tundmatu mootor
tundmatu mootor
https://www.upload.ee/image/6527533/mootor.jpg
https://www.upload.ee/image/6527536/md5.jpg
Tere!
Sain tasuta mootori ei tea millele see kuulub ja kas sellega saab midagi teha.
Mootor peaks ise töötama ilusti. Mille pealt (bensiin,nitro,diisel) seda ma ei tea. Mootor ise vene ajast googlest leitsin ainult ühe pildi seal oli kirjas, et see on aastast 1968. http://www.worthpoint.com/worthopedia/m ... -400194608 Minu küsimus on selline kas sellaga saaks teha kodus näiteks puldiga autot ja mitte eriti kallist? Kui palju see mootor väärt on?
https://www.upload.ee/image/6527536/md5.jpg
Tere!
Sain tasuta mootori ei tea millele see kuulub ja kas sellega saab midagi teha.
Mootor peaks ise töötama ilusti. Mille pealt (bensiin,nitro,diisel) seda ma ei tea. Mootor ise vene ajast googlest leitsin ainult ühe pildi seal oli kirjas, et see on aastast 1968. http://www.worthpoint.com/worthopedia/m ... -400194608 Minu küsimus on selline kas sellaga saaks teha kodus näiteks puldiga autot ja mitte eriti kallist? Kui palju see mootor väärt on?
mootor
Hei!Tegu jah ühe ebaõnnestunud nn nitrokaga.Nitrokütust sellel kasutada küll ei soovitaks,kui siis proovida 5% mitte karmimat.Originaalis töötas denatureeritud piirituse,õli ja kastoorõli seguga.Võimalik et üks komponent oli veel.See moto paras peavalu,käivitamine raske ja ega tal see käimine ka just parimate killast pole.Sobib pigem sisepõlekaga tutvumiseks kui reaalseks kasutuseks.NB! Kui tekib tuhin õppeotstarbeks lahti võtta,siis jäta meelde mispidi kolb ja silindripea külge käivad.Pole sümmeetrilised kujult.Ja ära kolvirõngaid ära lõhu,kaunis rabedad.Muidu väga kehvasti töödeldud detailidega mootor ja väga ravi sellele probleemile ei leia ka(ei oleks ka mõtet).Sööb mingi 8x4 proppi muidu,kuigi proovisin ka 9".Aga......see oli VÄGA ammu,mõned üksikud jupid kahest motost veel isegi alles.unustasin täpsustada et tegu Kometa MD5 motoga.
mootor
Motol endal pole mingit vahet,teine ots külge ja lennukile.Aga seda ei soovita,raputab ka kõvema lennuki laiali.Sel motol jube vibra,keegi kiitis et 7 balli Richteri skaalas Müümisega küll nii et kingitakse suveniiridena neid motosid.Jebais vist kunagi nägin null hinnaga "müügis".Kui tegu oleks a 58 Super Tigre originaaliga,mitte nõuka koopiaga,siis oleks isegi uunikumina väärtus.Aga vaheta rõngad paremate vastu ja tee väntvõlli gaasijaotus ümber,siis isegi töötab,saad lõbutseda odava raha eest.
Kas mootorisse võib minna eeter koos mingite õlidega. Sain teada, et küünal mida on pildil näha, on eelsüüte küünal. Tahan mootorit käima saada aga ei julge niisama eetrit sisse valada. Tean, et enne käivitamist pean kompresiooni maha laskma ja parast prale panema. Aga kütuse segu pole selge ja nitrot ka ostma ei hakka kuna koik voimalised segamiseka olemas.
Kui tegemist on nitrokaga, siis sinna eeter küll ei lähe. Soovitaks osta valmis nitrokütust. Nitrometaan lihtsustab käivitamist, eriti jahedama ilmaga. Kompressioonsüütega mootori silindripea on teise konstruktsiooniga.luar wrote:Kas mootorisse võib minna eeter koos mingite õlidega. Sain teada, et küünal mida on pildil näha, on eelsüüte küünal. Tahan mootorit käima saada aga ei julge niisama eetrit sisse valada. Tean, et enne käivitamist pean kompresiooni maha laskma ja parast prale panema. Aga kütuse segu pole selge ja nitrot ka ostma ei hakka kuna koik voimalised segamiseka olemas.
Hõõgküünlaga mootori põhikomponent on piiritus. Kas etanool või metanool. Metanool on väga mürgine ja ennast sellega määrida ei tohi.
40 aastat tagasi kui neid mootoreid tehti oli kütuseks tavaliselt 70% metanooli ja 30% kastoorõli. Tänapäevane kütus on koostiselt võrratult täiuslikum.
40 aastat tagasi kui neid mootoreid tehti oli kütuseks tavaliselt 70% metanooli ja 30% kastoorõli. Tänapäevane kütus on koostiselt võrratult täiuslikum.
Last edited by [J] on Sun Oct 29, 2017 11:08, edited 1 time in total.