Projekt:2016 aasta aircombati jaoks 1/12 stuka & mustang
Projekt:2016 aasta aircombati jaoks 1/12 stuka & mustang
Tere! alustasin siis talvist projekti jälle.. nimelt siis 2016 combati jaoks uute lennukite ehitamisega.teen esmalt test lennukid.
uue lennusalga lennukid:
Junkers Stuka87
P51
F4U-Corsair
uuenduse saab ka bf109 lennusalga koosseis.
uue lennusalga lennukid:
Junkers Stuka87
P51
F4U-Corsair
uuenduse saab ka bf109 lennusalga koosseis.
Last edited by kyylik on Thu Dec 24, 2015 16:48, edited 3 times in total.
eks ma vaikselt toimetan nendega.seni kulunud kokku cr 2tundi.jooniste välja lõikamamine.peno lõikamine.lihvimine ja siis koorikute tegemine.
Natukene ka siis kogemuste juttu vahele:
2014 lennukitel olid tiivad lahti,akud käisid alt sisse ja regud külgedel.(PROBLEEM!)regud kippusid viltu minema ja akud ei mahtunud korralikult sisse.(eriti võistlustel,kus oli kiire jne jne)
2015 lennukiltel olid tiivad liimitud ja aku vahetus toimus läbi kabiini.regud kükitasid aku kohal erdaldi kambris.(PROBLEEM!)kinnitatud tiib oli nõrgem,tiiva otsad said korduvalt puruks.ning kukkumisel võis lennuk pooleks minna(moto ja tiiva vahelt) lahtise tiivaga lennukil seda muret ei esinenud.
2016 aasta lennukid (2014-2015hybriid)jätan jälle tiivad lahti,aku vahetus tiiva juurest.regu viin jälle aku kohale.kõik olulised osad on eraldi kambrites.
Stuka.aku paigutus on küll vasakul all aga külili.
Mustang.igale asjale oma kamber,vasakul all aku,vasakul üleval regu.keskel vastuvõtja.tagumine kamber=üritan lennukitel sabad nii kergeks saada et aku paigustus jääks CG kohale.
juhul kui keegi ei tea mis need: ülemine on tiiva lõikaja,alumisega lõikan kere seest tühjaks.
sellega lõikan tahvlist lennuki kered välja.
Natukene ka siis kogemuste juttu vahele:
2014 lennukitel olid tiivad lahti,akud käisid alt sisse ja regud külgedel.(PROBLEEM!)regud kippusid viltu minema ja akud ei mahtunud korralikult sisse.(eriti võistlustel,kus oli kiire jne jne)
2015 lennukiltel olid tiivad liimitud ja aku vahetus toimus läbi kabiini.regud kükitasid aku kohal erdaldi kambris.(PROBLEEM!)kinnitatud tiib oli nõrgem,tiiva otsad said korduvalt puruks.ning kukkumisel võis lennuk pooleks minna(moto ja tiiva vahelt) lahtise tiivaga lennukil seda muret ei esinenud.
2016 aasta lennukid (2014-2015hybriid)jätan jälle tiivad lahti,aku vahetus tiiva juurest.regu viin jälle aku kohale.kõik olulised osad on eraldi kambrites.
Stuka.aku paigutus on küll vasakul all aga külili.
Mustang.igale asjale oma kamber,vasakul all aku,vasakul üleval regu.keskel vastuvõtja.tagumine kamber=üritan lennukitel sabad nii kergeks saada et aku paigustus jääks CG kohale.
juhul kui keegi ei tea mis need: ülemine on tiiva lõikaja,alumisega lõikan kere seest tühjaks.
sellega lõikan tahvlist lennuki kered välja.
Vahulõikaja
Sain vastused
Tänud tänud.materjaaliks on finnfoam.5cm paksune.mina ostan seda k-rautast.tiibu lõikan 0,5-0,7mm traadiga.1mm traat on kere lõikuris.ning liimiks on caskol polyrotan vms(rakverest saab seda espakist) vineer detailid ja sabloonid on apelsiini kasti vineerist(mida peax nüüd igas poes vedelema)..mandariini hooaeg.mcmatrix wrote:Tegusat ja osavat inimest on alati tore jälgida, tekib kohe usk enda võimetesse ka
Muuseas, mis materjalist sa neid lennukeid ja tiibu teed?
Saab seda kusagilt meie kaubandusvõrgust?
Lõikad vist tavalise takistustraadiga (0.5, 0.7, 1mm) ja liimid sa nad kokku millega?
kui sa kõik elemendid nagunii paberiga katad, siis võiksid vahelduseks proovida ka seda "tavalist" mullitavat valget peno, saab poole kergem.
kollakas finfoam on neist vahtudest kõige tihedam ja seega ka kõige raskem
sinine soojustuspeno oli vist sama materjal mis praegu finfoam, kutsuti ka soome penoplastiks omal ajal, tihedus mäletamist mööda vähe õhulisem kui kollakas finf.
kollakas finfoam on neist vahtudest kõige tihedam ja seega ka kõige raskem
sinine soojustuspeno oli vist sama materjal mis praegu finfoam, kutsuti ka soome penoplastiks omal ajal, tihedus mäletamist mööda vähe õhulisem kui kollakas finf.
kogun vanu vene lennukimootoreid
okey kuno..teen järgmise lennukiga proovi.
aga seniks:avastasin et nii on lennukit jube mugav liimida:
Natukene värve,millega ma joonistan lennukile pilte jne jne.dc3,b25 ja b29 on nendega tehtud.
aga nüüd siis ehitamisest:
juhtus ka pisike apsakas! nimelt eile liimisin siis mustangi tiiva paberiga üle..jätsin kõik ilusti kuivama(aga unustasin kuivamise ajaks raskuse peale panna)..hommikul olid tiiva otsad ikk 2x rohkem kõverad.viskasin kohe tellise paeale.Nüüd on võtnud lõpuks õige kuju.vedas! pean küll vist mingi riba alla liimima,et tagasi kaardu ei tõmbaks.
aga seniks:avastasin et nii on lennukit jube mugav liimida:
Natukene värve,millega ma joonistan lennukile pilte jne jne.dc3,b25 ja b29 on nendega tehtud.
aga nüüd siis ehitamisest:
juhtus ka pisike apsakas! nimelt eile liimisin siis mustangi tiiva paberiga üle..jätsin kõik ilusti kuivama(aga unustasin kuivamise ajaks raskuse peale panna)..hommikul olid tiiva otsad ikk 2x rohkem kõverad.viskasin kohe tellise paeale.Nüüd on võtnud lõpuks õige kuju.vedas! pean küll vist mingi riba alla liimima,et tagasi kaardu ei tõmbaks.
Täpselt.ning tuleb nn.kapot kus asub regu(aku kohal) ja ülejäänd mini sein takistab juhtmete ja vastuvõtja pääsemist aku juurde(et ei takistaks aku vahetust)m kipun tegema nii et lennuki remont v.kogu elektroonika tõstmine teisele kerele olex kiire ja lihtne.kui lendasin 2lennukiga ja 3kere (kit)olid varu omad siis pidin vahest nii tegema.5-10minta kogu tehnika vahetus nt.Juhani wrote:Uued mudelid näevad väga head välja.
BF109-d saavad eemaldatava tiiva ja akud altpoot vahetatavaks?
Toimub väike lisa ehitamine:
*päev 1 : https://youtu.be/asA1ZjVlqCw
*päev 2 : https://youtu.be/m0FE032Ve2o
*päev 3 : https://youtu.be/wP726UXT-10