut arenenumaid süsteeme kasutab siiski kasvõi mingil määral turvatud sidekanalit. Teoreetiline võimalus muidugi konkreetse drooni protokoll ja seadmete ID-d lahti haturada, ning siis üritada originaalsaatjast "üle karjuda" - aga selline karjumine võib viia jällegi teiste (asjasse mittepuutuvate) seadmete jammimiseni.
Ühelt poolt võimalik eeter ära jammida - "alla potsatavad" ka seadusekuulekad lennuvahendid. Lisaks veel ka see teema, et kui *osa* masinaid hakkab sujuvalt maanduma, teine osa jääb lihtsalt õhku rippuma, kolmas osa lendab koju ja neljas osa siis lihtsalt alla potsatab või taevalaotusse (rahvamassi sisse) lendab.
Raadioteel ülevõtmine - kah kahtlane. Enamus pisut arenenumaid süsteeme kasutab siiski kasvõi mingil määral turvatud sidekanalit. Teoreetiline võimalus muidugi konkreetse drooni protokoll ja seadmete ID-d lahti haturada, ning siis üritada originaalsaatjast "üle karjuda" - aga selline karjumine võib viia jällegi teiste (asjasse mittepuutuvate) seadmete jammimiseni.
Ei pruugi nii olla. Pole küll kindel, aga kui mehitatud lennumasin lendab keelualasse, see alla lastakse ja rusud kahju teevad, siis süü peaks ikkagi piloodil olema. Tema lendas keelualasse.prosper wrote:Need "allatoojad" peavad ise ka head piloodid olema. Kui lihtsalt rahvakohal alla kukutada on see mitte piloodi süü vaid ikka selle kes lennu momentaalselt peatab.
...
Elektromagnetkiirguse avastamise, jälgimise ja segamise tehnoloogia peaks olema suht arenenud juba. Passiivradarid jms.
Huvitav kui suure kiirgusvälja töötav elektrimootor tekitab.
Nuu kuidas võtta Malaysia Airlinesi lend 17 sisenes ka " separatistide kontrollitavasse" alasse ja vastutuse võttis enda peale keegi Igor Girkin.(kes arvatavasti polnud piloot) Jääpurikas sulab päiksesoojusest räästast lahti ning kukub pähe. Vaevalt ,et Ilmataat vastutuse endale võtab (jummalaste lahe demagoogi näide)kui mehitatud lennumasin lendab keelualasse, see alla lastakse ja rusud kahju teevad, siis süü peaks ikkagi piloodil olema.
Ja mõistlik ei ole neid "droone" ilmselt rahva kohal alla "tulistada".
Tervemõistusega aerofotograaf küsib tõenäoliselt luba üritustel pildistamiseks ja siis ka kohtades kus ei ohustaks publikut. Me küsisime luba võidupüha paraadil pildistamiseks ja saime eitava vastuse turvakaalutlustel. Ja me ei lennanud ega pildistanud. Kuidagi võiksid muidugi ametnikud aru saada mis on "drooni lennutaja" ja aeropiltniku erinevused. No jah isegi püüdsime läheneda asjale nii, et julgeoleku töötajate valvsa pilgu all tõstaks ehk kopteri üles ja vaid teatud kohas. Kuid EI oli nii kindel ,et polnud mõtet isegi demolendu eelnevalt teha ja näidata kuidas asi tegelikult toimib. Õnneks on meil väljakul Pritsumaja torn kus telekaamera pilti võttis ja piltnikud pildistasid
Ja kas te mäletate kust ja millal see hüsteeria nende "droonide" vastu lahti pääses. Või oli see lihtsalt üks võimalus ametnikel tõestada kui tõsiselt nad tööd teevad.
Veel üks demagoogiline näide minu poolt "Kliima soojenemise ja heitgaaside taga on peeretavad lehmad", nii ei jäägi muud üle kui ellujäämise nimel asuda võitlusesse lehmakarjadega Tegelikult saab tuvastada ka lehma omaniku ja teda trahvida. Probleem heitgaasidega on globaalsem kui võitlus Droonidega.
Väike märkus(ärge minu juttu päris südamesse võtke ja jooge ikka piima ning sussutage grillil maitsvat loomaliha)
Kui mehitatud lennumasin alla lastakse, siis selleks hetkeks kui rusud kahju tegema hakkavad, on piloodil juba täiesti ükskõiktikka wrote:Pole küll kindel, aga kui mehitatud lennumasin lendab keelualasse, see alla lastakse ja rusud kahju teevad, siis süü peaks ikkagi piloodil olema. Tema lendas keelualasse.
Sõltub, kui suureks potensiaalset kahju hinnatakse.tikka wrote: Ei pruugi nii olla. Pole küll kindel, aga kui mehitatud lennumasin lendab keelualasse, see alla lastakse ja rusud kahju teevad, siis süü peaks ikkagi piloodil olema. Tema lendas keelualasse.
Perventatiivset destruktiivse jõu kasutamist võiks "üle võlli" keerata näitega sellest, et liikluskaameratesse monteeritakse fotoapastraadi asemel bazookad. Ületad kiirust +7, saad HEAT'i sappa.
Jättes keelualad (liig erinevad põhjused) kõrvale, võiksime siiski oletada, et isegi rahvamassi kohal lendava piraatpiloodi poolt juhitud drooni allakukkumine ja tekitatav kahju on tunduvalt väiksema tõenäosusega *ilma* "haavlipüssi laengut saamata", kui peale eespool mainitud sündmust. Hakkab vist tegelikult juba pisut meenutama ühe tlna linnaviletsuse ametnikuhärra paranoiat, kus ta uuris politseilt, et kas ta tohib tema aknast nähtava drooni alla tulistada. Kusjuures, kui ma õieti mäletan, siis tol korral lennati lennuloaga, ning üldse mitte tolle taadi luuramiseks.
Mõistlik on neid "droone" rahva kohal mitte lennutada. Viidatud artikli ühed võtmesõnad on tõenäoliselt Yet, the recurring unauthorized flights that have been reported in the French national press over sensitive sites (embassies, nuclear or other industrial sites) have brought bad publicity to drones in general, making French authorities fear that those flights may be tied to terrorist or other criminal activities.prosper wrote: ...
Ja mõistlik ei ole neid "droone" ilmselt rahva kohal alla "tulistada".
...
Näiteks kui mõne võimekama riigi juhtiva isiku poole lendab üritusel tundmatu "droon", siis tõenäoliselt tegeletakse lennumasina ja selle lennutajaga. Kui see "droon" jõuga alla tuuakse ja süütu kõrvalseisja saab vigastada ei hakka tõenäoliselt keegi allatoojat süüdistama.
Mõnes kohas on "drooni" lennutamine kutsunud esile palju lõbu ,nalja ja viha üheaegselt. https://www.youtube.com/watch?v=zbnDr_IbdIU Äge vidin Kas see klassifitseerub liputamise,avaliku korra rikkumise või vidina ebaotstarbelise kasutamise alla Kuidas küsida lennuluba sellisele lennumasinale https://www.youtube.com/watch?v=z_O0h7AZCL4
https://www.youtube.com/watch?v=pvwzuJtI1Ho
https://www.youtube.com/watch?v=pvwzuJtI1Ho
Üht UAV allatoomise seadmekompleksi juba tükk aega reklaamitakse:
https://youtu.be/P8aZ0zWX3SA
https://youtu.be/P8aZ0zWX3SA
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit