Tehnika mis lennukil peal:
Suppo 2212 930KV mootor, jookseb 7.4V pealt
Noname 10A ESC
9x6 prop
Probleem:
Viimased kolm lendu on mootor mingil hetkel lihtsalt seisma jäänud ja teinud sellist elektrilist "bzzzrrr... bzzzrrr... bzzzrrr" häält. Tõmban Throttle kangi nulli, lükkan tagasi - täpselt sama teema. Tõmban uuesti kangi nulli, maandan lennuki, tõstan üles ja proovin uuesti vaikselt gaasi anda - toimib.
Tegin täna ESC-ile uuesti Throttle range kalibreeringu, ikka mingi hetk hakkas mootor pullitama.
Mootor tõrgub
10a (amprit). Väheseks võib jääda ja siis lennates mootor soojeneb ja ühel hetkel lülitab ta regu välja siis teeb mootor imeliku häält (nagu piiksud vms)
Kui googeldada mootori andmeid siis seal annab max 12(amprit) seega mõistlik kasutada mingi 20(amprilist) regu.
Terv. Ufo
Kui googeldada mootori andmeid siis seal annab max 12(amprit) seega mõistlik kasutada mingi 20(amprilist) regu.
Terv. Ufo
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Kui on siis võid proovida lahjemaid propellerid. Sõltub muidugi mudeli kaalust ja lennu stiilist mida harrastad.
Praeguse temperatuuri juures mis väljas on peaks esc jahutust iganes saama.
Ja aku ei tohiks niipalju vurtsu külmaga välja anda.
Aku oli ikka täis laetud?
Osad esc-d katkestavad madala pingega vooluahela ära.
Praeguse temperatuuri juures mis väljas on peaks esc jahutust iganes saama.
Ja aku ei tohiks niipalju vurtsu külmaga välja anda.
Aku oli ikka täis laetud?
Osad esc-d katkestavad madala pingega vooluahela ära.
Tänud kõigile. Eile testisin 30A ESC'ga ja lend oli täiesti probleemivaba. Eks sinna see koer maetud oli, et mootori max on 12A aga ESC'i konstantne oli 10A. Tutvusin nüüd vähe lähemalt ka ESC tööpõhimõttega ja sain aru, et mu loogika mootori/ESC max ratingute osas oli ekslik.
Lesson learned ja väga õnnelikult, et lennuk ühes tükis
Lesson learned ja väga õnnelikult, et lennuk ühes tükis