Tegin kaldtüüri servo pikenduskaabli veidi lühemaks ja pärast tinutasin uuesti kokku tagasi. Kaabli jämedus 28AWG ,servo nano 6g. 5v digi.
Millegipärast sulas signaalkaabli ühendus lahti ja ühendus servoga katkes.
Asi lõppes korraliku laperdamise ja tugeva maapinnaga kohtumisega.
Minu info kohaselt 28AWG kaabel peaks 1.25A pidama. Temp sellise voolu juures teadmata.
Tegin servo mõõtmised:
5.1v ,Max 0.43A
Võimalik ,et õhus tuleb veidi ampreid juurde.
Oleks siis pluss või miinuskaabli lahti löönud aga signaalkaabel ja veel täitsa pruuniks vedanud ühendus kohast
Servokaabli ühendus lahti
Signaalikaablis on väga väikesed voolud, ainult juhtsignaali impulsijada. Enne tina sulab tavaliselt ära isolatsiooniplastik kaabli peal.
Seal ikka mingi lühis kusagil või lihtsalt katkestus?
Kõige suurem on vool kui servo käik on mehhaaniliselt piiratud ja lennus on keskmine vool mõnikümmend protsenti servo maksimumist.
Seal ikka mingi lühis kusagil või lihtsalt katkestus?
Kõige suurem on vool kui servo käik on mehhaaniliselt piiratud ja lennus on keskmine vool mõnikümmend protsenti servo maksimumist.
Asja teebki huvitavaks see ,et selle tinutatud kaabliga teigin ca. 11+ lendu ja kõik toimis ilusti.
Kolm akut oli sellel päeval kaasas ja kolmandaga sain umbes poole peale kui jant pihta hakkas.
Alguses kahtlustasin termokahanevat rüüd. Ehk andsin ise palju kuuma ja sulatas tina üles aga õnneks see oli läbipaistev ja oleks kohe näinud kahtlast ühendust.
Õhus ja õhusõidukitega tuleb vahel ikka paranähtusi ette
Kolm akut oli sellel päeval kaasas ja kolmandaga sain umbes poole peale kui jant pihta hakkas.
Alguses kahtlustasin termokahanevat rüüd. Ehk andsin ise palju kuuma ja sulatas tina üles aga õnneks see oli läbipaistev ja oleks kohe näinud kahtlast ühendust.
Õhus ja õhusõidukitega tuleb vahel ikka paranähtusi ette
Alguses vea otsimisega oli tükk tegemist. Kuna ei osanud seda ühenduse asja mitte kahtlustadagi.
Aga vastuvõtja on õnneks töökorras ja servol lõi paar hammast välja.
http://i257.photobucket.com/albums/hh21 ... gears2.jpg
Gear 1 -on mingi stopper või asi hammasvöö all. Mul oli sama asi mille väikse lõikega eemaldasin.
Nagu sellel lingil:
http://fpvlab.com/forums/attachment.php ... 1368024723
Nr.1 seda näha ei ole. Kas on ka ära võetud või sellel seda polegi loodud?
Keerasin oma servol hammakal teise poole ja töötab mõned sõidud kindlasti veel.
Kuna mul servoõla käik ca. 25 kraadi.
Aga vastuvõtja on õnneks töökorras ja servol lõi paar hammast välja.
http://i257.photobucket.com/albums/hh21 ... gears2.jpg
Gear 1 -on mingi stopper või asi hammasvöö all. Mul oli sama asi mille väikse lõikega eemaldasin.
Nagu sellel lingil:
http://fpvlab.com/forums/attachment.php ... 1368024723
Nr.1 seda näha ei ole. Kas on ka ära võetud või sellel seda polegi loodud?
Keerasin oma servol hammakal teise poole ja töötab mõned sõidud kindlasti veel.
Kuna mul servoõla käik ca. 25 kraadi.
Paarikilostel võistlusplaaneritel kasutatakse plastikratastega servosid harva, enamus metallratastega. Klappidel tihti viimane väljundratas koguni titaanisulamitest.
Ülimalt töökindlad,metallratastega servod on näiteks Futaba S3155, klappidele S3150.
Kergetest on populaarsed MKS DS6100, Hitec HS-5065MG jne.
Servo pealt kokku mitte hoida, tähendab enamasti, et lennuk peab vastu palju aastaid.
Ülimalt töökindlad,metallratastega servod on näiteks Futaba S3155, klappidele S3150.
Kergetest on populaarsed MKS DS6100, Hitec HS-5065MG jne.
Servo pealt kokku mitte hoida, tähendab enamasti, et lennuk peab vastu palju aastaid.