2. augustil Piibele ?
2. augustil Piibele ?
Täna peaks õhtul ilus vaikne ilm tulema...kas on minuga kaasa mõtlejaid...tulijaid ?
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Re: 2. augustil Piibele ?
Võiks isegi tulla mootorit testima...
Korras ikke. Kuna täna õhtul suht palju ringi aelesin & alles päris hilja liikuma sain, siis sai hoopis Kollasel käidud ning sealseid kohalikke kahe 4-taktilise sõjalinnu paarissõiduga häiritud.Trixt wrote:OOO kas Cuprimil asjad jälle korras.....
A homme kindlasti Piibe - tõenäoliselt lennuk juba homkul kaasa.
Piibel siis käidud ja....Katana puuse aetud!Sai peale deltaplaani starditud,sattus teine ka vist vähe turbulensi,et asja korrigeerida lisasin gaasi,aga seepeale arvas mootor õigeks välja surra!Kõrgust küll justkui oli,aga see peletis ei taha siiski ilma mootorita kuidagi lennana ja kukkus alla metsatukka mis jääb tee äärde,mis viib sinna metsa taha lagendikele.Kõige uskumatum on aga see,et lennuk sai puudelt vaid ühe tabamuse,kuigi kukkus nii võssa,kui vähegi andis (alt taevas vaevalt paistis!).Tulemuseks katkine propp,mõlkis summuti,purunenud mootoriraam,muljutud kapott ja parempoolse tiiva katkine esiserv.Lähemal uurimisel selgus,et riivamisi oli puu purustanud ka küünla portselanist korpuse ja muljunud piipu.Üldiselt mulle tundub,et see lennuk ei taha minuga sõbraks saada ja läheb tõenäoliselt esmaspäeval täielikku totaalsesse muutumisse.Mis tast välja tuleb,eks paista.
olin ka kollasel asjatamas
tulemuseks puurisin ühe augu maa sisse:
allatuult tagasipöörates sattus lennuk pöörisesse ja sealt enam välja ei tulnud, nii ta otse ülevalt alla keereldes maasse pani. Tulemuseks murdunud klaasplastist kere, kõik muu terve. Raadio sai pärast testitud, töötas, levi ok
mis täpselt juhtus, ei oskagi öelda, alla kukkus sinna üle põllu metsa äärde, kõrgepingeliini lähedal, tuul oli piki niidetud platse ehk siis asfaltiga risti.
tulemuseks puurisin ühe augu maa sisse:
allatuult tagasipöörates sattus lennuk pöörisesse ja sealt enam välja ei tulnud, nii ta otse ülevalt alla keereldes maasse pani. Tulemuseks murdunud klaasplastist kere, kõik muu terve. Raadio sai pärast testitud, töötas, levi ok
mis täpselt juhtus, ei oskagi öelda, alla kukkus sinna üle põllu metsa äärde, kõrgepingeliini lähedal, tuul oli piki niidetud platse ehk siis asfaltiga risti.
kogun vanu vene lennukimootoreid
Ropkast sai eeldatavasti Kollase kõrgepingeliinide häire ohver!
Kuno, pead oma Katanale kergema metanool-kütusega mootori ikkagi panema... või siis sellele mootorile suurema lennuki sappa. Kuidagi "nõiutud" tundub ta sul jah, ühe lennukiga juhtub poole aastaga rohkem, kui kõigi teistega mitme aasta peale kokku. "Nõiutud" pole muidugi must maagia, vaid mingi konkreetne põhjus...
