cavalier_mk4
cavalier_mk4
Tere! vaikselt nokitsen juba uue lennuki kallal. lennukiks sai valitud cavalier_mk4 .joonised mida algul kasutasin olid nn.control line lennuki omad.tegin mõned muudatused,vahetasin ka tiiva profiili välja.ei teagi kas enam saab öelda et tegu cavalier_mk4,pigem nässu.
Kasutan endiselt samu materjaale mis alati. finnfom 5cm paksune.natukene vineeri,grill tikud ja j.paber.
Lennuki tiivad tulevad 1m.toiteks jälle 1300kv moto mis vedas se5a edukalt.
Kasutan endiselt samu materjaale mis alati. finnfom 5cm paksune.natukene vineeri,grill tikud ja j.paber.
Lennuki tiivad tulevad 1m.toiteks jälle 1300kv moto mis vedas se5a edukalt.
0.5% päevas.Natukene siis ka ehitamisest(nii nagu mina seda teen):
nüüd vaja lõigata mõlemad kere pooled tühjaks.praegu oli kogu kere kaaluks 82g.peale tühjendust ehk venitab 50g peale juba.soovitan endiselt finnfoami kasutada,kindlasti on ka paremaid materjaale.aga mle tundub et nt rakveres on finnfoam ainuke asi mida saad poest kohe,ning mis pole ka kallis.5,x euri tahvel.
st: sellest saab cr 3-4 1/12 messerit,antud lennukeid 2tk.
nüüd vaja lõigata mõlemad kere pooled tühjaks.praegu oli kogu kere kaaluks 82g.peale tühjendust ehk venitab 50g peale juba.soovitan endiselt finnfoami kasutada,kindlasti on ka paremaid materjaale.aga mle tundub et nt rakveres on finnfoam ainuke asi mida saad poest kohe,ning mis pole ka kallis.5,x euri tahvel.
st: sellest saab cr 3-4 1/12 messerit,antud lennukeid 2tk.
Kas oled jõupaberi katnud kilega või on lennuk värvitud?
Vahtu saab ettevaatlikult päris edukalt katta kohe kilega - saab kaalus palju võitu.Proovi. Eripära kilega otse katmisel on see,et triikraua temperatuur peab olema minimaalne võimalik (et vaht sulama ei hakkaks) ja kile tuleb kinni triikida järjest,ehk mitte nii nagu traditsiooniliselt (servad kinni ja siis keskelt pingutada).
Vahtu saab ettevaatlikult päris edukalt katta kohe kilega - saab kaalus palju võitu.Proovi. Eripära kilega otse katmisel on see,et triikraua temperatuur peab olema minimaalne võimalik (et vaht sulama ei hakkaks) ja kile tuleb kinni triikida järjest,ehk mitte nii nagu traditsiooniliselt (servad kinni ja siis keskelt pingutada).
Olen katnud seda tavalist "mummulist" ehitusvahust lõigatud tiiba - ei töödelnud ma teda millegagi - lihtsalt lapiga tolmust puhtaks ja kleepis küll kinni.Servad tuleb siiski topelt üle katta,ehk kile läheb kile peale - lihtsalt lõpetatud serv tuleb vahu pealt lahti lihtsamini,kui balsa pealt.Kogu teema eripära on ainult see,et pingutada tuleb ettevaatlikult,et kile vahust nõrgavõitu konstruktsiooni kõveraks ei tõmbaks.Kui katmine on edukalt õnnestunud on konstruktsioon väga kõva ja kerge.