3. august ja järgnev ilusa ilma periood
3. august ja järgnev ilusa ilma periood
Hei
Tormid on mingiks ajaks möödas ja suvi tuleb korraks tagasi, mis tähendab, et taevas muutub küll heledamaks aga samuti veidi tumedamaks mudelitest, mis nüüd lendama võiks hakata. Kes Piibele, kes Kollastele? Ise vist juba suht varsti Kollasel.
Tormid on mingiks ajaks möödas ja suvi tuleb korraks tagasi, mis tähendab, et taevas muutub küll heledamaks aga samuti veidi tumedamaks mudelitest, mis nüüd lendama võiks hakata. Kes Piibele, kes Kollastele? Ise vist juba suht varsti Kollasel.
Hei,
nii, Kollasel käidud, ei läinud just kõige paremini. Sai tehtud üks viga mille peale kohe ei tulnud: läksin küsisin kõigilt, et mis kanalit nad kasutavad ja et kas 70 on vaba, aga ei olnud meeles, et saatjas oli mul helikopteri kvarts, ehk kanal 63 hoopis. See sell kes hand-launch plaanerit lennutab (Arne?), võis anomaaliaid märgata niikaua kuni ma eksitusest aru sain. Õnneks ei läinud see asi nii halvasti kui oleks võinud minna - kui ma saatja välja lülitasin ja miniplaanerit poole vaatasin, siis see maandus parasjagu, ehk siis jäi terveks.
Teine asi - mu Graupner Maxie kukkus alla. Sümptomiks olid järsult suurenenud häired ja lõpuks ta ei kuulanud saatjat üldse ja tuli nina ees alla. Ma jätsin meelde puu mille taha ta kadus ja läksin sirgelt otsima, aga ei leidnud kohe. Suured tänud vene meestele, kes pakkusid abi mudeli otsimisel. Lõpuks sai ta leitud, aga ta oli palju kaugemal kui ma arvasin - lageda ala pealt oli ta väljas, platsilt Keila poole minnes on seal kõigepealt üks maja, mille taga on võsa, ja siis tulevad võsa sees kaks elektriliini. Plaaner oligi liinide vahelisel alal ühes põõsas, oli sirgelt maha tulnud. Üks tiib on pilbasteks, teist saaks parandada, aga kere ja tehnika jäid õnneks terveks (Maxie kere paistis tugev kohe alguses ja ta tõesti on tugev). Akuga on kahtlane, see sai mehaanilisi vigastusi. Ta oleks pidanud kerest välja lendama läbi kokpiti ava, aga tegelikult tabas kokpiti väljalõike serva. Samas, oleks ta välja lennanud, siis ma poleks arvatavasti mudelit leidnud, ta oli ikka jupp maad kaugemal kui ma oleks teda osanud otsida ja võsa on otsimiseks ikka väga kehv koht. Kuidas ma lennuki leidsin - vastavalt vene meeste soovitusele hoidsin pulti käes ja liigutasin kogu aeg kange, mingil hetkel me mõlemad naisega läbi võsa kahlates kuulsime nõrka servode heli, ning sinna suunda minnes sai lõpuks mudeli kätte. Vot ei teagi, kas see oligi mu saatja-vastuvõtja piir mis kätte tuli või oli asi elektriliinides, aga kehv variant see kontrolli kadumine igatahes oli.
Mul on kodus eelmiste lennukite juppe, s.h. ühed korralikud 2m plaaneri tiivad, ma arvatavasti proovin neid Maxiele peale panna. See 2M plaaner kaalus omal ajal 2.3 kilo, Maxie kaalus 2, nii et tiiva koormus peaks ok olema.
Andrus:-(
nii, Kollasel käidud, ei läinud just kõige paremini. Sai tehtud üks viga mille peale kohe ei tulnud: läksin küsisin kõigilt, et mis kanalit nad kasutavad ja et kas 70 on vaba, aga ei olnud meeles, et saatjas oli mul helikopteri kvarts, ehk kanal 63 hoopis. See sell kes hand-launch plaanerit lennutab (Arne?), võis anomaaliaid märgata niikaua kuni ma eksitusest aru sain. Õnneks ei läinud see asi nii halvasti kui oleks võinud minna - kui ma saatja välja lülitasin ja miniplaanerit poole vaatasin, siis see maandus parasjagu, ehk siis jäi terveks.
