Sooviks abi!
Sooviks abi!
Millist proppi kasutada!?
Lennuk on Mustang P-51 1,2m tiib ( ei ole vahust lennuk)
Mootor sk3548 1100kv, 60A Turnigy plush ESC/BEC ja akusid kasutan 2200mah 3s
Lennuk on Mustang P-51 1,2m tiib ( ei ole vahust lennuk)
Mootor sk3548 1100kv, 60A Turnigy plush ESC/BEC ja akusid kasutan 2200mah 3s
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Re: Sooviks abi!
ecalc; Motocalc ja pojadartjom112 wrote:Millist proppi kasutada!?
Lennuk on Mustang P-51 1,2m tiib ( ei ole vahust lennuk)
Mootor sk3548 1100kv, 60A Turnigy plush ESC/BEC ja akusid kasutan 2200mah 3s
Algul võibolla liiga palju ja arusaamatuid asju tahetud, aga võibolla annab aimduse, miks ma Sulle võrgust leitud fraasi "Recommend propeller:11 x8/13 x 6" ei soovita.
NB! Selle propi fraasi leidsin ma lehelt , kus mootorit reklaamiti kui multirootori tõstjat. Kui nüüd arvesse võtta, et multirootor praktiliselt staatiliselt veab, Sinu Mustang aga hmm, pakuksin 80..100 km/h edasi kihutab - siis alguseks oleks hea võtta pigem "kiirem ots".
Hmm, esimese ehmatusega ma pakuksin, et äkki jääd vanade liistude juurde.artjom112 wrote:Eelmine omanik kasutas akut LiFe2200mah 6s ja prop. oli 9x6
Mina tahaks kasutada 2200mah 3s, Kui palju suurema propi võiks siis soetada:)
cuprum, mis kiirem ots siis sobiks?
Kas ma sain õieti aru, et ainus üleminek lendava lennuki puhul on LiFe->LiPo? Kui nii, siis seal väga kardinaalset pingealast üleminekut ju tegelikult ei toimu, ning vana ja ennast tõestanud kombinatsiooni taaskasutus (vähemalt alguses) tundub olema igati mõistlik tegevus.
Mootori andmete järgi ma leidsin (*kui* ma ikka vaatasin õige mootori kohta) küll pisut suuremad ja suurema sammuga propid. Nende andmete järgi mina oleksin alustanud 11x8'st. NB! ennem palun kontrolli üle, kas minu poolt näidatud lingil on ikka Sinu mootor
Aga, nagu ma juba ütlesin - esimese lennu teeksin ma siiski tolle algselt nina all olnud vuntsiga - ja siis vaataksin, ega lennuk mitte väga püssiks kätte lähe või mootor tühja ringi lase. Kas ma oletan õieti, et lennuki eelmisele omanikule meeldivad kiired linnud, kuigi enamasti ta kopteriga ringi tõrtsutab oma paradiisis?
Sain aru, et enne oli 6s ja praegu 3s soovitakse, see ikka oluline muutus.
Mulle tundub, et sama võimsuse saamiseks peaks ka suurema vooluga regu panema
Mulle tundub, et sama võimsuse saamiseks peaks ka suurema vooluga regu panema
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Sellel lennukil on vaja kiirust, et õhus püsida, kiirust saab võimsuse abil. Elektriliselt on võimsus pinge korrutada voolutugevusega, järelikult sama võimsuse saavutamiseks kaks korda väiksema pinge juures on vaja kaks korda tugevamat voolu, seega see regu võib nõrgaks jääda ja ka mootor ei tarvitse sobida lisaks kõigele ka kV arvu poolest.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Abi otsimisel võiks alati võimalikult palju infot anda. Oletan, et tegemist on kasutaja usamees käest ostetud mudeliga, mis on näha järgmisel lingil: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=8369
Piltide peal on mootor mingi musta juraga varjatud, aga tundub olevat midagi sellist: http://www.jokerhobby.com/turnigy-sk-35 ... runner.htm. Selle mootori max aku on kirjade järgi 5s LiPo (6s LiFe on ka selle lähedal).
1,2m sõjalind, mis ei ole kerge vahust või balsast mudel kuulub üldjuhul 4ccm kahetaktilise hõõgküünlaga mootori "klassi". 3S 2200mAh on rohkem 2,5ccm poole. Akudest rääkides võiks C arvu ka märkida, iga aku ei pruugi vajalikku võimsust välja anda. 3S 2200mah aku kasutamine tuleks kõne alla, kui mudel on võimalik kergeks teha või kui lühike lennuaeg pole probleemiks. Võrdluseks: https://www.lindinger.at/en/airplanes/e ... ehfahrwerk, https://www.lindinger.at/en/airplanes/e ... u-ohne-r-c, http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _PNF_.html. Ei tea kuidas viidatud mudelid 2200mAh akuga reaalselt käituvad.
Võimalus oleks mudel 3s 2200mAh aku ja õige raskuskeskme asendiga ära kaaluda. Kui raskuskeskmest tagapool on mittevajalikku träni, mida on võimalik eemaldada, tasuks seda teha. Mustangi ninaosa on suhteliselt pikk, kui tühikaal pole väga suur, võiks isegi asja saada.
