330 suurune quad hakkas rumalusi tegema
330 suurune quad hakkas rumalusi tegema
Tere,
on quad setupiga
f330 raam
emax cf2822 mootorid, 8x4 proppidega
mingid escid loomulikult pluss aju.
probleem on järgmine
turnigy 2200 mah 3s 20c akuga lendas ilusasti.
panin 2600 mahise 30c aku mille kaal on ainult 30 grammi suurem kui 2200mahisel
suurema mahtuvuse akuga hakkas jõnksutama, kihutas järsku tavasse hoveritamise ajal jne. ning minut hiljem sai aku nagu tühjaks ja ei tahtnud üle poole meetri enam tõusta kuigi aku täis. Omastarust pole multiwii PID-e ka muutnud. Kas võib viga selles, et peaks just muutma või on kellegil mingeid häid ideid kus probleemile lahendust peaks otsima.
on quad setupiga
f330 raam
emax cf2822 mootorid, 8x4 proppidega
mingid escid loomulikult pluss aju.
probleem on järgmine
turnigy 2200 mah 3s 20c akuga lendas ilusasti.
panin 2600 mahise 30c aku mille kaal on ainult 30 grammi suurem kui 2200mahisel
suurema mahtuvuse akuga hakkas jõnksutama, kihutas järsku tavasse hoveritamise ajal jne. ning minut hiljem sai aku nagu tühjaks ja ei tahtnud üle poole meetri enam tõusta kuigi aku täis. Omastarust pole multiwii PID-e ka muutnud. Kas võib viga selles, et peaks just muutma või on kellegil mingeid häid ideid kus probleemile lahendust peaks otsima.
proovi esc(id) otse vastuvõtja külge ühendada, kas siis töötavad normaalselt? selle testiga saad teada escide seisukorra ja saatja/vastuvõtja seisukorra(vb. on puldi aku/patareid tühjad?)...
võimalik, et escile saad teha ka factory reseti ja kõik settingud uuesti teha - mis võib aidata, kui probleem on escides...
võimalik, et escile saad teha ka factory reseti ja kõik settingud uuesti teha - mis võib aidata, kui probleem on escides...
Ei ole aega olnud tegeleda asjaga aga kas keegi tallinast viitsiks oma quadile selle tutika aku peale panna ja kontrollida aku korrasolekut st, kas ta ikka annab õiget vunki välja ja on ikka korralikult täis laetud? Tore oleks kui kodanik viimsi kandist oleks. Kui aku korras siis võtan asja tõsiselt käsile ja peilin kala välja. Abiinfo palks privasse koos kontatknumbriga näiteks. Ahjaa akul XT60 otsik.
Minul mõistus otsas.
LAsen multiwiile ESCI-de kalibreerimisreshiimis firmware peale, lööb kõik kalibreerimisreshiimis täiematsuga tööle- st, kõik nagu ok. Lennureshiimis ei löö täit vunki peale vaid mingi poolepeale ehk kuigi wingui näitab, et puldist tuleb max signaal välja. Mida huvitav vaadata või kontrollida. Nagu ei salvestaks miskiasi neid kalibreerimisparameereid või mida hekki ta tahab. On ideid? teine tunne on selline nagu keegi sööks throttle kanalist tulevat signaali ja multiwii ei saa enam korralikult aru mida tegema peab vastuvõtja ise on korras.
LAsen multiwiile ESCI-de kalibreerimisreshiimis firmware peale, lööb kõik kalibreerimisreshiimis täiematsuga tööle- st, kõik nagu ok. Lennureshiimis ei löö täit vunki peale vaid mingi poolepeale ehk kuigi wingui näitab, et puldist tuleb max signaal välja. Mida huvitav vaadata või kontrollida. Nagu ei salvestaks miskiasi neid kalibreerimisparameereid või mida hekki ta tahab. On ideid? teine tunne on selline nagu keegi sööks throttle kanalist tulevat signaali ja multiwii ei saa enam korralikult aru mida tegema peab vastuvõtja ise on korras.
Nii, sai helikaardi ossiga kontrollitud, ESC-ide väljundisse viskab jubedad PEAK-id kui tahab täisgaasipoole minna..... :S. Multiwii ise segi omadega, samas ei tahaks uskuda? Vastuvõtjast kuni WII-ni tuleb ilus signaalikuju välja, nii nagu peab. Mis kuramuse jama see siis nüüd on, et wii ei suuda ilusat ja õiget signaali ära süüa ning korralikku välja anda. SAmas midagi ta sööb kui välja annab aga miks jama välja pritsib. Ok kisun escid maha ja vaatan mis siis teeb. Huvitav kui suure tõenäosusega on kõik 4 esci poolsoodad, st vaja resettida neid.