Teine asi - mu Graupner Maxie kukkus alla. Sümptomiks olid järsult suurenenud häired ja lõpuks ta ei kuulanud saatjat üldse ja tuli nina ees alla. Ma jätsin meelde puu mille taha ta kadus ja läksin sirgelt otsima, aga ei leidnud kohe. Suured tänud vene meestele, kes pakkusid abi mudeli otsimisel. Lõpuks sai ta leitud, aga ta oli palju kaugemal kui ma arvasin - lageda ala pealt oli ta väljas, platsilt Keila poole minnes on seal kõigepealt üks maja, mille taga on võsa, ja siis tulevad võsa sees kaks elektriliini. Plaaner oligi liinide vahelisel alal ühes põõsas, oli sirgelt maha tulnud. Üks tiib on pilbasteks, teist saaks parandada, aga kere ja tehnika jäid õnneks terveks (Maxie kere paistis tugev kohe alguses ja ta tõesti on tugev). Akuga on kahtlane, see sai mehaanilisi vigastusi. Ta oleks pidanud kerest välja lendama läbi kokpiti ava, aga tegelikult tabas kokpiti väljalõike serva. Samas, oleks ta välja lennanud, siis ma poleks arvatavasti mudelit leidnud, ta oli ikka jupp maad kaugemal kui ma oleks teda osanud otsida ja võsa on otsimiseks ikka väga kehv koht. Kuidas ma lennuki leidsin - vastavalt vene meeste soovitusele hoidsin pulti käes ja liigutasin kogu aeg kange, mingil hetkel me mõlemad naisega läbi võsa kahlates kuulsime nõrka servode heli, ning sinna suunda minnes sai lõpuks mudeli kätte. Vot ei teagi, kas see oligi mu saatja-vastuvõtja piir mis kätte tuli või oli asi elektriliinides, aga kehv variant see kontrolli kadumine igatahes oli.
Mul on kodus eelmiste lennukite juppe, s.h. ühed korralikud 2m plaaneri tiivad, ma arvatavasti proovin neid Maxiele peale panna. See 2M plaaner kaalus omal ajal 2.3 kilo, Maxie kaalus 2, nii et tiiva koormus peaks ok olema.
Andrus:-(
Huh! :( Esiteks käis mul külm jutt kõhust läbi kui sinu juttu lugesin. Kusjuures huvitav, et ma ei täheldanud mingeid häireid. Ju ma siis olin endale piisavalt ligidal. Või oli su saatja täpselt samamoodi häälestatud kui minu oma :) Või on see Schulze 835 siis tõesti nii hea. (Käisin kontrollisin just köögis et mis kanal mul siis sees oli - oli tõesti 63).
Ma panin tähele, et sa mingi hetk ära jalutasid, tulin järgi vaatama kah, et äkki otsid (umbes selle kõrge rohuni mis seal mäe all oli) aga ei näinud sind kusagil. Sa oleks võind kohe appi otsima hõigata. Abiks igal juhul et kätte said.
Arne
Ma panin tähele, et sa mingi hetk ära jalutasid, tulin järgi vaatama kah, et äkki otsid (umbes selle kõrge rohuni mis seal mäe all oli) aga ei näinud sind kusagil. Sa oleks võind kohe appi otsima hõigata. Abiks igal juhul et kätte said.
Arne
Sai käidud ja üle hulga aja näpp propi ette jäetud,niiet pöidla otsast tükike ära lendas!Krdi krt,valus oli!Samas lennuk jäi ilusti terveks,aga küttetorustik tuleb ära puhastada,kuna sinna on keegi pesa teinud.Nähtavasti on aeg käes kütusefiltreid kasutama hakata (ka näppudele mõjub ka hästi,kuna accident juhtus nõela keeramise ajal).Samas kuuldavasti läks Maksimil halvasti-saab ka uut lennukit ehitama hakata.Muud huvitavat ei juhtunudki!
Täna käisin Piibel , suurel lennukil (edge 540) ei olenud mingeid häireid väiksel(millel oli GWSi vastuvõtja , elekter) olid meeletud häired enda ees lendasin ka veel .
Õnneks kõik jäi terveks !
Kristo
Õnneks kõik jäi terveks !

Kristo
Last edited by Kristoka on Sun Aug 05, 2007 11:51, edited 1 time in total.