Kuno, pead oma Katanale kergema metanool-kütusega mootori ikkagi panema... või siis sellele mootorile suurema lennuki sappa. Kuidagi "nõiutud" tundub ta sul jah, ühe lennukiga juhtub poole aastaga rohkem, kui kõigi teistega mitme aasta peale kokku. "Nõiutud" pole muidugi must maagia, vaid mingi konkreetne põhjus...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mul on olnud ka varem mudel,mis ei saanudki minuga sõbraks.Teema lõppes prügikastis.Seekord ma nii järjekindel ei ole ja lõpetan siinkohal selle lennuki ajaloo ära.Ilmselt on probleem siiski kaalus ja selle põhjus omakorda tões,et kui tahad head ja odavat asja,siis tuleb osta hea ja odav.Odavaid hiina päritolu komplekte siiski ei tasu osta (mis muidugi ei puuduta normaalhinnaga komplekte),ta ongi seda väärt,mis ta maksab.Lahkamisel on näha,et vineer,millest lennuk enamalt jaolt koosneb,on raske ja pehme (meil ehituspoes müüdav on oluliselt parem),seega ei ole sealt midagi head isegi loota.Muidugi annaks efekti kergema mootori kasutamine,aga see ei klapiks enam hinna poolest sinna mudeli otsa.Minu algse ideega see mudel kokku ei sobi - tahtsin lennata suvalistes kohtades (suurel mudelil väike maandumiskiirus ja suured rattad) ja odav kütus,et saaks palju lennata (tegelikult kulus kogu ülejäänud raha proppide ostmisele!).Seega projekt kukkus kahjuks läbi.
Kuno helista mulle ma olen kodus ja täna ei liigu kuhugi...kuna vigastasin totaalselt kätt propaga....aga homme plaanis ikkagi Piibele kimada....ja juba uue Gladiaatoriga...
Helista mulle see mul saadaval...annan kohe kui vaja....Seda pole mõtet ostma minna mul on seda rohkem kui küll varutud....
Helista mulle see mul saadaval...annan kohe kui vaja....Seda pole mõtet ostma minna mul on seda rohkem kui küll varutud....

----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
tere!käiisin täna õhtul veel kollasel.Imelikke asju juhtus minulgi,lennuk jäi siiski terveks.Huuvitav oli see et kui gaasi lennu ajal põhja panin hakkas kõrgustüür üles-alla käima.Flapper see mu arust ei olnud.Vaikselt lennates kõik korras.Vahetasin igaks juhuks servo ära,tundus teine kulund olevat.stabika sees oli ka(maandudes vist)auk tulnud,u.2ruuutsentimeetrine,võibolla tekitas see mingid keerised.Igatahes proovin homme peale remonti uuesti.
Häire pidavat kõige rohkem mõjutama vastuvõtja 1. kanalit. Kui kõrgustüür juhuslikult (Futabade puhul suht kindlasti) esimeses kanalis, siis on asi selge. Häire EI pruugi kõiki kanaleid ühtemoodi mõjutada.
Lauri Laidna - www.pistik.com
hmm, wikipedia põhjal elevon ühendab endas eleroni ja kõrgustüüri.
kasutusel peamiselt "suuretiivalistel"-sabatutel.
kummagi tiiva tagaosas üks elevon, kumbki oma servoga.
kui mõlemad koos üles-alla, siis kõrgustüürina. eraldi liikudes eleronina.
Aga ehk siis on nii, et kui eleronide puhul kumbki eleron on eraldi juhitav (st mitte lihtsalt kokku miksitud), siis ongi elevon
http://en.wikipedia.org/wiki/Elevon
kasutusel peamiselt "suuretiivalistel"-sabatutel.
kummagi tiiva tagaosas üks elevon, kumbki oma servoga.
kui mõlemad koos üles-alla, siis kõrgustüürina. eraldi liikudes eleronina.
Aga ehk siis on nii, et kui eleronide puhul kumbki eleron on eraldi juhitav (st mitte lihtsalt kokku miksitud), siis ongi elevon

http://en.wikipedia.org/wiki/Elevon
Tere!Täna õhtul kollasel käidud.Kõik läks kenasti,ei mingeid häireid.Maanduda oli ka vastu tuult mõnus.Lennuki täpset viga ei saanudki teada,arvan et juhiku kontramutter,mis oli lahti tulnud võis logisedes häiret tekitada.Vastuvõtja on ka sellele lähedal.Logisevad metallpinnad pidid ka häiret tekitama,eriti lähedal asuvad.Nii et tehnilist kontrolli tuleb tugevdada!