Kas see on su järgmine mudel pärast Skysurferit http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p ... ght=#79122?
Piltide peal on mootor mingi musta juraga varjatud, aga tundub olevat midagi sellist: http://www.jokerhobby.com/turnigy-sk-35 ... runner.htm. Selle mootori max aku on kirjade järgi 5s LiPo (6s LiFe on ka selle lähedal).
1,2m sõjalind, mis ei ole kerge vahust või balsast mudel kuulub üldjuhul 4ccm kahetaktilise hõõgküünlaga mootori "klassi". 3S 2200mAh on rohkem 2,5ccm poole. Akudest rääkides võiks C arvu ka märkida, iga aku ei pruugi vajalikku võimsust välja anda. 3S 2200mah aku kasutamine tuleks kõne alla, kui mudel on võimalik kergeks teha või kui lühike lennuaeg pole probleemiks. Võrdluseks: https://www.lindinger.at/en/airplanes/e ... ehfahrwerk, https://www.lindinger.at/en/airplanes/e ... u-ohne-r-c, http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _PNF_.html. Ei tea kuidas viidatud mudelid 2200mAh akuga reaalselt käituvad.
Võimalus oleks mudel 3s 2200mAh aku ja õige raskuskeskme asendiga ära kaaluda. Kui raskuskeskmest tagapool on mittevajalikku träni, mida on võimalik eemaldada, tasuks seda teha. Mustangi ninaosa on suhteliselt pikk, kui tühikaal pole väga suur, võiks isegi asja saada.
Kas see on su järgmine mudel pärast Skysurferit http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p ... ght=#79122?
Hei kaaslendurid!
Oleks suur soov minna nüüd mustangit proovima ja kuna ta on mul peale Sky surferit järgmine lennus siis natsa pelgan
Äkki keegi oskab soovitada mida ma peaksin jälgima ja kuidas seadistama.
Sky surfreril ma ma dual rate ja expot ei kasutanud, kas mustangi puhul peaksin kasutama, olen kuulnud et need koopia sõjakad on suht närvilised:)
Oleks suur soov minna nüüd mustangit proovima ja kuna ta on mul peale Sky surferit järgmine lennus siis natsa pelgan
Äkki keegi oskab soovitada mida ma peaksin jälgima ja kuidas seadistama.
Sky surfreril ma ma dual rate ja expot ei kasutanud, kas mustangi puhul peaksin kasutama, olen kuulnud et need koopia sõjakad on suht närvilised:)
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Skysurferiga varisemisest ja pöörisest väljatulekut oled harjutanud?
Dual rate ja expo on maitse asi. Ma kasutan esimest suhteliselt tihti, väärtus oleneb lennuki seadest. Esimese stardi teen suurema tüüri käiguga, et väheks ei jääks, õhus lülitan mingi hetk väiksema peale üle. Suuremal kiirusel võib muidu väga ülejuhitavaks muutuda. Enne teist lendu viin juba mehaanilised ja elektroonilised parandused sisse. Expot ma eriti ei kasuta.
Dual rate ja expo on maitse asi. Ma kasutan esimest suhteliselt tihti, väärtus oleneb lennuki seadest. Esimese stardi teen suurema tüüri käiguga, et väheks ei jääks, õhus lülitan mingi hetk väiksema peale üle. Suuremal kiirusel võib muidu väga ülejuhitavaks muutuda. Enne teist lendu viin juba mehaanilised ja elektroonilised parandused sisse. Expot ma eriti ei kasuta.
Maitse asi ütles kukk.... cuprum tegelkltartjom112 wrote:Arvan et olen harjutanud piisavalt.
Expot ei ole minagi kasutanud aga mustangil seadistasin jah Dual rate-i igaks juhuks, eks siis näis kuidas läheb:)
Mina isiklikult jälle eelistan tunduvalt expot. Põhjus: Täpselt sama tüürikäik lõpp-punktides (ei ole kartust, et väheks jääb), samas, ülejuhitavuse probleem on kah lahendatud suhteliselt edukalt, kui just kange jõuga põhja ei vajuta, ning pole eriti vaja nuputada, kas on dual lüliti all või ei ole ta seda mitte. Normaaloludes pole just kõikse suurem probleem, aga kui näiteks maandumisega "kiireks läheb", siis võib täitsa ära ununeda isegi "vanal kalal".
Kukk kahjuks autoga ei sõida Küll aga üritab ta kanadele lennutunde anda.[J] wrote: Igihaljas vaidlus. Kumb parem, kas manuaal- või automaatkäigukast ...
Kahjuks sellele küsimusele ühest jah/ei vastust ei saa anda. Ühelt poolt me eriti ei tea, kui palju Sul "normaalselt" tüürid käivad. Teiselt poolt me ei tea ka seda, millised on Sinu isiklikud eelistused. Erinevatele inimestele meeldivad erineva *äkilisusega* lennukid.artjom112 wrote:Minul on näiteks pandud Rudder ja ailerons 50%, elevator 60%
Dual rate-i
Kas see oleks norm?
