Mootor tõrgub

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
Thucar
Posts: 62
Joined: Sun Jan 17, 2016 7:39

Mootor tõrgub

Post by Thucar »

Tehnika mis lennukil peal:
Suppo 2212 930KV mootor, jookseb 7.4V pealt
Noname 10A ESC
9x6 prop


Probleem:
Viimased kolm lendu on mootor mingil hetkel lihtsalt seisma jäänud ja teinud sellist elektrilist "bzzzrrr... bzzzrrr... bzzzrrr" häält. Tõmban Throttle kangi nulli, lükkan tagasi - täpselt sama teema. Tõmban uuesti kangi nulli, maandan lennuki, tõstan üles ja proovin uuesti vaikselt gaasi anda - toimib.

Tegin täna ESC-ile uuesti Throttle range kalibreeringu, ikka mingi hetk hakkas mootor pullitama.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

Ega sa regu üle ei koorma?
User avatar
artjom112
Posts: 448
Joined: Sat Feb 01, 2014 14:16

Post by artjom112 »

Ma olen kyylikuga samala arvamusel, mulle tundub et ESC saab liiga kõva koormuse....
Trex 450 Pro, SkySurfer, Mustang P51, WLToys V977, Sbach 342, Flying Handjob:)
Frsky Taranis plus
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

10a (amprit). Väheseks võib jääda ja siis lennates mootor soojeneb ja ühel hetkel lülitab ta regu välja siis teeb mootor imeliku häält (nagu piiksud vms)
Kui googeldada mootori andmeid siis seal annab max 12(amprit) seega mõistlik kasutada mingi 20(amprilist) regu.
Terv. Ufo :roll:
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
Erki.K
Posts: 274
Joined: Sat Feb 15, 2014 1:03
Location: Saare mk

Post by Erki.K »

Kui on siis võid proovida lahjemaid propellerid. Sõltub muidugi mudeli kaalust ja lennu stiilist mida harrastad.

Praeguse temperatuuri juures mis väljas on peaks esc jahutust iganes saama.
Ja aku ei tohiks niipalju vurtsu külmaga välja anda.
Aku oli ikka täis laetud?
Osad esc-d katkestavad madala pingega vooluahela ära.
Thucar
Posts: 62
Joined: Sun Jan 17, 2016 7:39

Post by Thucar »

Tänud kõigile. Eile testisin 30A ESC'ga ja lend oli täiesti probleemivaba. Eks sinna see koer maetud oli, et mootori max on 12A aga ESC'i konstantne oli 10A. Tutvusin nüüd vähe lähemalt ka ESC tööpõhimõttega ja sain aru, et mu loogika mootori/ESC max ratingute osas oli ekslik.

Lesson learned ja väga õnnelikult, et lennuk ühes tükis :)
Post Reply