Detsember
Detsember
Eile sai siis lõpuks ka minu kiire paksuke : E flite Rare bear 6s akuga õhku ja maha ka :
https://youtu.be/jAw0BFq7Icw
ja ka teine lend :
https://youtu.be/A0t854_JnkQ
Olen lennukiga väga rahul. Pisut veider ,et 1,6kg kaaluv ja vaid 880mm tiivaga nii hästi toimetab. Tuult see lennuk aga üldse ei tunne ,mis Eesti oludes on tore. Enamasti meil ju tuuline. Senised lennud tehtud poole gaasiga ,eks varsti proovin mis kiirel lennul ka teeb.
NB ! Eriti tahan tänada meie MARTC -d kes alati nõu ja jõuga abiks olnud ning ka esimeste visete puhul, võib nende õiges suunas ja tugevuses 100% kindel olla ! Aitähid muidugi kõigile kes nõustasid ja kaasa elasid ! Oma naisukesele aitähid, külmunud sõrmedele vaatamata ,pildile salvestamise õnnestumise eest !
https://youtu.be/jAw0BFq7Icw
ja ka teine lend :
https://youtu.be/A0t854_JnkQ
Olen lennukiga väga rahul. Pisut veider ,et 1,6kg kaaluv ja vaid 880mm tiivaga nii hästi toimetab. Tuult see lennuk aga üldse ei tunne ,mis Eesti oludes on tore. Enamasti meil ju tuuline. Senised lennud tehtud poole gaasiga ,eks varsti proovin mis kiirel lennul ka teeb.
NB ! Eriti tahan tänada meie MARTC -d kes alati nõu ja jõuga abiks olnud ning ka esimeste visete puhul, võib nende õiges suunas ja tugevuses 100% kindel olla ! Aitähid muidugi kõigile kes nõustasid ja kaasa elasid ! Oma naisukesele aitähid, külmunud sõrmedele vaatamata ,pildile salvestamise õnnestumise eest !
Last edited by usamees on Mon Dec 21, 2015 13:41, edited 2 times in total.
Tegelikult on asi hoopistükkis niiviisi tehtud : https://picasaweb.google.com/1162620104 ... directlinkJuhani wrote:Kui saladus pole, siis millega lennuk lakitud?
Ehk siis Eesti keeles : ma katsin ta, 3m kontoriteibiga. Töö on mahukas aga muudab pinna siledaks, sest ei ole vaja kuumutada ja kindlasti ka tugevtab detaile. Minule on alati olnud oluline ka mudeli väljanägemine ja see kaitseb ka väiksemate vigastuste eest. Juhuslike vigastuste ,siiski tekkimisel ,saab parandustöö teha, vahetult vaid vigastatud osas, ilma mujalt lahti harutamata.
Re: Detsember
Kui igavusest pole targemat teha siis võib vaadata selle lennuki tekkeprotsessist ( Täismõõdus isend on tegelikult kah olemas . See on F8F-2, mis võidusiduks tublisti ümber ehitatud : https://youtu.be/sGZCebc5rAE ) lõigukesi : https://youtu.be/M3gYQXEaQQA ja https://youtu.be/KB5FrH9wCoc ning https://youtu.be/b7RD1cIHOK4 veel https://picasaweb.google.com/1162620104 ... directlink & https://picasaweb.google.com/1162620104 ... directlink & https://picasaweb.google.com/1162620104 ... directlink & https://picasaweb.google.com/1162620104 ... directlinkusamees wrote: Eile sai siis lõpuks ka minu kiire paksuke : E flite Rare bear 6s akuga õhku ja maha ka :
https://youtu.be/jAw0BFq7Icw
ja ka teine lend :
https://youtu.be/A0t854_JnkQ
Olen lennukiga väga rahul. Pisut veider ,et 1,6kg kaaluv ja vaid 880mm tiivaga nii hästi toimetab. Tuult see lennuk aga üldse ei tunne ,mis Eesti oludes on tore. Enamasti meil ju tuuline. Senised lennud tehtud poole gaasiga ,eks varsti proovin mis kiirel lennul ka teeb.
Last edited by usamees on Mon Dec 21, 2015 14:02, edited 1 time in total.
Ropka wrote:nii kiiresti lendavad lennukid eriti tuulesõltuvad ei olegi
tugevdamine ei tee paha muidugi, eriti saab ta kraapida maandumisel, mis teeb värvitud pinnad koledaks
mitu purki akut tarvitab?
(ag aoled sa kindel et kasutatud on puusöest pulkasid)
Akut tarvitab, kuue purgist , A SPEC 65C 3200mah ( pool kilo kaalu )
Süsipulkade kohta niipalju ,et :
Ma kardan ,et , esiteks Mudelipoe Reinu juurest söepulkade ostmisel ,nende tegelikku koostist ega tootmisviisi ma ju tegelt ei teagi aga googletõlge on mind alati lõbusasti aidanud . Olen üsna veendunud ,et minu kirjatükid , läbi eelpool ninetet ,,abimehe,, ,teispool lompi foorumites, nii mõnelegi viha palge ja mõnele eh ka naeratuse näkku on toonud
Tere! natukene siis pühade lollust kh.täna korralik tuul eks? no ma pidin kohe!,,topisin hyperile kaamera pulgaga turja..ärge kodus järgi proovige!(õues võib)
https://www.youtube.com/watch?v=9T_EexR ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=9T_EexR ... e=youtu.be
Oi kui rahul olen nüüd oma uue rõõmukisajaga ! Tahan seda rõõmu, läbi selle video, jagada ka teie kõigiga ! See väike raske lennuk, 1,6kg ja vaid 880mm tiivaulatusega, mis suudab lennata väga kiiresti ja ka väga aeglaselt, olles ikkagi hästi juhitav. Oh mis poweri tunde see kohal olles endas tekitab ja kui kena ta õhus paistab! (Olen saanud lõpuks selle, mis minus lennukite vastu huvi äratas. Nimelt: kunagi aastaid tagasi ,esimesel Linnumäe üritusel, oli Ropkal üks väike hõbedane P-51 Mustang, mis lisaks ilusale lennule ka akustilist naudingut pakkus ) .See minu Rare Bear peaks sellises seades, nüüd aga täis ,,gaasiga,, 274km/h jooksma ! Nii on mujal maailmas seda konfi radaritega mõõdetud. NB ! Päris full throttlet on siin videoski ikka ainult mõnel hetkel. 80% on kiiremates kohtades ja palju on pea 0% https://youtu.be/grcqUoqPGiY
Video tegi minu tubli ja väga leplik naisuke ! Suured aitähhid talle kah !
Video tegi minu tubli ja väga leplik naisuke ! Suured aitähhid talle kah !