Peak - see tähendab siis signaalinivoost kõrgema pingega impulsse? Hmm, ajul tundub neid suht raske olema ise välja mõelda.. ootaks jah ilma ESC-ideta tulemused ära. Seniks aga igaks juhuks habemega küsimus "punaste juhtmete" kohta - enamus neist ikka ilusti ellimineeritud?nuudel wrote:Nii, sai helikaardi ossiga kontrollitud, ESC-ide väljundisse viskab jubedad PEAK-id
Ilma escideta küll ei mõõtnud kuid sellised tulemused et.
Kui propid olid peal siis viskas (nimetasin peakideks aga ajasin segast) impulsi kuju muutus lihtsalt. Ehk oli vale mõõtetehnika tulemus aga mine tea. Ei usu kuna nagu jõnksutas asi.
Hetk tagasi mõõtsin väljundeid ilma proppideta (koormuseta) No mida teha, WII-st tulevad ilusad signaalid escidele. Vähemal signaali kuju ja pikkus sama nagu vastuvõtjast tulev. Eks topin hommiku propid peale tagasi ja vaatame mis siis saab. ESC-ide reseti reaalsuse kohta ei oska midagi öelda kuna tegemist noname escidega ja ei tea manuali. aga pusime edasi. Jõulud selleks ongi, et rahulikult asju ajada. Jõuluvana võik öelda kus see pidur peal on kuna jah ei väsi kordamast, et asi toimis algselt ilusasti. ja koperdis kukkunud pole.
Rääkides impulsikuju muutusest siis oligi nii, et tekkis nagu trepiaste mis ajas jõnksutama. Peab ükshaaval mootoreid hakkama koormama ja vaatama ehk on mõni ESC varjusurmas mis vigurdab koormusega ja tekitab signaalimuutust ja ei lase teistel korralikult tööd teha. Samas mismoodi saab iseseisev teisi segada aga mine tea. Tegelikult saab küll kuna koormab ära ja seal asjad rööpi vooluahelas ju. Mul juba sportlik huvi see kala kinni püüda.
Kui propid olid peal siis viskas (nimetasin peakideks aga ajasin segast) impulsi kuju muutus lihtsalt. Ehk oli vale mõõtetehnika tulemus aga mine tea. Ei usu kuna nagu jõnksutas asi.
Hetk tagasi mõõtsin väljundeid ilma proppideta (koormuseta) No mida teha, WII-st tulevad ilusad signaalid escidele. Vähemal signaali kuju ja pikkus sama nagu vastuvõtjast tulev. Eks topin hommiku propid peale tagasi ja vaatame mis siis saab. ESC-ide reseti reaalsuse kohta ei oska midagi öelda kuna tegemist noname escidega ja ei tea manuali. aga pusime edasi. Jõulud selleks ongi, et rahulikult asju ajada. Jõuluvana võik öelda kus see pidur peal on kuna jah ei väsi kordamast, et asi toimis algselt ilusasti. ja koperdis kukkunud pole.
Rääkides impulsikuju muutusest siis oligi nii, et tekkis nagu trepiaste mis ajas jõnksutama. Peab ükshaaval mootoreid hakkama koormama ja vaatama ehk on mõni ESC varjusurmas mis vigurdab koormusega ja tekitab signaalimuutust ja ei lase teistel korralikult tööd teha. Samas mismoodi saab iseseisev teisi segada aga mine tea. Tegelikult saab küll kuna koormab ära ja seal asjad rööpi vooluahelas ju. Mul juba sportlik huvi see kala kinni püüda.
Vaikselt hakkab üle viskama. Signaalid ilusad aga mida pole on power lennureshiimis. NO ma ei tea, viskaks kopteri minema heameelega või peaks mõne targema juurde minema. Või ajaks jama escide kraesse.
Täielik anomaalia. Signaal wii väljundis sama mis vastuvõtjast wii-sse minev.
ESCI-d otse vastuvõtja küljes toimetavad laitmatult, wii väljundis mängivad lolli sama signaaliga (katseteatud ykshaaval eri väjundites). Seega ei saa ESCE ka nagu süüdistada. Aga ainult rahu eksole.
Täielik anomaalia. Signaal wii väljundis sama mis vastuvõtjast wii-sse minev.
ESCI-d otse vastuvõtja küljes toimetavad laitmatult, wii väljundis mängivad lolli sama signaaliga (katseteatud ykshaaval eri väjundites). Seega ei saa ESCE ka nagu süüdistada. Aga ainult rahu eksole.
Reedame saladuse. Nimelt seda anomaaliat tekitas(id) taskaaalust väljas olev propp või enam. Asi ülimalt loogiline ju - nimelt hakkab güro vibrat balannsi ajama ja see kompenseeritakse teiste mootorite arvelt mis tähendab, et asi ei saanudki täit gaasi peale. Ajasin asja tasakaalu ja nüüd toimetab nagu kellavärk. Alati on nii, et otsid viga sealt kus teda pole. Ag noh nüüd rahu majas.