Aga, usun, et kui tüürikäigud täisversioonis on normaalselt sätitud, siis hetkel Sinu poolt pakutu oleks suht normaalne *alguspunkt*. Peale igat lendu sätid sinnapoole, kus arvad *omale* mugavama olema.
Kui "linnuke" just väga lühikese kerega ole (sõjalinnud kipuvad elevaatori suhtes üsna tundlikud olema) siis võibolla prooviks ka elevaatori alguseks 50% - aga see on siuke õunte pealt vaatamine.
PS. Igaks juhuks, kui käikudega eksperimenteerid - varu kõrgust, ning enne maandumist ürita ka maanduma tulek pisut kõrgemal läbi mängida, et näha, kas lennuk piisavalt (pisut isegi üle - maalähedased keerised) kuuletub. Ja siis, kui oled otsustanud maanduma tulla - jäta lülitid rahule
Mootori nurk on sel mudelil puit alusel konkreetselt paigas nii alla kui külje suunas. Kui Sa ise midagi ei muutnud ? Seega on tähtis kas raskuskeskme ( cg ) koos aku ja muu tehnikaga mõõtsid ( kummuli asendis) tiibadele minu poolt juba märgitud punktidesse ? Mina sättisin kiirlennu soovist nende punktide esiserva . See lennuk ,nagu kõik sõdalased ,kisub stardis väga kõvasti vasakule. Kuni õhku tõusuni vaja kõvasti paremale ruderdada ja kui suurem prop siis peale õhkutõusu kohe ka elerone paremale. Kui kiirus käes siis peaks jääma ise suunda hoidma. Seega kõik eelnev vabastada. Kas trimmimisel õhus paika ei saanud ? See lennuk lendas kandekiiruse savutamise ,täitsa nagu nuga. Ei olnud vaja ka kiiruse suurendamisel midagi kangutada.
Kui päris aus olla siis ma ei julgenud eriti õhus trimmida:)
Kolmapäeval lähen uuesti siis proovin rohkem, nüüd on esimesed lennud tehtud ja maandumised, mida ma kõige rohkem kartsin:)
PS. maandumised olid palju paremad kui ma arvasin........
Lennuaeg jäi tõesti väga lühikeseks, mida ma sellisel juhul peaksin uuendama?
Kolmapäeval lähen uuesti siis proovin rohkem, nüüd on esimesed lennud tehtud ja maandumised, mida ma kõige rohkem kartsin:)
PS. maandumised olid palju paremad kui ma arvasin........
Lennuaeg jäi tõesti väga lühikeseks, mida ma sellisel juhul peaksin uuendama?
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Õhus trimmimiseks võta kindlasti keegi abiks kaasa ! Siis saad ise vaid juhtimisele keskenduda ja teine liigutab vastavalt Sinu juhistele trimme.
Lennu aja kohta : kas kiirusega olid rahul ? Kas oli ka alla täis gaasi, manöövrite sooritamiseks piisav ? Kui oli siis peaks mõõtma täis gaasiga Amprid. Kui ka need jäävad lubatu piiridesse on vaja vaid suurema mahtuvusega akud . Vähetähtis pole muidugi ka akude c rate ( see on tegelikkuses palju väiksem kui akudele märgitud ! ).
Lennu aja kohta : kas kiirusega olid rahul ? Kas oli ka alla täis gaasi, manöövrite sooritamiseks piisav ? Kui oli siis peaks mõõtma täis gaasiga Amprid. Kui ka need jäävad lubatu piiridesse on vaja vaid suurema mahtuvusega akud . Vähetähtis pole muidugi ka akude c rate ( see on tegelikkuses palju väiksem kui akudele märgitud ! ).
Juhtus siis midagi sellist:(
Aku oli suht tühi juba üritasin maanduda aga jäin natsa hiljaks.
Panin hoogu juurde, tõmbasin ülesse aga hakkas vingerdama ja ei saanud enam hakkama.
Alla ta kukkuski:(
Läks kuidagi kahtlaselt käest ära, ei saanud nagu arugi.
Kas see võis olla algaja viga või äkki midagi muud!?
Aku oli suht tühi juba üritasin maanduda aga jäin natsa hiljaks.
Panin hoogu juurde, tõmbasin ülesse aga hakkas vingerdama ja ei saanud enam hakkama.
Alla ta kukkuski:(
Läks kuidagi kahtlaselt käest ära, ei saanud nagu arugi.
Kas see võis olla algaja viga või äkki midagi muud!?
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
Frsky Taranis plus
Kahju ! See lennuk püsib õhus vaid kiirusega ja kui kiirus langes ning sa veel elevaatorit üles rabasid ,enne kui kiirust jõudsid koguda , oli varisemine garanteeritud . Sellised lennukid ei andesta, nagu kerged ja pehmed vahukad.
Kui vähegi veel ruumi maan,i siis alati kergekt langevas suunas gaasi ning alles siis elevaatorit.
Kas on veel taastatav ?
Kui vähegi veel ruumi maan,i siis alati kergekt langevas suunas gaasi ning alles siis elevaatorit.
Kas on veel taastatav ?