Mootor kuumeneb
Moderator: Kristjan
Mootor kuumeneb
Küsiks kopteri meestelt nõu,kuna ise ei saa aru,milles jama.Nimelt asi selles,et ehitasin järjekordse HK 450gt klooni.Mul neid mitu.Sellist jama,et mootor kuumeneb,ei ole mul olnud.Regu,nagu teistel,on Hobbyking Blue series 40A.Algul oli peal üks väsinud mootor.Mõtlesin,et viga mootoris.Tellisin uue Gartt 3700kv 330w.Vahetus ei andnud tulemusi,ikka kuumeneb.Proovitud ilma labadeta maas ja ka lennutades.Vahetasin ka sabarihma,kuna eelmine oli suht jäik,mõtlesin,et selles viga...Sõlmed liiguvad kergelt,nagu teistel kopteritel.Pinioni vahetasin,algul oli 11T,nüüd 13T.Ei aidanud.Küsiks-kas võib olla viga uues regus või äkki vastuvõtjas?Mõistus otsas...Lasin täna prooviks teist kopterit,sel mootor peale akutäit täiesti külm,regu ja aku õrnalt soojad.Sõber arvas,et ehk regu või vastuvõtja tuksis...Regu olen proovinud häälestada nii kaardiga kui ka puldiga,teinud erinevaid muudatusi...Andke nõu,milles probleem.Lennutada,kuniks tossama hakkab,pole kah vist mõtet
Mootor kuumeneb
On veel kellelgi pakkuda,mis võiks aidata probleemi lahendamisel?
Siis mootor hetkega põlenud kui poldiga mähise lühisesse ajad!HenryN wrote:Mootori kinnituspoldid liiga pikad, vaheta lühemate vastu
Põhiline asi on ikka PWM setting.
Selles saad õigeks nii Kv x Voldid (nominaalpinge) x poolide arv/20
Saad ligilähedase arvu ja ümardad. Selle järgi korrigeerid regu PWM
Team Losi LST XXL 1/8 scale Monstertruck, 105km/h electric speedboat, HBX massive 1/10 trophy truck, Align 450pro DFC,Compass Atom 500 fbl, MSH Protos MAX V2 800 (1.77m disk diam.)
Või nurk "timing". Kui nurk on suur on rohkem jõudu, kuid kuumeneb kiiresti.
https://hobbyking.com/media/file/1006513628X70599X0.pdf
https://hobbyking.com/media/file/1006513628X70599X0.pdf
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
Panin pinioni väiksema 11T.Kui algul seadistasin regu kaardiga,siis vahepeal sättisin ka puldiga ümber-soojeneb.Just praegu seadistasin kaardiga uuesti-ikka soojeneb.sama seadetega kaardiga on veel 3 kopterit häälestatud,neil mootorid ei soojene.Ei saa aru ikka,miks soojeneb?
Kaardil seaded
Timing-Auto
Gut off volg-3,2/65%
Gut off power-Reduce
Brake-Off
Start-very soft
Governor mode-rpm off
Bat-lipo
Momendil mõistus otsas.Kas regu vigane?
Kaardil seaded
Timing-Auto
Gut off volg-3,2/65%
Gut off power-Reduce
Brake-Off
Start-very soft
Governor mode-rpm off
Bat-lipo
Momendil mõistus otsas.Kas regu vigane?
kas lennuaeg on lyhem kui teisel "mitte soojal" kopteril ?
ja kui suurest kuumusest me räägime - nii et plastik sulab või kätt ei kannata hoida lihtsalt yle paari sekundi.
kas ESC on samuti kuum ?
pinion liiga kõvasti spur'i vastas või siis variant 3 - headspeed liiga suur ?
ja viimaseks - mõned mootorid lähevadki kuumemaks kui teised ( ntx scorpionid)
ja kui suurest kuumusest me räägime - nii et plastik sulab või kätt ei kannata hoida lihtsalt yle paari sekundi.
kas ESC on samuti kuum ?
pinion liiga kõvasti spur'i vastas või siis variant 3 - headspeed liiga suur ?
ja viimaseks - mõned mootorid lähevadki kuumemaks kui teised ( ntx scorpionid)
Plastik ei sula ja esc on soe,mitte kuum.Küsin,sest teised mootorid külmad..Turnigy Typhoon 2215h teistel.Akult võim nagu ei kaoks.Teistel mootoritel all jahutuslabad,sellel Gartt mootori seda pole.Äkki siis sellest?Panin pisema pinioni 11T 13T asemel.Proovisin maas ilma labadeta ca 3-4 min-nüüd soojeneb vähem.Kui mootoritel sellised erinevused,et ühed soojenevad,teised mitte...siis vist pole mõtet mul pabistada.
Ilma labadeta pole ka koormust ja eriti kuumaks ta ei tohiks minna kui headspeed just 5000 pole
ja siiski et 10.-€ mootor kuumaks läheb on vist normaalne - samas mõõdus firma mootor maksab 7x niipalju ja ilmselt on materjalides ja arenduses vahe.
Yldiselt on se normalne et helikopteril peale lenud mootor kuum on - tähtsam et akud või esc ei põleta kätt peale lendu ( sest siis on midagi valesti )
ja siiski et 10.-€ mootor kuumaks läheb on vist normaalne - samas mõõdus firma mootor maksab 7x niipalju ja ilmselt on materjalides ja arenduses vahe.
Yldiselt on se normalne et helikopteril peale lenud mootor kuum on - tähtsam et akud või esc ei põleta kätt peale lendu ( sest siis on midagi valesti )