Kas kõik 4 mootorit on oma asukohale vastava keermega võlliga? Mingist videost jäi silma, et P2 vasak tagumine ja parem esimene propeller on hõbedase keskosaga ja paremkeermega (nagu enamik kruvisid-mutreid). Teised kaks siis musta keskosaga ja vasakkeermega.
Kui mootorid on oma õige koha peal, kas nad ka tegelikult õiget pidi ringi käivad? Võid propellerid teibijuppidega asendada ja näpuga kontrollida, kui muidu aru ei saa. Ja kui mõni mootor (tõenäoliselt see, mis proppi minema lennutab) valepidi käib, kontrolli, ega Sa äkki mootorite vahetamise käigus juhtmeid segamini ei ajanud (kolmest kahe juhtme omavahel vahetamine paneb mootori teistpidi tööle, tõenäoliselt kehtib see ju ka Phantomi puhul)
Kui esialgne viga mootorite vahetamisega kadus, siis võib-olla polnud/pole ka ESC vigane, lihtsalt ühendus mootoriga oli kehv ja see viga sai vahetuse käigus märkamatult parandatud?
Phantom 2 üks mootor seiskub.
Jah, Darzik, mootorid on õigete kohtade peal, juhtmed õigesti ühendatud ja tiivikud pöörlevad õiges suunas (paari kaupa).
Tegin uue katse, kus vahetasin tiivikuid (õige märgistusega) omavahel, et välistada vigasest tiivikust põhjustatud anomaalia.
Alguses „loopis“ vigane mootor jätukvalt tiiviku minema, siis jäi pidama. Olgigi, et alguses keerasin tiiviku enam-vähem sarnaselt teistele kinni, siis pärast oli kõnealune tiivik väga kõvasti kinni. Katsusin hiljem mootoreid ja päripäeva pöörlevad olid oluliselt soojemad kui teised.
Kas võib olla, et vigane mootor teeb mingisuguseid vaevumärgatavaid “äkkipidurdusi“, mis põhjustavad tiiviku minemalendamise. Kuigi tiivik tundub pigem kiirendamise juures minema lendavat.
Tegin uue katse, kus vahetasin tiivikuid (õige märgistusega) omavahel, et välistada vigasest tiivikust põhjustatud anomaalia.
Alguses „loopis“ vigane mootor jätukvalt tiiviku minema, siis jäi pidama. Olgigi, et alguses keerasin tiiviku enam-vähem sarnaselt teistele kinni, siis pärast oli kõnealune tiivik väga kõvasti kinni. Katsusin hiljem mootoreid ja päripäeva pöörlevad olid oluliselt soojemad kui teised.
Kas võib olla, et vigane mootor teeb mingisuguseid vaevumärgatavaid “äkkipidurdusi“, mis põhjustavad tiiviku minemalendamise. Kuigi tiivik tundub pigem kiirendamise juures minema lendavat.
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt!
Tegin täna välikatseid.
Kopter toimis enam-vähem. Pool esimest akut oli selline asi, et kui teha järsk tõus, siis pööras kopter ennast õhus tagurpidi ja kukkus alla. Korra lendas ka probleemselt mootorilt prop minema. Kui akust oli veel kolmandik järel ja kuni lõpuni toimis kopter korralikult. Terve teise akuga ei olnud tähelepanuväärseid probleeme.
Järeldus 1 - mootori soojenedes hakkas asi tööle.
Järeldus 2 - tuleb siiski mootor välja vahetada
Kas kellelgi on midagi sarnast juhtunud?
Kust soovitate uusi mootoreid otsida?
Kopter toimis enam-vähem. Pool esimest akut oli selline asi, et kui teha järsk tõus, siis pööras kopter ennast õhus tagurpidi ja kukkus alla. Korra lendas ka probleemselt mootorilt prop minema. Kui akust oli veel kolmandik järel ja kuni lõpuni toimis kopter korralikult. Terve teise akuga ei olnud tähelepanuväärseid probleeme.
Järeldus 1 - mootori soojenedes hakkas asi tööle.
Järeldus 2 - tuleb siiski mootor välja vahetada
Kas kellelgi on midagi sarnast juhtunud?
Kust soovitate uusi mootoreid otsida?
Tahan lennata, aga mitte eriti kõrgelt!